Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 18:01

Fanneke schreef:
@Pebblesther, mooi uitzicht op de dansende vetrollen _O- Was eindelijk van het gevoel af, dat ik werd achtervolgd, want dat was ik zelf! _O- Ach ja er zijn mannen die ronde vrouwen opwindend vinden. :')

Ik ben ook aan het kijken naar een hartslagmeter met gps, ik weet dat Bom er ook een heeft. Wat is kalibreren? :o? Welke hebben jullie en wat zijn jullie ervaringen?
Haha, nou sommige mannen houden inderdaad meer van vollere vrouwen :=
hartslagmeter met GPS heb ik geen ervaring mee.

Weer wat geleerd, ik wist ook niet wat kaliberen betekend :P

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 18:35

Ik wil het hardlopen weer gaan oppakken. Ik heb in het voorjaar een start to run clinic gevolgd in Nijmegen. Hierna ben ik er wegens drukte weer mee gestopt..
Aangezien ik aan mijn conditie wil werken en een paar kilo'tjes kwijt wil wil ik het weer oppakken.
Ik weet alleen van mezelf dat ik het enorm saai vindt om alleen te lopen.
Nou zat ik een beetje op het internet te zoeken naar een loop maatje.
Tot ik dacht wie weet zijn er nog wel mensen op bokt die beginnend zijn in Utrecht wonen en een loop maatje zoeken.
Ik woon zelf in Hoog graven te hoogte van de MAX woningen

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 19:47

Zo het stoom komt nog steeds uit mijn oren van die man vanmiddag, want kunnen mensen lelijk doen!!!
Wilde eigenlijk gaan lopen om de boosheid kwijt te raken, alleen het onweert enorm!!! :( Straks maar even WII-en. :)

@annehoe, super dat je weer gaat lopen! Hoop dat je snel iemand vindt
Ik persoonlijk vind het prettiger om alleen te lopen, omdat je dan je eigen tempo kunt lopen. Al is het wel gezelliger met zijn 2-en, op vrijdag loop ik met de buurvrouw, we wonen sinds een jaar naast elkaar en het is een leuke manier om elkaar te leren kennen. :) Alleen tijdens het rennen heb ik geen lucht over om te kletsen, dat is wel wat minder, kunnen we niet kletsen :=

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 19:53

WenK

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 20:05

Brrr Fanneke...

Hier ook ivm het onweer het lopen maar overgeslagen... Zaterdag maar weer...

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 20:13

Ik ben blij dat ik gister even gelopen heb...

Ik keek trouwens nog even naar een reflecterene longsleeve of jack van Brooks, vind Brooks op zich leuke dingen hebben... Maar 44,95 voor een longsleeve en 99<95 voor een reflecterend jack! Goodmorning Baltimore! :=

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 20:14

Komt vanzelf Fan, die lucht om te kletsen :j
En anders een iets lager tempo pakken?
He wat eng... Wel goed oppassen hoor!!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 20:27

Had die man bij jou ook een bril op Fanneke? Anders gewoon bellen hoor! Stel is het die man, hoe meer verklaringen hoe beter!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 20:33

Fan, da's inderdaad verdacht. Mocht je een goed signalement van die vent hebben, zou ik voor de zekerheid even de politie bellen. Je weet nooit of je ze hiermee kunt helpen.

En balen van jullie kütdag. Snel bedje in, lekker slapen en wie weet ziet de wereld er morgen een stuk vriendelijker uit, o ja en geef jezelf een :(:)

Voor het eten gelopen, was geen wedstrijdtempo wat ik dacht maar een matig tempo, iets sneller dan joggen. Heb 4,2 km afgelegd, 15 min lopen en 15 min wandelen. Valt me niks tegen.

En dacht al iets te zien flitsen, rommelen hoor ik het nog niet. Bibberend hondje hebben we ook nog niet, misschien valt het hier mee met onweer. Hoop altijd maar dat de kids door blijven slapen en niets horen :=

Roane, da's aardig wat peseta's :j Is het misschien een goedkoper idee om bij de Action zo'n veiligheidvest te kopen voor 1 euri? En een paar van die lampies voor om je armen?

Ga zo kijken naar die training Wen :j

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 20:40

Mirkim schreef:
Had die man bij jou ook een bril op Fanneke? Anders gewoon bellen hoor! Stel is het die man, hoe meer verklaringen hoe beter!

"Mijn man" had geen bril op, maar is wel tussen de 35 en 40 jaar. Hij kan ook lenzen in hebben gehad of een nepbril opgehad hebben. ;)

@Roane, mijn veiligheidshempje is van Extran, lekker geel en vooral gratiesj!! :D Kreeg hem bij 2 flesjes extran. Hij valt echt super op! :D

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 20:41

Ik ben nu al een rennende kerstboom, maar die lampjes zakken af }:0 en veiligheidsvestjes zijn allemaal mannenmaten, dus zijn eigenlijk te groot := dus ik dacht, geniaal zo'n vest, maar helaas.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 20:43

Leuk Bom!

Hier echt flink onweer en 1 slapend hondje en 1 erg onrustig, hulp zoekend hondje....

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 20:47

Hondje bibbert en het rommelt inmiddels.

