Wel heb ik nog steeds een iets wat gele aanslag op de tong.. bah,. maar dat zal vanzelf wel weg gaan?

Ik laat er straks een kleineren in zetten bij de piercer die hem ook gezet heeft. Want vind die lange staaf toch echt vervelend!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eponastable schreef:En voor diegene die goed reageren op piercings, is het bij iedere piercing dan dat je sneller geneest?
Het kriebelt zo fel bij mij maar ik werk als bediende aan onthaal met de telefoon dus ik moet zorgen dat het ontzwollen is als ik terug komof ik praat met haar op mijn tong...
Eponastable schreef:Sophie_midas schreef:Wat wil je daarmee zeggen?
Volgens mij is er nog nooit iemand overleden aan een acute hartstilstand bij het piercen van de tong hoor...
Nee dat weet ik... maar denken jullie dat het echt een rol kan spelen zoals oorbellen in de oren? want je oor is een weerspiegeling van je hele lichaam.
Nou ga hier niet verder over door, zal eens kijken wat in mijn eindwerk stond van 160pgs lang![]()
Sorry dat ik hiermee aandraaf...
Eponastable schreef:Hoeveel dagen gemiddeld hebben jullie afgezien met de zwelling van een tongpiercing? ik weet dat het afhankelijk is van lichaam tot lichaam hoe die reageert maar was toch benieuwd...
Sandraaaa schreef:Ik heb mijn tongpiercing nu precies 10 dagen. Had na ong. 3 dagen geen pijn meer, en na dag 4 ging de zwelling weg.
Wel heb ik nog steeds een iets wat gele aanslag op de tong.. bah,. maar dat zal vanzelf wel weg gaan?![]()
Ik laat er straks een kleineren in zetten bij de piercer die hem ook gezet heeft. Want vind die lange staaf toch echt vervelend!
Eponastable schreef:Ik kom hier even binnenploffen voor diegene die een tongpiercing hebben...
Ik droomde er altijd van om eentje te hebben maar door de ouders en dan door de vriend heb ik het nooit gedaan, nu na mijn 3 jarige relatie die gestopt is, komt deze zin opeens naar boven...
Ik heb ook mijn eindwerk gemaakt over reflexologie 4 jaar geleden, ik heb een afbeelding van de tong gevonden en vroeg me af of dit zou kloppen, lijk wel een nerd nu maar goed![]()
Op de afbeelding wordt te tong gepierct op de plaats waar het hart ligt...
iemand al bij stil gestaan?
Lous schreef:Helemaal onzin is het niet, het KAN gebeuren. Maar dit zijn zulke uitzonderingen met een kans van 0,0000001% misschien. Door het zetten van een tongpiercing kunnen er bacterien vrijkomen die het hart aan kunnen tasten. Dit is een feit. Maar tot nu toe is het nog nooit tot bijna nooit gebeurd. 1 vrouw moet dan genoeg bewijs zijn dat een tongpiercing gevaarlijk is en meteen een reden om geen tongpiercing meer te laten zetten??!!!