Mijn kolf doet het ook op batterijen dus dat is wel erg handig.
Hier, de weken dat ze zo borstverslaafd leek waren denk ik om voor te bereiden op minder voedingen ofzo?
Intussen drinkt ze nog maar ongeveer 4 voedingen buiten de bijvoeding om. Wel erg wennen voor mama, ik vind he thelemaal niet leuk.
Maarja, kan haar niet 'klein' houden he... De eerste dagen ging ik haar zelf vaker aanleggen, maar dat werkt zo natuurlijk ook niet. Ze gaat steeds beter bijvoeding eten dus logisch dat ze minder melk nodig gaat hebben. Maarja, ik kan er best van balen.
. Wat moet dit vervelend zijn voor je. Ik heb ook wel eens een flinke dip gehad, maar bij mij was het wel met 2 dagen veel aanleggen over. Scheelde dat ik toen op vakantie was. Bij jou zal ook wel meespelen (onbewust) dat je weer moet gaan werken. Dat kan voor een dip zorgen. Lees dat je al steeds kolft, doe je ook aan clusterkolven en wisselvoeden (zie borstvoeding.com) heb je al een lk ingeschakeld of een contactpersoon van de VBN? Zou ik ook doen! En verder idd toch kv bij gaan voeden, onvoldoende plasluiers is wel een teken dat ze te weinig binnenkrijgt. O ja, ook wel belangrijk om te vragen hoe oud je kindje nu is? Bepaalde leeftijden staan erom bekend dat daar (helaas) vaak een dip bij hoort, omdat sommige kindjes dan ineens flink meer willen drinken. Enne, drink je geen munt of salie thee (of gebruik je regelmatig munt of salie) dat werkt namelijk remmend, maar dat wist je misschien al?

(hoe verrassend met 75 pagina's), maar meld me ook even!
En nu ik kolf kan ik gewoon bv blijven geven!