Heb net gekeken en ziet er interessant uit :j Heb vandaag niet meer gekeken wat er incompany bij ons wordt gedaan. Maandag even kijken, dan is ook mijn leidinggevende terug van vakantie en heb dacht ik donderdag een bila met haar, kan ik het direct aankaarten ;) Ja ja, als Bom wat in d'r kop heeft zitten zit 't niet in d'r kont :=

Maar zoiets als persoonlijke groei lijkt me inderdaad een goeie :j Goed voor mijn zelfvertrouwen, is soms tot het NUL-punt gezakt :o

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 20:56

Fanneke schreef:
Mirkim schreef:

"Mijn man" had geen bril op, maar is wel tussen de 35 en 40 jaar. Hij kan ook lenzen in hebben gehad of een nepbril opgehad hebben. ;)

*grijns* idd... :D
Ga je bellen?

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 20:57

Mijn flutdag ziet er weer wat milder uit, gelukkig.

Fanneke, wat een _-:( die vent zeg!

Net hardgelopen; 7km in 50min (interval, 1,5 les gedaan; eentje van Evy en een halve van Renate :D )
Ging echt lekker! Alleen moest erg goed op mn ademhaling letten, omdat ik nog niet door mn neus kan ademen, maar voel me echt goed nu! *D Blij dat ik gegaan ben!
Maar jemig, wat ist alweer diepdonker zeg! :oo

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 08:34

En ik heb géén spierpijn! *\o/*

Moge allemaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 10:42

Wat een weer gisteravond zeg! We waren net terug voordat het echt losbarste.

Ik ben gisteren sinds een hele tijd weer naar de duurlooptraining gegaan. We hebben 8,5 km gelopen op een tempo van zo'n 10 km per uur. Ging lekker, had zelfs nog lucht voor een eindsprint. We zijn lekker over buitenaf weggetjes gegaan met een viaduct op en via de trappetjes weer af. Vond het wel een beetje eng toen het zo begon te donderen en te bliksemen.

Nu heb ik rust tot zondag, en dan de Maasheggeloop! :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 10:58

Was het zulk noodweer? Niets van gemerkt! :n

Gisteren een nieuwe jas en shirt gekocht van craft, zit megalekker! :j Clubtenue, ach, je moet wat! :D

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 11:01

Ik ga zondag weer, had deze week even vrij om alles weer een beetje los te laten worden ;)

Zat te denken aan iedere keer op zondag 10 km duurloop, en dan di en do een korte afstand, maar sneller. Moet even kijken of dat lukt met school.

Ik zoek ook nog een jasje, mijn oude is de rits van gesprongen. En mijn AH jasje die ventileerd voor geen meter. Is 's winters wel lekker, maar nu echt te warm.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 11:03

Hier gisteren ook onweer, maar ik ging toch niet lopen dus geen last van gehad :D

Ik hoop vanavond nog even een rondje te gaan, maar ik ben mega druk dus ik moet even kijken of ik dat nog kan inplannen. Anders ga ik gewoon zondag weer

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 11:05

Als je niet gaat lopen maakt het toch niet uit! :D

Vanavond kan ik niet gaan lopen, ik hoop morgen te kunnen lopen! :j

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 11:07

Annemeik schreef:
Ik ga zondag weer, had deze week even vrij om alles weer een beetje los te laten worden ;)

Zat te denken aan iedere keer op zondag 10 km duurloop, en dan di en do een korte afstand, maar sneller. Moet even kijken of dat lukt met school.

Ik zoek ook nog een jasje, mijn oude is de rits van gesprongen. En mijn AH jasje die ventileerd voor geen meter. Is 's winters wel lekker, maar nu echt te warm.

Ik kan zo'n jas van craft echt aanraden! :j Ventileert ook en zit als gegoten! Weegt ook niets!

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 11:07

ik wilde vanavond gaan hardlopen maar heb weer eens paardgereden... en nu dus weer spierpijn in de benen :oo
Dus ik wacht eerst wel even tot dat wat meer over is, want nu voel ik het zelfs met gewoon lopen :j

mooi onweersbuitje toch gisteren? was blij dat ik binnen zat!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 11:11

Ik had nét de paarden binnen toen het losbarste. Gelukkig :')
Had gisteren nergens puf voor. Ben niet gaan rijden, niet gaan rennen en niet geyoga't. En eigenlijk moest het alledrie :+
Ben in bad gaan zitten met het nieuwe seizoen van Castle. Van het weekend is Grey's Anatomy aan de beurt :9
En ik ga vanavond rijden en lopen! Anders wordt t niks met de marathon. Heb nog steeds geen 6 km achter elkaar gelopen..

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 11:16

Fanneke schreef:
Lees net dit op internet over een aanrander in Schiedam http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/a ... edam.dhtml
Kreeg direct de kriebels, zal hij dezelfde zijn?

ooh gadver _O-
Als hij maar niet in die polder zogezegt is waar ik altijd aan het hardlopen ben.
Dat is tussen Delft en Schiedam in.

Je bent toch diegene van Fanny die ook op Stal midden delfland heb gestaan?

Gisteren hoorde ik het idd ook wel dondere maar ik was aan het werk dus niet veel van dingen meegekregen.
Angela_ Snap dat je het dan best eng vond als je daarin loopt.
Ik vind het ook helemaal niks :n

Ik had al een week niet gelopen, was elke te moe om mezelf eraan toe te zetten.
maar ik ben gister overdag weer geweest! :D
En het ging eigenlijk best lekker. Me laatste 1 min. rennen heb ik alleen niet gedaan ik had enorme steken in me enkel gekregen.
Vorig jaar zomer is mijn kuitbeen gebroken en heb daar af en toe nog steeds last van ;(