Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tineke90

Re: Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 07:49

Ik bijt namelijk nagels hoe kan je daar vanaf komen? heb al van die smerige nagellak gehaald en erop gedaan maar dat helpt ook niet

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 07:54

Stoppen met bijten is het écht willen en de discipline hebben om het niet meer te doen :+ Al die middeltjes kunnen het wel iets makkelijker maken, maar je zult het toch zelf moeten doen..

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 08:18

Die middeltjes die maakten het mij niet makkelijker hoor.
Heb ook laaaaaaaaaaaaaaaaang nagels gebeten.
smeerde ik van die gore nagellak op pakte vervolgens mijn brood, gelijk mijn brood weg kunnen gooien want was dan af gaan geven. Vervolgens hup weer op een nagel bijten.
Bij mij is een jaar geleden ofz het knopte om gegaan. Een jongen zei ik vind vrouwen met lange nagels sexy. hahaha vervolgens ben ik gestopt terwijl ik die jongen helemaal niks vond. Vind het nu zelf ook vele malen mooier als ik lange nagels heb :D

Tineke90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 08:24

hahaha okee :)

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 08:35

bedankt voor jullie lieve berichtjes van medeleven,
van alle beestjes die ik heb doet het het meeste pijn om juist haar kwijt te raken. zij was gewoon heel speciaal heb zoveel met haar meegemaakt, vanaf dag 1 dat ze geboren was, heb haar moeder ook al op een vreselijke manier verloren bij haar geboorte, dus was ze daardoor ook nog extra speciaal, tijdens alle moeilijke jaren die ik thuis had gaf ze me altijd troost, ze was er gewoon altijd voor me, ze is zou volgende maand 13 geworden zijn. een mooie leeftijd al had ik haar liever 16 zien worden.(kleine hondjes kunnen vaak wat ouder worden) en heb haar vanaf dag 1 gehad en grootgebracht enzovoort, ze was ooit eens 5 dagen weg (ontsnapt uit haar riem in paniek.) en toen ze terug was, was ze aanhankelijker dan ooit en dat is altijd zo gebleven ik kon niet eens naar het kantoor lopen om een pen te halen, of ze liep wel achter me aan, nooit liet ze me een seconde uit het oog, en ik mis die trippelende voetjes achter me aan. |(

ik zou zowat al mn beessies weg doen gewoon om nooit meer zo een verdriet te hoeven voelen, maar dan besef ik dat ik nooit zonder beessjes zou kunnen.

veel plezier hier verder nog, jullie horen wel weer van me, moet eerst even alles op een rijtje zetten en mn tijd en rust nemen.
jammer tinks van die actie, had een week langer moeten duren tot en met de 26ste. ;)

cube

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:28

:(:) Sterkte meid!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 10:35

Heel veel sterkte de komende tijd!

@ Tineke90: Ik heb acrylnagels genomen om te stoppen met nagelbijten. Heb nu het acryl er een weekje af om mijn nagels ook even rust te gunnen. (geen idee of het zo werkt, maar goed) en ik heb ze nog steeds vrij lang en kan er wel afblijven. Moet ze wel mooi lakken, in ieder geval er iets mee doen, zodat ik mezelf er steeds aan herinner dat ik niet mag bijten. Ik merk wel dat ik er nu steeds meer aan zit, dus ik wil vanavond nieuwe acrylnagels gaan zetten. Heb volgende week ook een paar feestjes dus dan is het ook wel leuk om weer nieuwe nagels te hebben.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:12

@hafjegek: heel veel sterkte meid, het is altijd verschrikkelijk om je liefste diertje te verliezen :(:)

Nou, ik heb nog steeds enorme auwa aan al mijn vingertoppen :( En ik baal want ik zie zoveel leuks voorbij komen.... *zucht* En al mijn lakjes staan mij maar aan te kijken met een blik van " gebruik mij, gebruik mij, nee MIJ MIJ MIJ!!!" blegh! :(

Ik zie wel heel veel mooie creaties voorbijkomen zeg!

Ik smeer nu maar zoveel mogelijk nagelolie op mijn nagels om de boel te kalmeren, en in ieder geval kan ik nog mijn handjes verwennen met maskertjes e.d.... Maar saai is het wel hoor! Kan mijn teennagels tenminste nog lakken,ha ha ha

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:50

Maak je gewoon een super creatie op je teennagels! Daar maak ik ook gewoon allemaal figuurtjes op, en french manicure enzo. Mijn moeder vroeg laatst nog: gaat dat niet wat ver? Neeuuh..

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 14:34

hahah ik doe ook konad en steentjes en vanalles op me teen nagels, nou ja alleen in de zomer dan hahah...

