Inmiddels ook weer een paar kilotjes aangekomen dus die zullen er ook eerst weer af moeten.
Pebblester: ik ben in een jaar 20 KG kwijt geraakt maar geen gram op mijn borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kadanzlover schreef:Lotte_Wessel, welkom!!
wij kennen dat allemaal hoor. Als ik vanuit mijzelf antwoord vond ik het allemaal maar vreselijk (had een 70H) en verstopte ik me onder laagjes van kleding om ze zo te verbloemen. Ben erg blij dat ik ze nu kwijt ben! Ik zit nu op een 75C van sportbh.
Ze kunnen zo klein maken als jij wil, maar of het mooi is? Ik wilde ook erg graag een B/ C cup, maar dat zou dan een platte pannekoek worden. Ook wel logisch, want ik heb bredere aanzet van de borsten, dat wordt dan niet mooi. Weet niet hoe jou borsten zijn? en jou verdere bouw? lengte, gewicht? Ze zijn bij mij zo klein gegaan als mooi was. Bij mij was het mogelijk om voor een B te kiezen, maar wil ze ook nog mooi vinden. Dat moet je dan dus met jou toekomstige PC overleggen
over het algemeen duurt de operatie zo'n 1,5- 2 uur. Ik werd om 10 uur naar de operatiekamer gebracht en was om 12.30 terug op de afdeling. (daar zit de uitslaapkamer dan bij in)
Ik ken dat gevoel hoor! Ik heb graag de touwtjes zelf in handen en vond mijn eerste operatie in 2008 dan ook angstaanjagend. Maar is me enorm meegevallen! Ik ben dan ook mijn borstverkleining heel nuchter in gegaan. Ik wilde het zo graag en het moest gewoon gebeuren, had er teveel klachten van.
Kadanzlover schreef:allereerst iedereen een gelukkig 2012 en dat het ons jaar maar mag worden met mooie kleinere boobies!
Pebblesesther en Dagmar,ik weet hoe het is. maar zeker het wachten waard hoor!!
Lotte, graag gedaan!
ik heb nu met een voorgevormde bh 75F. maar voorgevormd schijnt groot te vallen. Je hebt je gewicht ook mee, in die zin dat je niet eerst zou hoeven afvallen. Ik zou gewoon een verwijzing aan je huisarts vragen en even langsgaan bij de PC, laat hem/ haar maar vertellen wat ze denken. Wel onthouden dat het je eigen risico kost hè!
Jij hebt ongeveer dezelfde maat als ik had, kan je eventueel wel foto's sturen? van voor en na de operatie?