Mensen met een Burnout/overspannen, deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kido

Re: Mensen met een Burnout/overspannen, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 20:44

Leren leren lastig ik steek er aardig wat van op al word je wel behoorlijk aan t denken gezet.

Schok vandaag ook van t bericht van Antonie Kamerling...

Gisteren was er een mooi programma op ned 3 Over de streep.
Best heftig maar wel heel goed...

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 21:05

Ik heb de laatste tijd vooral meegelezen op bokt.
Maar denk reageer toch maar even..

Ik snap de mensen wel die de sfeer missen.
Toen ik net in dit topic kwam was het ook nog wat drukker, er werd ook meer gereageerd.
Toen vond ik het ook nog makkelijker om het 'bij te houden' nu is het lastiger voor mijn gevoel.

Ik schrok trouwens ook heel erg van het bericht van Antonie Kamerling.
Zag het opeens op het scherm staan op school (met nieuws etc.).
Wist eigenlijk helemaal niet dat hij depressief was..

ikbenellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 12:03

Bobomelo Wat jij omschrijft dat je met iemand samen veel 'gezelliger' bent dan in je eentje heb ik ook.. Ik merk ook aan mezelf dat ik dan honderduit praat en best druk ben. Om dan wanneer ik weer alleen ben daarna compleet in te storten.. Het vreet dan toch veel energie zo leuk te doen, al gaat het wel vanzelf..

De gesprekken op therapie wisselen bij ons, ik heb niet steeds dezelfde persoon. Dat vind ik aan de ene kant wel jammer, maar aan de andere kant zijn er wel meer mensen die je situatie bekijken en er ook weer hun eigen kijk op hebben. Onderling bespreken ze alles. Degene waarmee ik zo'n fijn gesprek had, heb ik nu 2 x gehad, waarvan 1 lange sessie van 2 uur. Verder in het traject heb ik nog 4 sessies met haar.

Maaike Hier hetzelfde, kan om werkelijk alles boos worden.. Met kinderen werken is dan helemaal lastig ja..
Blijf je voorlopig de ochtenden werken..?

Kido Fijn dat je therapie leerzaam is! Hoevaak zit je er..?

Charlot Het gevoel dat je je woede moeilijk kwijt kan herken ik ook erg goed. Op zulke momenten weet je niet hoe het er uit moet..
He, wat jammer dat je je therapie niet zo goed vind.. Heb je dat al bespreekbaar gemaakt daar..? Zou ik wel doen hoor. Vaak kan er met eigen inbreng veel!
Ik merk bij mij dat als ik iets aan heb gegeven, dat er gelijk wat mee gebeurt. Zo vond ik mijn fitnessprogramma eigenlijk maar saai. Maar ik zou zelf nooit vragen of het veranderd mag worden. Nu had ik in een gesprek vorige week geantwoord op de vraag hoe het sporten ging, dat ik het fitness wat minder vond. Kreeg ik gisteren gelijk een gesprek met mijn fysiekbegeleider met het plan samen te kijken naar de oefeningen en er verandering in aan te brengen! Super!

Wat goed dat je vriendin op de hoogte is van je bordeline. En dat de nieuwe situatie spanning opleverd is heel normaal lijkt me. Wel extra moeilijk voor je omdat je sowieso op het gebied van gevoelens uiten veel moeite hebt. Liefde is namelijk een groot gevoel! Laat het er zijn.. Misschien lucht het op als je er met haar eens over praat dat je je zo snel onzeker voelt..?
Bedoel je met de andere gedachte, dat je niet weet of je wel verder wilt leven..?

Daaphh Heftig die ruzies steeds..

Lieszje Hoe is het met je?

