Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 13:26

Oeh Sas, doe het rustig aan :(:) Klinkt niet prettig. :n
Succes WenK!

Zoals het er nu naar uitziet gaat de loop zondag gewoon door. Heb er eigenlijk wel heel veel zin in. Laten we hopen dat de sneeuwgoden ons goedgezind zijn!

SAKKIA

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 13:29

neuh zal wel een beetje meevallen omdat ik het vooral na het eten heb, denk ik dat het daar iets mee te maken heeft.

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-10 14:02

Mirkim schreef:
5 kilometer maar, Pebblesther. Ik denk dat het enorm zwaar is en 5 kilometer is me voorlopig lang zat. 12 februari moet ik pas klaar zijn voor de 10 km! Inderdaad erg koud en ik vind kou echt vreselijk, brrr... := Ik hou liever van november t/m februari een winterslaap..

Doe maar niet over die afgelegen weggetjes inderdaad... Fijn dat er wel mogelijkheden bestaat om door de woonwijken heen te rennen! Succes (met de kou)!!

Ja inderdaad die 5 km zal wel zwaar zijn in deze kou! Is het over het strand of echt over het eiland zelf? En ik hou qua wedstrijden wel een winterstop maar ik blijf wel gewoon hardlopen.
Ik kan inderdaad door de woonwijken heen rennen alleen het is wel lastig dat ik af en toe een weg over moet steken en als er dan auto's aan komen moet ik weer wachten. Ik ga niet op de plaats joggen hoor dat ziet er zo stom uit :+

Fanneke: ich gehe auch nach ein weinachsmarkt. Ich gehe 11 Dezember nach Bremen. Daar habe ich viel lust auf := Aber wen es viel geht schneien dan gehen wir nicht.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:28

Ach zo Pebblesther, du gehst auh zum Weihnachtsmarkt! Das is toll, wie viel Tagen gehen sie? Wir reden Deutsch jetzt die ganze Tag?

Merk dat Duits mij echt in de steek aan het laten is. :+ Vroeger ging het een stuk makkelijker. :)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:39

Ach ja, Fan, da's war einmal, mein Deutsch sitzt in meine kleine Zehn, ebenals mein Fransösisch und mein Spanisch.

Esther, gehst du auch deine Geldbörse lehren ins Deutschland oder nur Gluhwein trinken? Dann geht es nach Hause fahren im schein auch besser :+

Pfffffff, nicht einfach :n

Iemand ervaring met een loopband thuis? Zo ja, maakt hij veel lawaai, bevalt hij en welk merk? Ben even een marktonderzoekje aan het doen ;) om manlief te overtuigen :o Die is voornamelijk bang dat ze aan de andere kant van de straat onze loopband :D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:07

haha Bom, naar huis rijden gaat idd makkelijk in de sneeuw met een borreltje op! :+
Heb al tegen mijn manager gezegd dat ik woensdag t/m vrijdag lekker in de buurt van huis werk. Aangezien mijn gele kanarie nog steeds niet kan vliegen over de weg, ga ik er maar niet te ver mee weg.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:22

Nou ik ben er bang voor de rest van de week.

Ik heb na lang nadenken denk ik de oorzaak van mijn ophol slaande hart gevonden :j
Ik heb in de zomervakantie een nieuwe pil gekregen, niet mijn keuze, maar deze had dezelfde werking als degene die ik had en deze werd wel vergoed. Nou ja ik ben even wezen speuren op internet en er blijken heel veel mensen hier last van de hebben. Denk dat ik gewoon een hele tijd stop met de pil. Dat is denk ik ook wel een keer goed. Misschien dat het hier aan ligt, misschien niet, maar ik heb het sterke vermoeden van wel.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 19:07

Wanneer moet je naar de HA Sas? Hebben die bijwerkingen verder geen concequenties?

Vanavond sollicitatiegesprek voor morgen voorbereiden. Ben benieuwd, wil deze functie erg graag hebben, heb ik voorlopig weer uitdaging en sluit perfect aan op mijn opleiding die ik wil gaan doen. En.. is lekker dicht bij huis, zonder files ben ik er in 15 minuten! :) Duimen dames! ;)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 19:12

Succces vast Fann! +:)+

Sas, da's mooi kont zeg! :oo En dan, geen anti-conceptie?