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 14:37

Haha ik doe het in de winter ook gewoon.. Maar ik heb ook 1 hele lelijke nagel, daar is mijn paard ooit eens op gaan staan, en nu heb ik maar een halve nagel, aan een kant is de zijkant helemaal weg. Dat vul ik dus weer op met acryl, maar als ik het dan niet lak zie je dat toch een beetje. Dus ik besteed altijd wat extra aandacht aan mijn teennagels, anders erger ik me er toch aan :D

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:14

Heel veel sterkte hafjelover :(:)

Tineke90 schreef:
Ik bijt namelijk nagels hoe kan je daar vanaf komen? heb al van die smerige nagellak gehaald en erop gedaan maar dat helpt ook niet

.. gewoon stoppen :D
Misschien helpt het als je eerst nepnagels neemt

Tineke90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:18

al geprobeert hahahaha

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:20

Zo ik heb mijn nageltjes ook maar weer is gedaan..
inplaats van altijd gwn normaal zilver. :o
Nouja ze zijn nogsteeds zilver met een lichtpaars schuine linkerkant.
Nouja ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen..
maar bekijk de foto's maar dan zie je het O:)
en ik vindt het zelf wel heel mooi geworden :o

EDIT: omdat hij het niet deed met img ervoor (teveel pixels ) heb ik het maar zo gedaan..
sorry daarvoor..

http://img9.imageshack.us/img9/8231/dsc03202f.jpg

http://img7.imageshack.us/img7/6895/dsc03208b.jpg

http://img268.imageshack.us/img268/9954/dsc03204y.jpg

:+

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:22

Tineke90 schreef:
al geprobeert hahahaha

Nagellak!!
teminste dat hielp bij mij O:)
zodra bij mij nagellak er een beetje af is, hup gelijk weer nagelbijten, en dat wil ik niet :P

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:29

Hartstikke leuk Marloes! Leuk idee. Heb je het uit de hand gedaan?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:39

Ik ben eindelijk ook weer even uitgebreid mn nagels aan het doen :D Ook mn tenen, haha :)) Nagelriemen even met olie gedaan en teruggeduwd enzo, netjes gevijld zodat ze weer mooi aan kunnen groeien en zit nu te bedenken hoe ik ze es zal lakken :P

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:53

Ik heb inmiddels felroze glimmende teennagels :)) Denk dat ik er straks na het eten nog iets van witte vlindertjes ofzo op ga maken, of bloemetjes ofzo, zie wel even :P
Nou es kijken wat ik op m'n vingers zal doen :D

Boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:56

Zoooww..weekend voor mij :D
Ga eerst even wat in het huishouden doen en daarna mijn nagels! :D

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 17:00

zorro schreef:
Hartstikke leuk Marloes! Leuk idee. Heb je het uit de hand gedaan?

Dankje :o
Ja ik heb het met de hand gedaan! :D

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 19:10

Pff ben nogsteeds bezig met me nagels, dus met dat paarse en zilver ( zie foto''s hierboven ) want ik ging dus eten, en jaa toen was dat paarse nog niet droog, dat moet blijkbaar 2 uur drogen, dus zat het weer helemaal niet.
Nouja nu ben ik dus al vanaf 6uur bezig met dat paarse, en ik vindt het zo'n mooie kleur maar zo'n rot nagellak die zoo ongeloofelijk lang moet drogen!
Nouja nu moeten ze dus maar ff verder drogen :(

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 19:17

Volgens mij reageren sommige lakjes met mijn nagels? := Ik heb een aantal lakken die op mijn nagels niet drogen en bij m'n moeder wel :\ En ook op m'n tenen gaat het wel goed, maar op m'n handen niet? Dan kan ik het zelfs na 2 uur ofzo nog gewoon met mn vingertop (zonder mn nagel te gebruiken) er af wrijven :\ En ik ontvet het voor het lakken echt heel goed :j

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 19:23

Wendy15 schreef:
Volgens mij reageren sommige lakjes met mijn nagels? := Ik heb een aantal lakken die op mijn nagels niet drogen en bij m'n moeder wel :\ En ook op m'n tenen gaat het wel goed, maar op m'n handen niet? Dan kan ik het zelfs na 2 uur ofzo nog gewoon met mn vingertop (zonder mn nagel te gebruiken) er af wrijven :\ En ik ontvet het voor het lakken echt heel goed :j

Nou dat heb ik dus ook met die paars..
alleen bij een paar nagels is het zo hard en goed en droog, en bij 4 andere kan ik het er de heletijd me vingerafdruk in zetten en het er zo afwrijven als ik wil!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 19:25

Heb ik idd ook :j Ik doe mijn moeder haar nagels ook weleens, en doe toch écht hetzelfde als bij mezelf en bij haar blijft het wel mooi zitten.. En ook op m'n tenen gaat het gewoon :? Naja, gebruik ze nou maar daarvoor dan :+ Maar tis wel jammer, zijn een aantal gave kleurtjes die ik gewoon niet meer kan gebruiken :n (en sommige zijn nog helemaal niet echt oud ofzo, begin van de zomer gekocht)

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 19:38

Owh die van mij is juist oud, en volgensmij heb ik ze iets dikker gedaan, maar zoheel veel verschil moet dat niet geven..
want met al mijn andere lakjes heb ik dit echt noooit.
dus het moet gewoon aan het lakje liggen.

Ja echt raar..
dat het op je tenen wel zit, en op je nagels niet >;)
maarja dan zijn het maar rare lakjes hé -:(-
haha :P
Ik kan nu nogsteeds me vingerafdruk erin zetten..En heel me nagel, owh :(
nouja kyk wel hoe het morge zit, dalijk ligt alles erweer af XD

zou trouwens een topcoat eroverheen helpen? [a]