Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

A_nouk

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 16:09

Ik lees nog steeds heeeel trouw iedere keer mee maar heb de beslissing nog niet genomen om naar de PC de stappen :o :D

Inmiddels ook weer een paar kilotjes aangekomen dus die zullen er ook eerst weer af moeten.
Pebblester: ik ben in een jaar 20 KG kwijt geraakt maar geen gram op mijn borsten :') ze zijn hoogstens wat slapper geworden maar niets kwijt helaas en nu kom ik weer wat aan en is mijn cupmaat dus wel gegroeid grom {:)-:(

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 16:20

Pebblesther, denk er wel goed overna hoor! nergens aan beginnen waar je niet 200% achter staat. Welke cup heb je nu?

Fifteen, Ik vond de eerste stap na de HA ook erg moeilijk, maar ben wel blij dat het nu op gang gezet is. Mag ik vragen hoeveel je weegt? en je lengte en cupmaat? gewoon nieuwsgierigheid hoor! Knap dat je 20 kilo bent kwijt geraakt! +:)+

Hier gaat het naar mijn idee allemaal veels te langzaam... ik word dus als het goed is in de 2e helft van januari geopereerd, en misschien begin februari. Ik heb al iets van 3 keer gebeld naar bureau opname :o maar helaas niets wijzer geworden. Alleen dat de operatie plaats vind op een woensdag of donderdag. Ik kan echt niet wachten! :D Vandaag had ik alweer de verleiding om te bellen of ze al meer wisten, maar ik moet van mezelf (en mn moeder, haha!) wachten tot het nieuwe jaar :o

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 18:08

Pebblesther, ik zou inderdaad gewoon even langs de PC gaan tzt. Laat hem maar vertellen hoe of wat. Mijn PC kon goed vertellen of hij dacht dat het beter zou worden van een operatie of niet.
Bij mij is het altijd zo als ik afval zie je dat niet terug in mijn borsten. Zit ook amper vet in.
:j ben ook super blij met de setjes. Al baal ik stiekem wel hoor... Zo met een andere BH aan heb ik toch nog flink wat voorgevel...

Dagmar, := spannend allemaal hoor!!
hoop dat je snel geholpen kan worden!!

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 18:34

Dagmar uiteraard :) stap naar de ha is al gezet die voorziet geen problemen kan zo door !

Ik begon met 93 kilo en zit op de 81/82 dus ben in behoorlijk wat aangekomen vooral de laatste maanden :\ nu der weer ff tegenaan dan zit ik ver een 4tal maanden weer op mijn streef gewicht van 75 kilo.

Mijn lengte is 1,68 en cupmaat is op dit moment rechts F en links G met een omvang van 85.

Als ik afval dan gaat het hier echt niet van mijn borsten af maar nu ik dus weer aan ben gekomen is mijn cupmaat dus wel een maat gegroeid :?

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 21:10

Ik ben nu na mijn operatie 10 kilo afgevallen, maar merk toch wel wat mijn borsten wat minder vol zijn, omdat ze gemaakt zijn op de oude inhoud zeg maar. niet dat ze nu misvormd zijn ofzo, maar je ziet wel verschil.
Ik zou dus toch aanraden eerst afvallen en even stabiel blijven, zeker als je nog een beetje twijfelt.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 22:26

Absoluut mee eens, ik moet ook eerst op mijn streefgewicht zijn en blijven voor ik me überhaupt ga bedenken of het tijd is naar het zkh te gaan :j

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 13:10

Dagmar: ik had voordat ik af ging vallen maat 85E. Heb me nu nog niet weer opgemeten.
Ik woog toen 76 kg en inmiddels 68 kg. Ik wil ongeveer 60 kg wegen. (ik ben 1.67 m).
Het is niet zo dat er extreem veel van mijn borsten af is maar ze zijn toch wel iets kleiner. Zal binnenkort eens even kijken wat nu mijn maat is.

Li_Lee: ja dat is dus ook de reden geweest dat ik eerst af wilde vallen en daarna pas geopereerd wil worden. De PC zei tegen mij dat als je eerst de BVK doet en dan gaat afvallen dat je borsten dan slapper kunnen worden en dat wilde ik niet!

