Bij mij is mijn temperatuur juist extreem laag. Meestal 35 graden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwelgje schreef:Ben gisteren begonnen met een antibiotica kuur en over een maand gaan ze weer bloed prikken en kijken of de Borrelia er nog zit. Ik heb naast de Borrelia ook nog een Mycoplasma bacterie waar ik nu ook voor behandeld wordt. Die Mycoplasma zit in de longen en kan kinkhoest of longontsteking veroorzaken. Al met al hoop ik maar dat ze gaan uitvinden of ik nu werkelijk lyme heb of niet.
Sterkte ook aan iedereen hier.
_Melissa schreef:heei allemaal
Ik meld me heel even hier ik ben 2,5 jaar geleden gebeten door een besmeten teek.
ik heb toen antibiotica gehad. ik houd het altijd nog wel in de gaten maar 2 weken
terug was ik niet lekker leek beetje op een griepje. Maar nu voel ik me moe en heb ik
hele zwaren benen, alsof ik de marathon heb gelopen ik heb het al 2 weken.
ik ben gister bij de huisarts geweest die deed heel laks. hij laat me bloed nu wel voor verschillende
dingen onderzoeken ook voor de ziekte van lyme. heeft iemand misschien van de zelfde klachten
last gehad?
Zwelgje schreef:@Issy: bedankt voor de uitleg. Zal ook bij prohealth eens informeren voor een bloedtest, dan maar dubbelop. Ze hebben niet voor niets Borrelia gevonden bij mij, dus ik laat het even goed onderzoeken.
Maar mijn arts had het erover dat de waarden bij mij tegen de ondergrens aan zaten. Heb eigenlijk geen idee wat ze daar nou mee bedoelde. Heb ik dan wel of geen lyme?
Zwelgje schreef:@Issy. Duidelijke info. Gek dat dan 2 artsen zeggen dat ze wel Borrelia hebben gevonden maar tegen de ondergrens, wat dus blijkbaar geen drol uitmaakt. Ik heb dus gewoon lyme. Ga er wel verder mee nu ik deze verhalen nu zo lees. Heb ondertussen ook begrepen dat ik nu aan de antibiotica zit voor het Mycoplasma en niet voor de Borrelia??? Ga toch maar eens via Pro Health verder kijken. Ga morgen gelijk bellen.
In mijn hersenen (middels een MRI) zijn namelijk ook letsels aangetroffen die mogelijk met de lyme te maken hebben, ze dachten eerst aan MS. Toch stom dat artsen het eigenlijk zo 'makkelijk' aanpakken en eigenlijk niet zo goed weten wat er mee aan te vangen. Ga er zelf in ieder geval wel mee verder want ik heb geen zin dat ik straks nog meer klachten zal gaan krijgen die misschien niet meer te behandelen zijn. Nu valt het bij mij nog wel redelijk mee vind ik zelf maar het moet ook niet erger worden natuurlijk.