me/cvs

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:46

Ik had het weekend de test al besteld via de email, en vandaag kreeg ik een mail dat ze al zoveel mails ontvangen hadden, dat het wel een paar dagen zou duren voordat ze deze verwerkt hadden. Je zou toch denken dat ze er wel rekening mee zouden hebben dat de mailbox overspoeld zou worden. :Y)

highwaykind

Re: me/cvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:56

Jup, ik kreeg dezelfde mail. (Had helemaal in het Engels een mail getypt, tss ;) Kreeg hem netjes in het NL terug )
Nou ja, die paar extra dagen/weken hoe lang het ook gaat duren maakt ook niet meer uit.

Goede dag hier, eindelijk weer eens, en dus veel werk ingehaald.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 07:39

Ik heb ook een paar goede dagen gehad. Zondag, maandag en gisteren. Hoewel ik gisteren wel erg slaap had ineens en amper wakker kon blijven, maar na een uurtje slapen 's middags was ik weer helemaal fit.
Ik hoop dat die goede dagen vol blijven houden, want ik heb veel te veel plannen deze week nog :=
Morgenochtend komt de homeopaat, ik ben benieuwd!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 07:51

Hier niet fit.
Vooral 's avonds, misselijk gevoel en gewoon zo moe zijn dat je vanaf 7uur (voor mij de tijd dat ik na t avondeten op de bank kan hangen) al lamlendig/gespannen voelt en uiteindelijk niet in slaap kom 's avonds. (of pas tegen een uur of half 12).

Weer nieuwe pillen besteld ivm leeuwarden, 2 worden er door 2 andere potjes vervangen. Ben benieuwd.
Tot nu toe nog niet echt verbetering. (toch al tijdje bezig).

Succes Marilla morgen met de homeopaat!

Ben benieuwd wanneer jullie de test binnen hebben.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 08:08

Dat is vervelend Hannanas! Hopelijk knap je snel een keer op!
Wat voor pillen zijn dat eigenlijk?

Ik ga trouwens vanavond naar Jan Smit in een feesttent! Helaas komt hij pas om 11 uur en heb daarvoor nog een verjaardag van schoonzusje, dus eventjes vandaag rustig doen en dan moet het goed komen! Vind hem zo'n goede feestmaker dat ik er gewoon echt bij MOET zijn :o

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 08:26

Poehee Marilla, klinkt als een drukke dag en een verjaardag en de feesttent. Ga er maar vanuit dat je drie dagen brak bent.
Wel heel veel plezier in de feesttent, als je hard mee zingt kan ik je horen haha...

Hananas, ik heb dezelfde vraag als Marilla, wat voor pillen gebruik je?

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 12:29

Hier gaat het slecht. Slaap slecht wat ik eigenlijk nooit heb, dus alles hakt er lekker in. En heb het echt gigantisch druk met school. Nu kan ik de hele middag ook weer met bonkende koppijn aan een opdracht gaan werken. Als ik het al af krijg... Mailtje dat ik vrijdag naar school had gestuurd ivm studeren volgend jaar heb ik ook nog niets van gehoord, weet alleen wel dat ze hem gelezen heeft want die vrouw waar ik het naar toe had gestuurd zat doodlijk mij met iemand anders te bespreken toen ik langs kwam lopen...

Ik wacht met het bestellen van dat setje dan nog maar eventjes tot de ergste drukte voorbij is.

@HWK: Fijn dat het bij jou eindelijk weer beter gaat! Vandaag ook nog?
@Marilla; Zo drukke avond. Veel plezier bij Jan!
@Hannanas; balen zeg... beterschap. :(:)

Edit; Typo's, lekker wakker hier.

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:02

eindelijk is het zo ver volgende week vrijdag 12 juni word ik op genomen en geopereerd.afspraken van amsterdam af gezegt.

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 06:52

Verevelend paula als je slecht slaapt, daar word je nog moeier van, succes met je schoolopdracht! En erg banketstaaf als je hoort dat je besproken word als je langs loopt.

Miss Kippie, Goed dat het gaat gebeuren, heel erg veel sterkte met de operatie en dat het een super geslaagde operatie mag gaan worden. We zullen je hier een tijdje missen, is er evt. iemand die een keer hier kan posten om te vertellen of de operatie geslaagd is?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 07:45

MissKippie: Spannend, die operatie! Opzich wel fijn dat je niet zo lang hoeft te wachten. Voordat je het weet is het 12 juni. Succes en sterkte er mee!