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 12:48

hey... ben nieuw hier.. en nogal raar om te reageren in dit topic.. Schaam me nogal snel voor mijn ronde vormen en gister wezen shoppen voor lingerie. Blijkbaar hadden ze niets in mijn maat. Ik heb nu (eindelijk mij eens laten opmeten) maat 75H (!!!). Nu erover gehad thuis en zit over een verkleining na te denken. Maar nu vroeg ik mij ook af, hoeveel kun je laten verkleinen? Ik bedoel, hoeveel cups kun je terug? Want naar mijn idee vind ik een D eigenlijk al groot! Ik zou het liefst terug gaan naar een B/ kleine C. Maar dit ligt zeker aan mijn bouw en gewicht of niet? Of heb je zelf daar ook wat in te zeggen wat het kan worden? En hoe lang duurt zo'n ingreep? Lijkt me zo eng! Nog nooit geopereerd of iets wat mij mankeert, dus best bang dat er straks iets verkeerd gaat of dat ik niet meer wakker wordt door narcose! Brr.. maar lijkt me zo fijn om me niet meer te schamen voor mijn figuur en om zeg maar niet meer zo'n last te hebben van de voorkant!

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 17:11

Lotte_Wessel, welkom!!
wij kennen dat allemaal hoor. Als ik vanuit mijzelf antwoord vond ik het allemaal maar vreselijk (had een 70H) en verstopte ik me onder laagjes van kleding om ze zo te verbloemen. Ben erg blij dat ik ze nu kwijt ben! Ik zit nu op een 75C van sportbh.
Ze kunnen zo klein maken als jij wil, maar of het mooi is? Ik wilde ook erg graag een B/ C cup, maar dat zou dan een platte pannekoek worden. Ook wel logisch, want ik heb bredere aanzet van de borsten, dat wordt dan niet mooi. Weet niet hoe jou borsten zijn? en jou verdere bouw? lengte, gewicht? Ze zijn bij mij zo klein gegaan als mooi was. Bij mij was het mogelijk om voor een B te kiezen, maar wil ze ook nog mooi vinden. Dat moet je dan dus met jou toekomstige PC overleggen :)
over het algemeen duurt de operatie zo'n 1,5- 2 uur. Ik werd om 10 uur naar de operatiekamer gebracht en was om 12.30 terug op de afdeling. (daar zit de uitslaapkamer dan bij in)
Ik ken dat gevoel hoor! Ik heb graag de touwtjes zelf in handen en vond mijn eerste operatie in 2008 dan ook angstaanjagend. Maar is me enorm meegevallen! Ik ben dan ook mijn borstverkleining heel nuchter in gegaan. Ik wilde het zo graag en het moest gewoon gebeuren, had er teveel klachten van.

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:14

Fifteen, ik denk dat dat inderdaad een mooi streefgewicht is. Zeker ook voor de verzekering, daar stellen ze nog wel hoge eisen aan. Toen ik kwam zat ik op 87 kilo, wanneer ik 80 woog kreeg ik de goedkeuring. Ik ben 1.73.

Lotte_wessel, welkom! snap dat het eng is hoor! ik zit nu ook volop in de zenuwen, maar kan niet langer wachten. Je hebt zelf inderdaad nog wel wat te zeggen in wat je wilt hoor! :) Maar volgens mij doen de meeste chirurgen max. 3 cupmaten. Het heeft inderdaad met de borstaanzet te maken.

pf.. ik kan echt niet meer wachten. Gisteren 12 uur lang stage gelopen,en vandaag is mijn rug helemaal pijnlijk. Heb nog geen 20 minuten kunnen paardrijden of ik kon weer afstappen, vandaag ook maar de hele dag met 2 bh's rond gelopen. Waaaarom duurt het wachten tot de operatie nou zo lang! :o

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:16

2 Bh 's hoe doe je dat dan? Met beugels?

Ik zat daar een aantal maanden geleden ook weer op dus dat moet lukken graag nog minder maar ben blij met 75 en dan kijken we maar eens verder :j

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:18

Nee, 1 sport bh en daarover een beugelbh. Verlicht de pijn toch net weer even...

