Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
Lijkt me ook wel een super gevoel als het paard van je vriendin naar jou luistert !
Mijn zondag is nog heel leuk geworden eigenlijk . was kwaad opgestaan , toen stuurde een vriendin of vandaag weer int bos wilde gaan . Had ik gelijk helemaal zin in . Ben dan maar naar men paarden gefietst opgezadeld en vertrokken . En wat heb ik genoten ! weer 2,5 uur rond gewandeld en wat gecrost en toen ik terug afstapte was ik direct terug goed gezind
. 
bobomelo schreef:en nu dus 1 dag in de week Kido?
kido
wat is een AB kuur?
Ras broertjes zijn dat eh
Zalig Honden !
. Hoop dat jullie ook merken hoe fijn het is als men je verhaal leest en echt reageert met vragen en opmerkingen 
Uiteindelijk met haar nog een goed gesprek gehad en het zo afgesloten. Ik ben bij een psychiater verder gegaan. Als ik over een tijdje bij de psychiater misschien klaar ben, ga ik alsnog even naar die psych langs. Aangezien we dan beter weten waar er aan gewerkt moet worden. Heb jij niet de mogelijkheid om het met iemand te bespreken? Kan je het anders misschien niet in een brief formuleren? Navragen wat de behandeldoelen zijn, waar jullie aan werken etc.? Dan krijg jij misschien ook meer inzicht in welk proces jullie zitten
.
Maar ikheb 2 van die schoothondjes die niet eens in de paardenwei durven tekomen . Heb je toch helemaal niets aan :p
Een vakantie zou me ook best deugd doen :p