Hier gaat het nog steeds niet echt goed..
Gisteren ben ik zo ingestort dat ik het allemaal compleet niet meer wist. Zat er zo flink doorheen.. Kan nog steeds de aanleiding niet echt aanwijzen. Was 's ochtends naar therapie geweest en ging eigenlijk best prima, sporten ook. Was wel moe, dus heb 's middags een paar uur geslapen.. Maar kon erna mijn draai steeds maar niet vinden. Alle prikkels zijn aanleiding om chagrijnig te worden..
Heb mijn kop gestoten aan de autodeur, in de wei kreeg ik een schok van de draad en struikelde ik over een stoel.. Ik ben toen zo door het lint gegaan.. Had een vriendin aan de tel. en ik heb zo opgehangen midden in haar verhaal. Zoiets heb ik nog nooit gedaan, maar ik kon alleen nog maar huilen. Heb haar gesmst dat ik een andere keer terugbel, en dat ik er even helemaal doorheen zat..
Ben in de wei blijven zitten, in het donker, en kon alleen nog maar huilen, heel hard huilen en voor me uit staren.. Niks in mijn lichaam had zin om op te staan..
Kwam mijn vriendin aangereden, ze was gelijk in de auto gestapt na mijn smsje. Ze wilde me eerst vragen of ze langs moest komen, maar was maar gewoon gegaan. Dit deed me toch wel goed! Als ze het had gevraagd had ik toch gezegd dat het niet nodig was en dat weet ze.. Vond het zo fijn dat ze langskwam. Heb keihard bij haar uitgehuild en ben later toch wat rustiger geworden. Toen ze naar huis ging voelde ik me al wel beter. En ben gaan slapen.

Nu ben ik brak, heb koppijn en dikke ogen.. Voel me slap..

Tja, Antonie Kamerling.. Eigenlijk schrok ik er niet zo van.. Weet ook niet waarom.. Het gekke was dat ik dacht: die heeft zijn rust gevonden..

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 12:56

Ellie betreft Antonie had ik dat ook...
Zeker als je sommige intervieuws leest.

Ik ga een dag in de week en dan heb ik drie dingen wel aardig intensief.
Dit is een voor traject hierna kijken we verder.

Balen dat je je zo k u t voelt hoeveel weken moet je nog daar?
En betreft je werk?

ikbenellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 13:07

Ik zit volgende week al op de helft.
Dan nog 8 weken.
Daarna ga ik kijken of ik weer ga werken of ga studeren, al zie ik beide op dit moment nog even niet zo zitten..

Ik ben nu werkloos omdat mijn contract niet is verlengd.. Volgende week heb ik gesprek bij het uwv, dus ben benieuwd..

Hoelang duurt dit voortraject..? En hoe is het bij jou met werk..?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 13:28

10 weken en erna hangt t ervan dat weet ik nog niet.
Maar de komende maanden ben ik onder de pannen...
Ik ben afgelopen week van 1 ochtend naar twee ochtenden gegaan betreft werk.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 19:29

@ Ellie
Opzich gaat het nu wel redelijk.
Denk alleen dat het geen kwaad kan als ik binnenkort weer een gesprek heb..

Jeetje wat rot zeg..
Lief dat ze gelijk naar je toegekomen is!
Had ik maar zulke goede vrienden :o

Rot dat je contract niet is verlengd :(
Snap wel dat je er weinig zin in hebt om nu te gaan studeren of werken..
Werken doe ik nu ook niet omdat ik me vaak rot voel, studeren heb ik ook moeite mee..

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 19:55

Ellie; Vervelend dat het gisteren in de loop van de dag zo omsloeg! Ik heb het ook vaak en ik baal er dan zo van!! Dan kan ik ook niet meer bedenken dat het 's morgens eigenlijk hartstikke goed ging. Wat goed en lief dat je vriendin kwam en dat ze je kon troosten. Ik laat men op dat soort momenten absoluut niet toe!
Ben benieuwd hoe het volgende week bij het uwv gaat!!