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:54

Nou ik denk dat ik er toch wel uit ben hoor en de operatie gewoon doorzet!!!
Vandaag wilde ik mezelf nog even trakteren op een nieuw lingeriesetje maar ben niet geslaagd :n Zat gewoon niet mooi en baalde van mijn big boops.
En net paardgereden en doorzitten voelde ook niet prettig. Ben er helemaal klaar mee haha.

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 11:17

Kadanzlover schreef:
Lotte_Wessel, welkom!!
wij kennen dat allemaal hoor. Als ik vanuit mijzelf antwoord vond ik het allemaal maar vreselijk (had een 70H) en verstopte ik me onder laagjes van kleding om ze zo te verbloemen. Ben erg blij dat ik ze nu kwijt ben! Ik zit nu op een 75C van sportbh.
Ze kunnen zo klein maken als jij wil, maar of het mooi is? Ik wilde ook erg graag een B/ C cup, maar dat zou dan een platte pannekoek worden. Ook wel logisch, want ik heb bredere aanzet van de borsten, dat wordt dan niet mooi. Weet niet hoe jou borsten zijn? en jou verdere bouw? lengte, gewicht? Ze zijn bij mij zo klein gegaan als mooi was. Bij mij was het mogelijk om voor een B te kiezen, maar wil ze ook nog mooi vinden. Dat moet je dan dus met jou toekomstige PC overleggen :)
over het algemeen duurt de operatie zo'n 1,5- 2 uur. Ik werd om 10 uur naar de operatiekamer gebracht en was om 12.30 terug op de afdeling. (daar zit de uitslaapkamer dan bij in)
Ik ken dat gevoel hoor! Ik heb graag de touwtjes zelf in handen en vond mijn eerste operatie in 2008 dan ook angstaanjagend. Maar is me enorm meegevallen! Ik ben dan ook mijn borstverkleining heel nuchter in gegaan. Ik wilde het zo graag en het moest gewoon gebeuren, had er teveel klachten van.

Dankje! Ja, denk dat een C ook erg mooi is (als het staat). Ik ben rond de 60kg en 1,69m en dus 75H.. Als dat zou kunnen naar een 75C ben ik zoo veel gelukkiger! Zou zoveel schelen! En inderdaad, met al die laagjes, alsof ik mijzelf hoor! Doe ik ook zoveel! Als maar laagjes en laagjes, heerlijk om daar vanaf te zijn! :)

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 14:03

allereerst iedereen een gelukkig 2012 en dat het ons jaar maar mag worden met mooie kleinere boobies! :D

Pebblesesther en Dagmar, :(:) ik weet hoe het is. maar zeker het wachten waard hoor!!

Lotte, graag gedaan!
ik heb nu met een voorgevormde bh 75F. maar voorgevormd schijnt groot te vallen. Je hebt je gewicht ook mee, in die zin dat je niet eerst zou hoeven afvallen. Ik zou gewoon een verwijzing aan je huisarts vragen en even langsgaan bij de PC, laat hem/ haar maar vertellen wat ze denken. Wel onthouden dat het je eigen risico kost hè! ;)
Jij hebt ongeveer dezelfde maat als ik had, kan je eventueel wel foto's sturen? van voor en na de operatie?

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 16:54

Kadanzlover schreef:
allereerst iedereen een gelukkig 2012 en dat het ons jaar maar mag worden met mooie kleinere boobies! :D

Pebblesesther en Dagmar, :(:) ik weet hoe het is. maar zeker het wachten waard hoor!!

Lotte, graag gedaan!
ik heb nu met een voorgevormde bh 75F. maar voorgevormd schijnt groot te vallen. Je hebt je gewicht ook mee, in die zin dat je niet eerst zou hoeven afvallen. Ik zou gewoon een verwijzing aan je huisarts vragen en even langsgaan bij de PC, laat hem/ haar maar vertellen wat ze denken. Wel onthouden dat het je eigen risico kost hè! ;)
Jij hebt ongeveer dezelfde maat als ik had, kan je eventueel wel foto's sturen? van voor en na de operatie?

