kan iemand mij uitleggen hoe belangrijk het is om volgens een schema te lopen dus bijv. eerste week 3x 3 minuten enz. ( verzin nu maar even snel wat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jodieee schreef:Hee,, ben ook begonnen met hardlopen kan nu zestien minuten achter elkaarben ik al heel blij mee aangezien ik niets kon,,
kan iemand mij uitleggen hoe belangrijk het is om volgens een schema te lopen dus bijv. eerste week 3x 3 minuten enz. ( verzin nu maar even snel wat)
Phant0m schreef:Jodieee schreef:Hee,, ben ook begonnen met hardlopen kan nu zestien minuten achter elkaarben ik al heel blij mee aangezien ik niets kon,,
kan iemand mij uitleggen hoe belangrijk het is om volgens een schema te lopen dus bijv. eerste week 3x 3 minuten enz. ( verzin nu maar even snel wat)
dat is gewoon om conditie op te bouwen...
je hebt je rust periodes in het begin echt nodig.
Jodieee schreef:Hee,, ben ook begonnen met hardlopen kan nu zestien minuten achter elkaarben ik al heel blij mee aangezien ik niets kon,,
Winxz_Bas schreef:ik woon in groningen
maar uhm hoelang doe je ongeveer over 5 kilometer lopen?
40 minunten of minder?
want dalijk ben ik er niet op voorberijd, en gaat het niet goed
Jasmijn76 schreef:Phant0m schreef:hallo allemaal,
mag ik gezellig meekletsen ??
Ben ook al een paar weekjes aan het hardlopen,
heb net les 8 van start to run gelopen !
en mijn doel is op op 13 juni de ladies run in rotterdam te lopen.
leuk daar ga ik me ook voor inschrijven!