Klinkt niet prettig. 
Succes WenK!
Zoals het er nu naar uitziet gaat de loop zondag gewoon door. Heb er eigenlijk wel heel veel zin in. Laten we hopen dat de sneeuwgoden ons goedgezind zijn!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mirkim schreef:5 kilometer maar, Pebblesther. Ik denk dat het enorm zwaar is en 5 kilometer is me voorlopig lang zat. 12 februari moet ik pas klaar zijn voor de 10 km! Inderdaad erg koud en ik vind kou echt vreselijk, brrr...Ik hou liever van november t/m februari een winterslaap..
Doe maar niet over die afgelegen weggetjes inderdaad... Fijn dat er wel mogelijkheden bestaat om door de woonwijken heen te rennen! Succes (met de kou)!!
Aber wen es viel geht schneien dan gehen wir nicht.
Vroeger ging het een stuk makkelijker.

om manlief te overtuigen
Die is voornamelijk bang dat ze aan de andere kant van de straat onze loopband

Duimen dames!
En dan, geen anti-conceptie?

Geen hormoontroep want daarvan werd mijn eczeem alleen maar erger.

Begon heeel koud, na 3 minuten was ik wel ok en na 5 minuten had ik het warm, bij 10 minuten heb ik mijn vestje los gedaan omdat ik het wel erg warm kreeg. hetbommeke schreef:Jaan it's freezing cols outsite brrrrrrrrrrrrr Morgen is de gevoelstemperatuur -15 nie leuk nie
k-k-koud inderdaad, pfoeh! Volgens mij moet ik niets aanraken met mijn voeten want dan vallen ze er af. Gelukkig wel warme vingers van het duimen voor Fanneke
. Ben je al terug? Hoe ging het?
ik ben een watje 
ik wil NU die loopband, ik wil ik wil ik wil NU NU NU
5 Jaar geen maandelijkse feestdagen en beschermd!
Nu nog een fotograaf zoeken.
Gelukkig vond ik mijn sollicitatiemap. alles zit er nog in. Mijn doordachte goede en slechte eigenschappen
Maar ook mijn toekomstvisie, enz, enz. Dus dat komt wel goed. Nu de zenuwen nog onder bedwang houden.
Hij gunt jou ook geen pleziertje, dat hij jou helemaal in de kou in het pikkedonker naar buiten laat gaan. Wie wat er allemaal kan gebeuren. Omver gescheurd worden door Sinterklaas, van het gladde dak vallende pieten, onderuit gaan op het ijs en dan je been breken, aangereden worden door doorslippende auto's en dan nog niet gehad over die enge mannen die op loer liggen. Houd hij wel van je?

)

dit weer is toch niet meer gezond? Zit nu lekker op mijn warme flexkantoortje in R'dam. Lijkt wel een sauna hier, heerlijk
loopband komt er
mannetje heeft vandaag gehoord dat zijn salarisverhoging er door is, gaat in per 1 nov dus dat is eind dec toch aardig wat extra
nu nog weten welke we gaan kopen er zijn er zoooooooveel. 
Om nog een paar dingen uit te sluiten moet ik even bloedprikken en ik mag me vooral er niet meer druk over maken!