Haha, leuke orginele beste wensen _/-\o_

Ik heb inderdaad niet dat ik moet afvallen voor de ingreep, maar voor mijzelf mag er best wel wat af hoor :o Zitten echt wel wat overtollige vetjes!
Maar hoe dan ook, erg bedankt! Wil inderdaad gewoon eerst even nar huisarts voor een verwijzing en dan even praten met de PC.
Als het niet erg vervelend is ben ik wel benieuwd naar de foto's! :o alvast bedankt!

arabianwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 20:27

Hallo ,iedereen een happy en gezond 2012...
En de bokkers die lopen twijfelen,goed over na denken hoor !!,maar ik ben er super blij dat ik het heb gedaan..
Wonden of litekens allemaal dicht ,en na een 3tal weken kwam ik er pas achter dat er een sleutelgat methode is gedaan ipv de anker ..
Waarom weet ik niet ga maar es vragen als ik weer naar de pc moet,maar ach hoe wat of waar is voor mij niet belangrijk ,ik ben er van af en dat is het belangrijkste .... :D :D

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 08:54

@lotte_wessel; welkom hier; de pc bepaalt meestal in overleg met jezelf wat het mooiste is.
mijn pc gaf aan dat ze een grote c het mooiste vond waarschijnlijk maar dat het tijdens de operatie pas zeker bepaald kon worden. ze zou dan niet kijken naar cupmaat maar gewoon wat het mooiste bij mijn lichaam past.
ik wilde zelf graag een kleine d cup.(ik ben 1.73 m, 70 kg en had 75H/I) echter heb ik een behoorlijk brede borstaanzet waardoor een kleine cupmnaat absoluut niet mooi staan; ik werd daarom dan ook wakker met een 75E.
ik moest er heel erg aan wennen(ben maart 2011 geopereerd) en wilde zelfs een nieuwe operatie omdat ik ze te groot vond maar de pc heeft me overtuigd; volgens haar zou ik dan een platte brede borst krijgen; een zwemmersborst als het ware. nee, dan laat mij maar deze maat houden.
ik moet zeggen; het is een 75E maar de meeste denken dat ik een C heb en ze schrikken als ik zeg E
ik heb veel pech en complicaties gehad maar ik zou het zo weer opnieuw doen; kan eindelijke normale bhs kopen, niemand staart meer naar me; paardrijden is minder pijnlijk en heb minder vaak rugpijn

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:08

Dames ik heb n datum!! 25 januari gaat het eindelijk gebeuren!
Vanwege mijn suikerziekte ben ik de eerste, meteen om 8 uur word ik geopereerd.
7 uur er zijn. Whoehoeee!

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:15

Wat goed dagmar :D Spannend!!! Ik nog 2 maandjes wachten....

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 17:33

jaaa, begin het nu echt spannend te vinden. Vandaag even wat wijde shirts en met knoopjes voor na de operatie gekocht. Vrijdag even naar de kapper, morgen vertellen op stage. En als het goed is nu ook eindelijk iemand gevonden die mijn pony kan bijrijden. Vind het zo zo zo spannend! mijn zus heeft zelfs een aftel kalender gemaakt :o
Afbeelding
Hihi, ik voel me net een klein kind dat op schoolreisje gaat.

Waarom duurt het bij jou zo lang pebblesther? Heb je al wel een precieze datum? :)

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 17:36

Dagmar, wat super goed!!! gefeliciteerd!! Spannend hoor! :P
leuk man die kalender!
dat had ik ook! Ik voelde me ook richting de operatiedag steeds meer of ik 10 was en dan jarig was hihi.

arabianwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 18:48

Heey Dagmar wat geweldig voor je dat je nu een vaste datum heb en een lkkr na toe kan leven..
Je zal zien dat het een opluchting voor je is ,zeker als je zo jong ben..
Goed begin van het nieuwe jaar .... :j :j

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 18:52

arabianwoman gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! :D

Ik heb een voor en na foto gemaakt, kan dan toch wle zien dat ik nog steeds vocht in me rechterborst heb... nouja even geduld hebben :P

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 19:08

Wat fijn Dagmar, je zal zien, voor je het weet heb je het al achter de rug!

Arabianwoman, gefeliciteerd!