Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Thuis moet er ook nog het een en ander gebeuren, grrr het is druk. We zien wel hoever weg komen, geloof toch niet dat het gaat lukken alles te doen.
... waarderen de mensen niet echt.
Probeer je niet te druk te maken om de gebitjes van de patienten, er zijn zoveel belangrijkere dingen in het leven. Het is hun mond, wees blij dat je er niet met je tong in moet
Gelukkig weet je morgen weer, zal voor je duimen dat ze je snel helpen.
Wel lekker dat je weer even bij je paardje geweest bent. Leuk dat ze je riep. Dat doet je vast wel goed. Hopelijk heb je van de week even tijd om langs de basis te gaan om het pakketje weg te brengen. Ik moet ook nodig de auto wassen. Denk ook dat het weer de wasstraat wordt. Voor mijn burnout / depressie waste ik de auto altijd met de hand en gemiddeld 1x in de week. Nu red ik dat niet meer
Ik weet t zelf even niet.. mag ook wel positieve noot in zitten, maar wel voornamelijk dat ik me door dit schooljaar heen heb moeten vechten..
nouja, hij is alweer een jaartje oud maar ben er erg zuinig op. Wat voor auto heb jij? Kom niet heel veel bij deze oma, is geen doen want ze snapt er niets meer van en is daarnaast ook super moeilijk. Dat geen rust kunnen vinden herken ik ook wel, slaap je wel wat? Heb je geen laptop die je mee kan nemen? Kan me voorstellen dat je je vriend wilt zien maar je opleiding is ook belangrijk en als je even doorbijt ben je daar lekker vanaf. Kan je vriend niet naar jou toe komen?