Paula, wat vervelend dat je zo rot slaapt zeg! Vannacht wel weer wat beter geslapen? En je schoolopdracht nog af gekregen?

Gisteravond was echt heel erg gezellig!! :D Ik had 's middags al paar keer gerust en was om half 8 op die verjaardag, maar om 9 uur nog eventjes een half uurtje gaan liggen. Toen om 10 uur naar de feesttent en om 11 uur kwam Jan Smit. Stonden redelijk vooraan, dus heb hem goed kunnen zien :) Ik vind hem echt een goede feestmaker! Daarna was het ook nog gezellig, ik was om half 2 pas thuis.
Helaas kan ik 's nachts dan altijd slecht slapen, dus heb het nog half 3 zien worden en ben vaak wakker geweest. Moest er ook al om 8 uur uit, want de homeopaat komt zometeen en dan wil ik wel een beetje wakker zijn!

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 09:13

Paula - wat balen zeg, heel herkenbaar ook hoor. Hoe moe-er je bent hoe beroerder je slaapt hoe moe-er je wordt. Catch 22.

MissKippie - mooi dat het eindelijk gepland staat, heel veel sterkte!! (En ik hoop ook dat iemand ons kan laten weten hoe het gegaan is?)

Marilla - leuke dag gehad zo te lezen!! :):)

Hier wel OK, iets te snel te veel gedaan, dus wel moe maar gelukkig niet weer ziek. (Moet veel werk inhalen van de laatste weken...)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 10:29

De homeopaat is geweest. Ik heb een pilletje gehad wat ik moet slikken. Ik heb er wel een goed gevoel over, aardige man die het ook echt allemaal begreep. Hij zegt zelf ook dat ie geen wonderdokter is en geen wonderen kan verrichten en ik niet moet verwachten dat ik ineens helemaal beter word. Maar wel dat er een aantal klachten verminderen. Ik moet gewoon voor het slapen gaan een keer 1 pilletje slikken. Ik kan er eerst veel zieker van worden, extreem moe enzo, maar dat is juist een teken dat het gaat werken.
Ik ben benieuwd, het is de moeite waard. Gewoon 1 pilletje slikken en als het niet werkt, sja jammer dan. Maar dan heb ik het geprobeerd :)
Maar hij stelde ook vragen als 'Word je ziek na inentingen?' ja 'Heb je het vaak koud, slechte nagels' ja. Vaak ontstekingen enzo.
En toen kwamen heel veel dingen overeen met een bepaald type en dan zou dit pilletje voor helpen.

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:04

misschien dat me vriend hier wat post als hij het niet te druk heeft.ik zelf ben ontspannen.me ouders en me vriend maken zich drukker.ik maak me meer zorgen over hoe ik er uit komen.hoop niet dat ik weken plat lig door de narcose.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 16:10

@miss_kippie; Fijn dat je eindelijk geopereerd wordt, hopelijk verloopt alles voorspoedig! Heel veel sterkte en succes er in ieder geval mee. Wat gaan ze precies doen?
@Marilla; Leuk dat je zo'n geslaagde avond hebt gehad! Wat voor pilletje moet je slikken?

Gisteren opdrachten nog wel afgekregen gelukkig, had allemaal beter gekund maar vond het al prima dat ik iéts had. Ook redelijk geslapen, en vandaag eigenlijk een hele goede dag.
Ben vandaag geinterviewd en meer van die leuke dingetjes en het was allemaal goed vol te houden! Nu even rustig aan en dan vanavond even stemmen. Heb gelukkig weekend! Moet wel veel voor school doen maar toch ook wel tijd om wat bij te komen denk ik. :)

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 18:29

gezwel uit me hals halen wat tegen twee grote bloedvatten aan zit.dus best spannend.en dan nog afwachten of het goedaardig is.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 19:59

Een heel klein pilletje die ik dan onder m'n tong moet leggen voordat ik ga slapen en dan lost ie op. Dat zet je lichaam aan het werk om die klachten tegen te gaan.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik halverwege dat gesprek werd gebeld door een vriendin dat haar moeder is overleden vannacht, dus toen was ik eventjes zo onder de indruk dat ik niet veel meer weet..
Ik slik dat pilletje pas zondagavond. Zaterdag heb ik ook weer een feest. Een bbq en feestje op de voetbal en daar kijk ik al het hele jaar naar uit. Dat was vorig jaar zo gezellig. Dus ik moet daar gewoon heen van mezelf! Vanmiddag eventjes half uurtje geslapen en ga zo ook weer lekker naar bed.

