Welkom nadina.
Het is geen goede opmerking dat je moet genieten nu je thuis zit. Logisch dat je er niet van kan genieten. Het is geen vakantie!!!
Sterkte!
Edit: Probeer die twee weken zoveel mogelijk je rust te pakken en wel dingen te doen je eerder leuk vond en waar je energie van krijgt.

Tast haar oren ook aan
Het zijn echt aanvallen, ik heb er alleen geen last van als ik bij mijn paard ben gelukkig. Ik had het ook in een eerder topic aangehaald toen ik nog dacht dat ik serieus lichamelijk iets mankeerde. Maar doordat ik angstig word ga ik juist verkeerd ademen en ik word daar duizelig van. Ik kan me door de misselijkheid nergens meer op concentreren. Als ik een aanval heb is dat ook duidelijk te zien omdat ik erg afwezig ben. De 'fobie' is trouwens erger geworden nadat ik stress kreeg om een verzorgpony. Ik was heel erg teleurgesteld en boos, ik had op dat moment even niks meer en was echt constant moe, had nergens geen zin meer in, zat altijd binnen, en ik denk dat ik uit een soort van verveling mezelf lichamelijke klachten heb aangepraat.
Ik typ ook zo lekker in volgorde, hehe. En er gaat ook wel een heel verhaal aan vooraf, maar als gevolg van een burnout/overspanning is mijn angst dus verder ontwikkelt