Ik blijf inderdaad voorlopig de ochtenden werken, toevallig is mijn contract ook zo, dus dat komt nu wel goed uit!
Ben op het moment flink in de war en erg vergeetachtig.
Smeerde gisteravond mascara op m'n tandenborstel ipv tandpasta..
Had het pas door toen ik zag dat er niet iets wits op zat, maar dat m'n tandenborstel zwart was..
Kinderen op school (6/7 jaar) zeiden vandaag; juf u bent wel in de war.
Maak hele rare zinnen met spreken en was de namen allemaal kwijt.
Laat m'n thee zomaar vallen..
Word er wel een beetje onzeker van!!

Kido; heb je pb gezien en gelezen hoor, moet het nog even terug gaan kijken!!

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 08:41

Even een heel kort berichtje...
ben dit weekend heel weinig online(gister ook al, heb gister tussen neus en lippen door op het werk bijgelezen, maar uitgebreid reageren is wel heel lastig met collegas om je heen....dus is het vaak floep, scherm ervoor, floep scherm eraf hihi....

maar las goeie dingen en minder goeie dingen! maar het is weekend, dus iedereen, geniet ervan!
waarom ik even weinig aanwezig ben dit weekend:

ik ga zo met paard en vriendin op pad van de welshfokkerij, die hebben toerrit van 30km georganiseerd, en wij rijdenook mee te paard! als ik thuis kom is het heeeeel snel douchen, in de auto, naar me zus in rotterdam(240km verderop) en dan snel happie eten en dan naaar het theater daar, naar youp van het hek!
dus slapen we daar, en dan zondag terug, via de verjaardag van mijn neefje die 4 wordt, dus ja, jullie snappen het al....druk druk, en het stomme is, ja, dan voel ik me wel schuldig dat ik niet even uitgebreid reageer, maar ik maak het goed komende week!

iedereen een heel fijn weekend!!!!!

liefs marian

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 10:24

Hier ook even een kort berichtje .
vandaag denk ik dat het wel een goeie dag zal worden .
zometeeen ga ik met 3 vriendinnen in het bos rijden wat ik enorm spannend vind . Daarna naar de piste en om 5 uur na de therapeut . zal straks grondig proebren op de rest te reageren .

Allemaal een hele leuke zonnige dag toegewenst !

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 10:16

ik heb gisteren ook gecrost! eerst een rit van 10 uur - 13.30 uur. Was niet alleen wandelen, ook heel veel crossgallop. En dat met een boerepaard!! Is wel een franse dus heel leuk paard. Erna naar mijn vriendin gegaan en daar vroeg een vriendin of ik haar paard wou berijden. ik natuurlijk ja.. Ze zei dat ze bij haar niet voorruit wou en wou galloperen. Ik heb er buiten aan 1 stuk 20 minuten volle gas in gallop mee gerend. Was zalig maar ik was kletsnat achteraf!! Paard luisterde perfect naar mij vond ik zalig!!

Qwerty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 18:51

Heel schandalig, ben al een maand niet meer hier geweest :o
Druk leven, en eigenlijk ook nooit meer echt zin om de pc op te starten als ik thuis ben.
Kan helaas niet zeggen dat het heel goed gaat momenteel, weer een behoorlijke inzinking...
Heb niet echt het idee dat ik baat heb bij de psycholoog, ik denk dat ik voor dat alles gewoon niet open genoeg sta.
Bij de HA heb ik het daarover gehad en moet het de volgende keer aan mijn psycholoog gaan vertellen, zie er nou al tegen op.
Was er maar gewoon een pilletje waardoor je weer beter werd, heb het zo gehad om continu tegen mezelf te moeten "vechten".
Niks wil meer lukken, word om het minste of geringste wat mis gaat zo kwaad, heb nergens meer zin in, zou het liefst een winterslaap gaan houden.

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 18:57

Qwerty, ik droom ook van een winterslaap ja.. Lijkt me zalig.
Even helemaal niets moeten, slapen, van niets en niemand 'last' hebben en niemand tot last zijn!!

Ik heb het even anders aangepakt, ga er volgende week even een weekje tussenuit.
Ga even ruim een weekje naar de zon!
Even een onderbreking, even een andere omgeving, verstand op 0 en proberen te genieten!