@Miss-Kippie; dat klinkt wel heftig zeg. Hopelijk gaat alles goed! Mijn duimen heb je!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 10:17

Oh ik dacht dat je aan je hart geopereerd moest miss_kippie. Maar dat is met medicijnen onder controle te houden? Wel spannend dan, in verband met de narcose vooral.

Pilletje onder de tong lijkt wel op B12, maar dat is het niet?

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 10:29

Hai welke pillen ik slik?

Ik slik nu:
- Chroom, AOV
- Multi Enzym Plus, Energetica
- Encozyme NADH, Springfield
- DMAE Forte, AOV

Voorheen slikte ik:
-Lactoferrine

En ik mag nu stoppen met:
- B 12, AOV
- Hepanorm, AOV

:)

2 Misskippie: gezwel uit je hals? Wow heftig!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 10:32

Ik heb trouwens mijn uitslag gekregen van april internist.

Verhoogde Lymfocyten.
Verder in balans gebleven met 2007 en 2008.
Enkele wat gestegen en enkele wat gedaald.
Mja waar moet je heen behlave amsterdam. 9 van de 10- huisartsen zullen zeggen: prima, grotendeels zit het binnen de marge.
Niemand die erop in gaat dat veel waardes bijv 1 getalletje boven de ondergrens zitten.
Terwijl als je lymfocyten of je T3 2 erboven zitten er wel gelijk een + op het formulier staat. (doen ze ook niets mee trouwens).

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 10:32

Ik heb een vreselijke nacht gehad. Ik lag om half 12 op bed, maar kon de slaap absoluut niet vatten. Het was 2 uur toen ik in slaap viel om vervolgens om 3 uur weer wakker te worden. Toen ik om 5 uur nog steeds wakker lag heb ik 2 paracetamols genomen, want m'n armen en benen deden vreselijk veel pijn van de moeheid, maar m'n hoofd was helemaal overstuur. Uiteindelijk ben ik om 6 uur in slaap gevallen en werd om 8 uur weer wakker. Had gisteren vreselijke ruzie met m'n vriend dus die belde om half 9 of ik nu langs wilde komen om het uit te praten en ben met m'n domme hoofd gegaan. Ben wel er van opgeknapt en m'n hoofd is een stuk leger nu. Maar ben helemaal op.. Ga zo lekker m'n bed in en kom er vanmiddag niet meer uit. Ik lijk wel een wandelend spook.

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 11:14

weten ze nog niet maar het gezwel moet er nu zo snel mogenlijk uit.pillen slik ik nu net twee wekenvoor me hart dus kan der eigenlijk nog niks van zeggen.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 11:16

Moet je voor die operatie nog speciale maatregelen voor die narcose in verband met je hart of niet?

@Hannanas; jeetje wat een lijst pillen! Maar met die verhoogde lymfocyten doen ze dus niks? Zullen ze in Amsterdam vast wel naar kijken dan!
@Marilla; oei wat een nacht... Zit het nu wel weer goed met je vriend? :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 14:53

Ja het zit nu weer helemaal goed. Ik zat gisteren totaal niet goed in mijn vel en dan ga ik over alles twijfelen en reageer ik op hem af :o
Heb hele middag op bed gelegen, niet echt geslapen. Volgens mij heb ik nu echt hele dikke ogen.
Maarja, zo onder de douche springen, misschien knap ik iets op.

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 18:23

ja moet me maandag melden woensdag melden en dan vrijdag opnamen.ze hadden het tijdens de operatie in de gaten en daarna ook nog.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-09 08:40

Ben je al een beetje zenuwachtig?

Ik heb gisteravond eens heel anders gedacht dan dat ik normaal denk. Ik had gisteravond bbqfeest en daarna zou ik nog naar de feesttent gaan, maar ik was super moe. Ik ben om half 7 toch naar de bbq gegaan onder het motto van 'Moe ben ik toch en morgen ben ik ook moe, of ik nu vanavond thuis zit of ergens anders en ik zie wel hoe ver ik kom'. Ik ben niet naar de feesttent gegaan, dat was toch te veel. Maar heb het wel tot 10 uur vol gehouden op die bbqfeest en ben er blij mee, want het was wel erg gezellig!
Dat ik nu helemaal moe ben neem ik voor lief. Een keertje wat leuks doen en die dagen erna moe zijn is stuk minder erg dan alsmaar thuis zitten ;)