Kinke schreef:Je borsten kun je zelf ook controleren, maar inderdaad ik denk ook dat vanaf je 50ste deze controle wel behoorlijk laat is.
Tevens heeft Arabesk blijkbaar 0,0 opgestoken van dit topic. Hier zitten toch behoorlijk veel vrouwen met slechte uitslagen. Belachelijk om dit te vergelijken met de kans op een dodelijk auto ongeluk. Als je dan toch perse die vergelijking wilt maken dan voorkomt dit onderzoek dat je de komende jaren een dodelijk ongeluk krijgt of waarschuwt dit onderzoek jou dat je al bezig bent met je dodelijke ongeluk zonder dat je het merkt. Maar het is wel duidelijk dat Arabesk niet weet waarover ze praat, aangezien ze het heeft over 'in je doos graven'. Prima dat je dit zelf niet durft laten doen, maar doe a.u.b niet alsof het niet belangrijk is, dit topic maakt maar al te goed duidelijk dat het ook in het selecte gezelschap hier al doden heeft voorkomen.
Ik sluit me hier helemaal bij aan! En idd als ik mij niet had laten controleren en had gewacht tot de oproep met mn 30 e dan was het bij zeer waarschijnlijk helemaal uitgezaaid geweest! Dus die controle is zeker wel heel belangrijk!
Dus als je zelf niet gecontroleerd wil worden, ga dan niet adviseren dit niet te doen..
Ik wil namelijk niet weten wat er was gebeurd met mij als ik niet was gegaan...heb 3 kids rondlopen die graag een moeder willen hebben..