Qwerty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 10:29

Als jij het nou zou beschrijft klinkt het alleen maar nog beter! Haha.
Als dat toch zou kunnen he, slapen en pas over een paar maanden wakker worden.
Heerlijk joh een weekje ertussen uit! Ik heb pas weer in december vrij, en dan ga ik een aantal dagen richting Parijs, dus helaas niet naar de zon toe.

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:05

ik ben d'r weer! ik heb even gereageerd op volgorde van wat ik lees! dus vandaar dat er paar keer vaker 1 naam staat hihi

ikbenellie
fijn dat je toch een fijne therapeut hebt dan!
en ja, leuk hebben en leuk doen vreet energie!

charlot
wat ikbenellie zegt, kan je je daar wat in vinden? heb je het aangegeven bij je therapeut dat je er wat in mist? ik zou het zelf ook moeilijk vinden hoor, om een eigen inbreng te doen.....
en hoe is't met de liefde? hoop dat je er toch straks ook goed met haar over kan praten, dat ze gewoon goed weet van hoe en wat met jou! dat ze er dan ook echt voor jou kan zijn, en snapt als het soms even zus of zo gaat!

daaaph
heb je je broertje al achter het behang geplakt?

lieszje
hoe gaat ie nu? heb je alweer een gesprek gepland?

ikbenellie
tjee, een nare dag had je van de week dus! wel ontzettend lief dat je vriendin gelijk in de auto sprong en naar je toe kwam!!!
dat zijn ook mementen die je moet onthouden he, dat er echt mensen zijn die wel om je geven!!!
en zo'n "bui" vreet indd energie! herken het uit duizenden, koppijn koppijn koppijn, zere ogen en ontzetten moe!!
hoe is het nu met je???

kido
een hele dag lijkt me best intensief! maar wel leerzaam denk ik!
ging je tijdje geleden ook "maar"1 dag? mij staat bij dat je toen vaker in de week ging?(maar mijn geheugen is zoooo slecht... :+)

ik ben ellie
je moet nog 8 weken therapie als ik het goed begrijp??
mag ik vragen wat voor soort therapie je volgt dan? bedoel, volg je dagtherapie van 5 dagen in de week? of ga je 1 of 2 dagen heen ofzo?
hoop dat je snel weer werk hebt!!! wat voor soort werk zoek je?

liezsje
las dat je nu ook gewoon geen zin in werk hebt omdat je je nog zo vaak naar en rot voelt....maar bij mij hielp werken wel wat hoor! je hebt toch afleiding op dat moment! en je bent even niet alleen!
heb je wel een baan? dat je ook onder een arbo-arts staat?

maaaike
hmmm vergeetachtig.....nooit last van...ahum...
maar mascara op je tandenborstel.....
nja, ik wou vanmorgen mijn auto starten met mijn huissleutel, was ik wat vergeten in huis, ik terug, auto bijna in de sloot, handrem er niet op gezet.....pfffff

maar wel fijn dat je sochtends werkt! gaat dat goed verder?

daaph
is je zondag indd nog een fijne dag geworden???

charlot
heerlijk dat je ook zo'n fijne rit hebt gemaakt!!!! kan je nog dagen van nagenieten denk ik!!!!

qwerty
welkom terug!
balen dat het niet zo goed gaat!
ik ken dat gevoel wel van, dat je niet helemaal open bent bij je psych, ik heb dat op 1 onderwerp ook.....maar probeer indd eerlijk te zijn! alleen zo kan ze je het beste helpen! als ik weer een gesprek heb ga ik het ook vertellen, maar dan schrijf ik het eerst op! mss dat ik het haar dan laat lezen! is makkelijker!

maaike
heerlijk heerlijk heerlijk!!
genier ervan meid! waar ga je heen??

nou, heel verhaal, maar 45 minuten over gedaan.....en dan nog niet eens over mezelf geluld haha

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:10

@Bomelo ik heb al een revalidatie erop zitten en zat toen idd intern.

Hier is de winter begonnen de eerste ab kuur is weer binnen...

