Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
benangelique schreef:tris, voedt jij dan alleen nog 's avonds en 's ochtends ofzo?
suus, ik zou gewoon een nieuw setje kopen. heb ik ook gedaan
hoeveel moet je ongeveer op voorraad hebben qua voeding? ik moet eind april namelijk naar een bruiloft en dan moet ik dus voldoende voeding hebben. maar ja, hoeveel geef je haar dan?
SusanH schreef:Heb volgens mij een verstopt melkkanaaltje, vannochtend bij de voeding van 6.00 ineens een pijnlijke en wat gezwollen rechterborst, voelde na de voeding wel iets beter. Om 9.00 met douchen flink de warme straal erop en met de hand gekolfd (melk spoot er uit), daarna gevoed. Pijn leek weg maar nu anderhalf uur later is het weer pijnlijk. De pijn is wel opgechoven naar richting van de tepel, zat eerst meer onderin. Het is verder niet warm of rood. Even goed in de gaten houden dus heb geen zin in een ontsteking, heb de afgelopen tijd wel genoeg AB geslikt (darmen zijn nog steeds van slag). Maar heb op de site van borstvoeding.com gelezen dat het vaak binnen 24 tot 48 uur wegtrekt als je gewoon regelmatig aan blijft leggen. Dat ga ik dus maar doen vandaag.
Toke, heb je formule ook gelezen, maar dat lijkt me wel veel. Is dat niet heel ruim genomen? Ik ga vandaag en anders morgen nieuwe borstschildjes halen kan ik ook de kolf uit gaan proberen. Helpt misschien ook wel tegen mijn verstopte kanaaltje.
SusanH schreef:Nou, het is dus officieel borstontsteking en idd doet het best wel erge pijn. Ik heb ook koorts dus voel me echt niet fijn. Heb een kuurtje gekregen van de HA, manlief gaat zo nieuwe opzetstukjes halen voor de kolf zodat ik de borst helemaal leeg kan kolven, Marinde laat toch aardig wat achter merk ik ook als ze langer drinkt. En met de hand krijg je dat er ook niet allemaal uit. Wel jammer moest dus de visite van vanmiddag af bellen. Hopen dat ik zondag weer wat opgeknapt ben kunnen ze dan alsnog komen.