Hardlopen wordt ook helemaal niets; ga al bijna op mn bakkes als ik normaal loop, of iig poging doe tot... :Y)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:05

Fan zet m op morgen +:)+ en misschien wat redbull in die kanarie stoppen, daar krijg je vleugels van schijnt :+
Sas ik heb sinds 10 jaar ongeveer en met tussenposes, vandaar 2 kids, duh.... een koperspiraal en dat bevalt prima :j Geen hormoontroep want daarvan werd mijn eczeem alleen maar erger.
Jaan it's freezing cols outsite brrrrrrrrrrrrr Morgen is de gevoelstemperatuur -15 nie leuk nie :n

Manlief gooide net buiten wat in de kliko en besloot direct dat het veul te koud was om te lopen vanavond. Dus ben ik maar weer over een loopband begonnen O:)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:36

Avond!

Haha Bom aan de loopband. En toch vind ik dat minder motiveren om te lopen dan buiten...

Jeetje Sak, dat zou wel een makkelijke en fijne verklaring zijn. Een hele geruststelling.

Succes Fanneke, ik ga voor je duimen!

Vanmiddag lekker gelest met Lis. Die was zo fris dat ze toen ik haar uit de paddock haalde liep te stuiteren en te bokken naast me, toen ze begon met omhoogkomen ben ik even flink opgetreden en toen ging het wel. Toch durfde ik met rijden (in de binnenbak) niet het dekentje eraf te doen voor juf er was. Hebben haar toen extra flink aan het werk gezet en dat was wel fijn.
Daarna nog even mijn projectje gereden en die was weer braaf... :j
Tja, en toen moest ik mezelf toch even flink schoppen om nog te gaan hardlopen. Eerst ff omgekleed, toen de hondjes uitgelaten en toen toch maar op pad. Toen ik eenmaal liep (en wat warmer was) was het wel weer heerlijk hoor, heb een half uurtje flink doorgelopen, de fietspaden waren vrijwel allemaal goed schoon.

En nu heb ik net gegeten en lekker warm gedouched en lig ik in een voorverwarmd bedje, heerlijk! Zo beetje tv kijken en vroeg naar bed.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 21:05

Lekker bezig geweest Wen! :j

Och, Bomm, na 10min hardlopen heb je t weer lekker warm, toch?! :D

Damn, wilde nog iets zeggen, maar weet t nie meer..... :roll: :?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 21:07

Oh eerder dan 10 minuten al hoor... :j Begon heeel koud, na 3 minuten was ik wel ok en na 5 minuten had ik het warm, bij 10 minuten heb ik mijn vestje los gedaan omdat ik het wel erg warm kreeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 21:41

hetbommeke schreef:
Jaan it's freezing cols outsite brrrrrrrrrrrrr Morgen is de gevoelstemperatuur -15 nie leuk nie :n

:brr: k-k-koud inderdaad, pfoeh! Volgens mij moet ik niets aanraken met mijn voeten want dan vallen ze er af. Gelukkig wel warme vingers van het duimen voor Fanneke :Y) . Ben je al terug? Hoe ging het? :)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 22:03

Ok ok ik beken :j ik ben een watje :D

Kreeg net de mededeling van de boekhouder/penningmeester/(v)echtgenoot dat we even rustig aan moeten doen met de centjes :( ik wil NU die loopband, ik wil ik wil ik wil NU NU NU O:)

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 23:15

hoihoihoi,

Hier nog een watje :+ .. heb al zeker een week niet gelopen! Heb het de hele dag al koud en moet ineens veel wandelen omdat mijn auto stuk is en ik met de bus moet reizen... krijg dus wel lichaamsbeweging maar hardlopen zit er effe niet in. Koudddddddddddd :brr:

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 23:15

hetbommeke schreef:
Ok ok ik beken :j ik ben een watje :D

Kreeg net de mededeling van de boekhouder/penningmeester/(v)echtgenoot dat we even rustig aan moeten doen met de centjes :( ik wil NU die loopband, ik wil ik wil ik wil NU NU NU O:)