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:50

en nu dus 1 dag in de week Kido?

hier vandaag een aardige dag! sinds tijden dat ik af en toe even zoiets had van: ja, kom maar op! dat ik zelfs bepaalde taken nu met minder zenuwen deed op mijn werk!
en vandaag(tot nu toe) sinds tijden nog geen jankmoment gehad! had afgelopen weken nl elke dag gewoon even een "jankmoment",enorm emo, mss ook wel omdat ik nu ook alles vertel aan mijn man! best moeilijk, eerder zocht ik het allemaal bij me zus, vriendinnen, en nu verplaats ik het dus meer naar mijn man! gister nog even goed gesprekje gehad van over de afgelopen maanden toen het zo slecht ging!, nou das wel emotioneel natuurlijk, maar hij zei ook: het gaat nu toch op zich een stuk beter, en je was maanden geleden gewoon indd erg in de war. En dat hij het knap vond dat ik toch zo aan mezelf werk!kijk, en terwijl ik dit dan nu type zo, dan krijg ik weer beetje brok in me keel, nja, maar accepteren dat ik nu gewoon al weken een emo-muts ben, en dat zal ook nog wel even zo blijven!

Zaterdag een mega rit gemaakt met vriendin, 32 km lang! was ook erg leuk en gezellig(en ja, op zo'n moment voel je je dan ook gewoon super he!!!)was georganiseerd door de welsh-stamboek!, koffie onderwerg, snert onderweg! heerlijk!!!
en toen na de rit snel gedouched, en naar me zus gegaan vlakbij rotterdam, daar dus naar youp van het hek, maar was moe! en me zus ook haha! maar wel gelachen op zich
maar wat ik dan heb, zoals je anderen mega hard hoor lachen, dan gniffel ik gewoon wat, terwijl het wel lollig is! maar weet niet wat dat is, maar hetkomt er dan gewoon niet uit! herkennen jullie dat?

zondag weer naar huis, via het huis van me neefje van 4, die was jarig, vol huis, maar wel gezellig! en toen naar huis, was hartstikke moe, en het rare is, kon gewoon niet slapen he vannacht! en daar baal je dan zo van, omdat je vandaag wel weer aan het werk moest!
dus vanavond maar vroeg naar bed! planning is om er om 22uur in te liggen, liefst eerder!

kido
wat is een AB kuur?

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:05

ikbenellie : Leuk dat je vriendin naar je toe is gekomen ! Moet echt goed doen om op dat moment bij iemand uit te kunnen huilen .

Maaaike : Leuk dat die ochtende goed uitkomen ! mmm .. Vergeetachtig , lijkt me niet echt leuk . Leuk dat je er een week tussen uit kan ! Zo tof ! en dan nog wel naar de zon ! mm lekker warm weer ! zalig ! ik wou dat er ook een weekje tussen uit kon ! En wat een ontzettend lieve foto heb jij !

Charlot : Ahh , cross is echt leuk eh ! en dat met een boerenpaard ! Lijkt me best grappig :D Lijkt me ook wel een super gevoel als het paard van je vriendin naar jou luistert !

Qwerty_ : Welkom terug ! Een winterslaap lijkt me ook echt wel leuk om te hebben ! Zeker omdat ik de laatste tijd zo slecht slaap .

bobomelo : Wat betekend je broertje achter het behang plakken ? :o Mijn zondag is nog heel leuk geworden eigenlijk . was kwaad opgestaan , toen stuurde een vriendin of vandaag weer int bos wilde gaan . Had ik gelijk helemaal zin in . Ben dan maar naar men paarden gefietst opgezadeld en vertrokken . En wat heb ik genoten ! weer 2,5 uur rond gewandeld en wat gecrost en toen ik terug afstapte was ik direct terug goed gezind :D .
Leuk dat je vandaag al geen jankmoment hebt gehad . Ook fijn dat je er nu met je man kan over praten .
Ik herken me in wat je zegt over dat lachen .

