Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mijn begeleider waarschuwde me van de week wel voor een terugval. Maar dat zien we dan wel weer, dit heb ik alvast!
, het is teveel beschadigd en gelukkig heb ik nog meer pasjes maar ik voelde me wel even ongemakkelijk. Verder eigenlijk nog weinig gedaan vandaag, voel me een beetje lamlendig en ik kan me er niet toezetten. Vanavond bij ma eten, die gaat trouwens 2 Falabella's kopen dus als iemand nog een goed adresje weet hier in de buurt of juist een slechte dan hoor ik het graag.
Morgenmiddag weg en zondagmiddag weer terug. Mijn vriend gaat ook mee, kunnen we gezellig samen de paarden doen. 
maar ik plaats toch weer iets want ik wil het even kwijt. Ben vanavond gaan wokken met een vriendin, was wel gezellig maar ik had veel last van spanningsklachten, pijn op de borst en ik heb buikpijn maar dat had ik daar vorige x ook. Komt door die paniekaanval, dat raak je dan weer even niet kwijt. Zie er tegenop om naar bed te gaan om dat ik de laatste nachten alleen maar nachtmerries heb. Hoop hier nog iemand te spreken. Hoe was jullie dag?