Balen he dat er dan toch iemand verstandig is :P

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 23:27

Ja dat is zooooooooooooooo irritant :o

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 00:24

Sas, ik heb Mirena, ook ideaal! :j 5 Jaar geen maandelijkse feestdagen en beschermd! *\o/*
Fijn dat je een binnenbak hebt WenK. Dan kun je nog iets doen. Ik heb besloten Fan maar eens voor de slee te zetten. Zaterdag gaan we het proberen, zoek nog een lichtgewicht vrijwilliger die op slee gaat zitten en de strengen zolang vast houdt. Ik wil die nog niet direct aan de slee vast maken. Eens kijken hoe het gaat. Ze kan een autoband slepen, dus een sleetje moet ook lukken. :j Nu nog een fotograaf zoeken.

Heb morgen het gesprek loveshadow. :+ Gelukkig vond ik mijn sollicitatiemap. alles zit er nog in. Mijn doordachte goede en slechte eigenschappen :+ Maar ook mijn toekomstvisie, enz, enz. Dus dat komt wel goed. Nu de zenuwen nog onder bedwang houden. :=

Bom (v)echtgenoot :') Hij gunt jou ook geen pleziertje, dat hij jou helemaal in de kou in het pikkedonker naar buiten laat gaan. Wie wat er allemaal kan gebeuren. Omver gescheurd worden door Sinterklaas, van het gladde dak vallende pieten, onderuit gaan op het ijs en dan je been breken, aangereden worden door doorslippende auto's en dan nog niet gehad over die enge mannen die op loer liggen. Houd hij wel van je? :(:) ;)

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 09:26

Wen: lekker bezig geweest :)

Fan: Succes joh!! Ik hoop echt voor je dat het wat wordt :j

Sakkia: dat zou wel een mooie verklaring zijn :)

Bom: nou heb je um al zo ver :+

Ik ben deze week echt overbezet :+
Ik hoop morgen avond na werk (wordt dan na 22.00 uur) even te lopen of vrijdag na werk (zelfde tijd :P )
Koud vanmorgen brr, die wind gaat echt dwars door je heen :n

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 09:37

Haha Bom, jammer zo'n verstandige (v)echtgenoot... :j

Ben heul blij met de binnenbak idd, kan er niet optimaal in trainen, maar beweging geven lukt nog en als je af en toe op minder christelijke tijden gaat rijden heb ik 'm nog wel eens voor mezelf ook en kan ik wel kriskras door de baan rijden. Ach, het is behelpen, maar ben allang blij dat ik nog wát kan...

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 09:59

Goodmorning! :wave:

Brrrr :brr: dit weer is toch niet meer gezond? Zit nu lekker op mijn warme flexkantoortje in R'dam. Lijkt wel een sauna hier, heerlijk ;)
Vrees dat het lopen niet zal gaan vandaag, die wind, die kou, wat doen jullie? Zowiezo is het erg glad op de stoepen en fietspaden. Ben nu mijn lesje aan het luisteren voor vanavond. Daar krijg ik alleen maar extra zin om te lopen ;(

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 11:27

Yes yes *\o/* loopband komt er :D mannetje heeft vandaag gehoord dat zijn salarisverhoging er door is, gaat in per 1 nov dus dat is eind dec toch aardig wat extra ;) nu nog weten welke we gaan kopen er zijn er zoooooooveel.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 11:31

Haha gefeliciteerd Bom! Lekker hoor!

Het ziet er (van achter glas) heerlijk uit buiten, maar de wind staat op de ramen hier, dus ik heb wel een idee dat het toch niet zo lekker is als je zou denken... := :brr:

Moet zo nog wel heel ff naar buiten, brood en beleg halen...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 11:37

Verklaring zou mooi zijn maar was het niet :+
Was niks eigenlijk, iets waar veel mensen last van hebben :j Om nog een paar dingen uit te sluiten moet ik even bloedprikken en ik mag me vooral er niet meer druk over maken!