Kido : Ohhh ! uw foto is ook zo lief ! wat is een AB kuur ?

Hier gaat het vandaag weer minder ... Weeral ruzie ... Heb mijn schooltas tegen mij gekregen . Mijn Laptop was op de grond gegooid . De stoel door heel het huis gevlogen . Maar mijn weekend was wel heel leuk ! 5 uur op mijn paard gezeten echt genieten . Daarna naar de therapeut . Ze wou met mijn vader spreken ... maar in het begin heeft ze gezegt dat ze nooit een gesprek met mij vader zou hebben ... Nu ja als zei denkt dat da het beste is voor mij dat ze er eens mee spreekt .. Maar vond dat wel raar om te horen . Ze zei ook dat ik met mijn vader moest afspreken . Mm doe ik niet zo graag .. Ik ben er zo vervreemd van . Na 6 jaar terug contact opnemen is behoorlijk moeilijk voor me ...

Sorry als ik iemand ben vergeten te antwoorden ...

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:09

bobomelo schreef:
en nu dus 1 dag in de week Kido?

kido
wat is een AB kuur?

Is een ander traject!
Eerste was gericht op longen nu op hoofd.
Ik doe nu orientatie en hierna dus mischien deeltijd....
En AB is antibiotica :Y)

En jij voelt je dus wat beter vandaag fijn!

Daaph das Shot de lab van mijn ouders <3

Lastig Daaph :(:)

Zit Greys te kijken en mennnn das spannend :=

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:14

Kido Ik vind die echt lief ! Ik had vroeger een golden retriever :D Ras broertjes zijn dat eh :D Zalig Honden !

Qwerty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 13:20

@ Bobomelo: Ik heb het eerlijk gezegd gewoon helemaal gehad bij m'n psych... Heb er geen zin meer in, heb er niet echt het idee bij dat het me ook helpt, zie er ook weer ontzettend tegen op om er heen te gaan. Het liefst zou ik gewoon niet gaan.

En het slecht slapen, heel herkenbaar! Zou overdag zo ieder moment in slaap kunnen vallen van de vermoeidheid en 's nachts wil het maar niet...
Heb van de HA melatonine tabletten gehad, 1 per avond en zo nodig 2 per avond. Helpt gelukkig wel om beter te slapen, hoewel het nog lang niet genoeg is.

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 16:28

Jemig, had ik een heel verhaal getypt, loopt het vast.. Poging 2!

Eerst even meiden, ik heb wat lopen mopperen en zeuren op het topic.. maar kan echt merken dat jullie je best doen om op elkaar te reageren en mee te denken. Super :). Hoop dat jullie ook merken hoe fijn het is als men je verhaal leest en echt reageert met vragen en opmerkingen :)

Kido; Wat heb jij een lieve avatar van de hond! Leuke labrador zeg! Balen dat je een AB kuur te pakken hebt! Ben je ook flink ziek of beroerd? Of ben je al een beetje aan het opknappen? Ga je morgen weer naar je therapie? Zie je er tegenop, of niet?
Ben ook ziek thuis vandaag. Vanmorgen wel naar m'n werk gegaan maar was al snel weer thuis. Erg pijnlijke keel (en geen stem= niet handig als je lesgeeft!), hoesten, beroerd, koortsig.. Ik hoop dat ik het zonder AB kuur kan doen, maar heb normaal in het najaar de ene AB na de andere.. Hoop het nog even zonder te kunnen!
Heb net je filmpje van Challenge Day gekeken die je me gepb'd had, indrukwekkend zeg! Vond het mooi om te zien. Moet alleen er niet aan denken dat ik zelf in die groep kinderen had gezeten. Kan slecht tegen dat soort dingen :=

