Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
supersambo schreef:Ik heb eens begrepen dat voor je stofwisseling vitamine B12 (meen ik) belangrijk is. Misschien een multivitamine proberen ?
Ik gebruik zelf (als ik het niet vergeet) ook een multivitamine. Met lijnen kom je toch al gauw vitamines tekort heb ik het idee.
Relaxed schreef:supersambo schreef:Ik heb eens begrepen dat voor je stofwisseling vitamine B12 (meen ik) belangrijk is. Misschien een multivitamine proberen ?
Ik gebruik zelf (als ik het niet vergeet) ook een multivitamine. Met lijnen kom je toch al gauw vitamines tekort heb ik het idee.
Als dat zo is, lijn je niet goed.. In principe zou je door voldoende en gevarieerd eten aan al je vitamines moeten komen..
supersambo schreef:Ik denk dat de meeste mensen die niet lijnen het al moeilijk hebben om alle voedingsstoffen binnen te krijgen. Denk dat een multivitamine vooral tijdens het lijnen geen verkeerde aanvulling is.
Duke schreef:Hier dus idem dito. Heb mail naar diëtiste gestuurd. Hoop dat ik geen doorverwijzing nodig heb (heb de HA al genoeg lastig gevallen de afgelopen tijd, ook al doorverwijzing voor mensendiecktherapie).
kimberley12 schreef:Valeria schreef:Koolhydraat arm dieet 5 eieren op een dag? hoe kom je daar nu bij?ik volg het koolhydraatarm dieet onder medische begeleiding en ik hoef echt geen 5 eieren per dag te eten!!!!!!!!!!
Dat is ook iets wat niet waar is....Dat je maar 5 eieren op een dag mag eten..Dat zou echt niet gezond wezen!
Ik volg dit dieet ook onder medische begeleiding...Maar zo krijg je wel de verwarringen over een dieet.
lisaschokker schreef:Hallo iedereen!
Blablablabala
groetjes!
Anna-Jelly schreef:Duke, de dieetiste zal je aanraden om 6 volkorenboterhammen per dag te etenDat is er nodig om je "motor" goed aan het draaien te zetten, dat heeft zo'n 4-6 weken nodig en dan zul je gaan afvallen. En het werkt echt hoor, ik at 6 volkoren boterhammen per dag en 's avonds aardappelen-groente-(mager) vlees en ik viel gemiddeld 1 kg. per week af.
Nu zit ik niet lekker in mijn vel dus krijg ik weinig eten weg dus ik ben benieuwd hoe de weegschaal morgen staat.
Anna-Jelly schreef:Dus met gewoon weinig eten val je niet afJuist dan gaat je lichaam minder snel verbranden omdat het te weinig binnen krijgt.
Maargoed, dit zul je allemaal wel van je dietist horen en ook lijsten meekrijgen met wat je kunt eten.