Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Al die middeltjes kunnen het wel iets makkelijker maken, maar je zult het toch zelf moeten doen..
En ik baal want ik zie zoveel leuks voorbij komen.... *zucht* En al mijn lakjes staan mij maar aan te kijken met een blik van " gebruik mij, gebruik mij, nee MIJ MIJ MIJ!!!" blegh! 

Ook mn tenen, haha
Nagelriemen even met olie gedaan en teruggeduwd enzo, netjes gevijld zodat ze weer mooi aan kunnen groeien en zit nu te bedenken hoe ik ze es zal lakken
Denk dat ik er straks na het eten nog iets van witte vlindertjes ofzo op ga maken, of bloemetjes ofzo, zie wel even 

Ik heb een aantal lakken die op mijn nagels niet drogen en bij m'n moeder wel
En ook op m'n tenen gaat het wel goed, maar op m'n handen niet? Dan kan ik het zelfs na 2 uur ofzo nog gewoon met mn vingertop (zonder mn nagel te gebruiken) er af wrijven
En ik ontvet het voor het lakken echt heel goed
Wendy15 schreef:Volgens mij reageren sommige lakjes met mijn nagels?Ik heb een aantal lakken die op mijn nagels niet drogen en bij m'n moeder wel
En ook op m'n tenen gaat het wel goed, maar op m'n handen niet? Dan kan ik het zelfs na 2 uur ofzo nog gewoon met mn vingertop (zonder mn nagel te gebruiken) er af wrijven
En ik ontvet het voor het lakken echt heel goed
Ik doe mijn moeder haar nagels ook weleens, en doe toch écht hetzelfde als bij mezelf en bij haar blijft het wel mooi zitten.. En ook op m'n tenen gaat het gewoon
Naja, gebruik ze nou maar daarvoor dan
Maar tis wel jammer, zijn een aantal gave kleurtjes die ik gewoon niet meer kan gebruiken
(en sommige zijn nog helemaal niet echt oud ofzo, begin van de zomer gekocht)