Qwerty; Heeee.. nu ik je naam typ, merk ik dat het alle letters naast elkaar zijn op de bovenste rij van links naar rechts.. Wat grappig, nog nooit gemerkt!
Als je het idee hebt dat je een beetje vast loopt bij je psych, kan je dat dan niet bij iemand anders aangeven? Ik had het destijds ook, dat ik met m'n psych niet veel verder kwam. Ik durfde het haar niet te vertellen, bang dat ik haar zou teleurstellen (stom he?). Ik heb het uiteindelijk met mijn huisarts besproken (die coordineerde al die dingen van mij) en hij is met haar gaan praten.. Wat bleek, zij wist ook niet echt wat ze met me aanmoest :roll: Uiteindelijk met haar nog een goed gesprek gehad en het zo afgesloten. Ik ben bij een psychiater verder gegaan. Als ik over een tijdje bij de psychiater misschien klaar ben, ga ik alsnog even naar die psych langs. Aangezien we dan beter weten waar er aan gewerkt moet worden. Heb jij niet de mogelijkheid om het met iemand te bespreken? Kan je het anders misschien niet in een brief formuleren? Navragen wat de behandeldoelen zijn, waar jullie aan werken etc.? Dan krijg jij misschien ook meer inzicht in welk proces jullie zitten :).
Gebruik jij ook andere medicatie dan melatonine?

Daaphh; lieve foto he? Is onze border collie! Wat raar dat je therapeute met je vader wil praten, terwijl ze eerst had beloofd dat niet te doen. Misschien wilde ze eerst jouw vertrouwen hebben? Heb je aangegeven dat je dat wel lastig en moeilijk vind? Wat is haar reactie erop? Kan me voorstellen dat je dat liever niet wilt.

Bobomelo; Jij hebt een druk weekend gehad! Een beetje bijgekomen van al je activiteiten? Wat fijn dat je goed met je man hebt gesproken. Is fijn dat je daar nu ook deze dingen mee kan delen! Het niet kunnen lachen herken ik maar al te goed, ik hoef gewoon niet meer te lachen lijkt het wel en ik kan het ook niet meer.. Raar he? Hopelijk komt dat wel weer terug!!

Ik ga vrijdag lekker voor een weekje naar Gambia! Genieten (hopelijk lukt dat!) van de cultuur, de zon, het strand etc.. Lig nu ziek in bed, dus hoop dat ik 1 a 2 dagen weer opgeknapt ben en het niet m'n vakantie in de weg staat!
Moet donderdagmiddag ook nog even naar de psychiater.. Ben benieuwd!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:01

Lucht wegen troubles en dan vooral last van benauwdheid enzo...
Gewoon mijn 2 en 3 uurtjes gewerkt en morgen Woerden idd.
Afgelopen weekend niks gedaan veel op bed gelegen.

Ooo klinkt heerlijk kan ik me ein je koffer?

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:20

Maaaike : Nja , Maar misschien is dat een deel van mijn probleem , dus heb maar toegestaan . Zaterdag was mijn vorig gesprek en vandaag was mijn vader er al geweest . Toeval of niet had ik ook een afspraak ma wel na hem een paar uur later . Dus heb met haar over zijn verhaal gehoord . ik word daar zo kwaad van van over hem te spreken . Ben dan in tranen uitgebarsten . Heb oook aangegeven dat ze mijn opa langs mijn vader zijn kant niet meer opa mag noemen maar we hebben de naam '' de gene die het gedaan heeft '' hem gegeven .
Waarom heeft iedereen zo een leuke hond ? Ö Ik wil ook een grote :D Maar ikheb 2 van die schoothondjes die niet eens in de paardenwei durven tekomen . Heb je toch helemaal niets aan :p

Kido : Anders wil ik wel in haar koffer gaan :D Een vakantie zou me ook best deugd doen :p

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 20:23

@ bobomelo

Nu gaat het opzich wel goed, heb donderdag weer een gesprek.
De psychiater belde gisteren op, blijkbaar was er iets misgegaan ofso..

Ik ga denk over een tijdje weer een baantje zoeken.
Ben de laatste tijd wel veel ziek, en ben nog niet echt aan school gewend.
Ben nu ook gewoon blij als ik weer weekend heb, school is soms even teveel :')