Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_L schreef:Ik hoop dus maar, dat de HA straks mijn 'redenen' wel goed genoeg vind..
Nou, paardrijden kan ik dan weer wel.. maar ze vliegen wel bekant over mijn schouders weg
Falona schreef:Het is niet de HA die daarover beslist, maar de verzekering nav de beoordeling van de PC.
Mijn HA was er erg makkelijk in. Ik had een afspraak gemaakt voor die verwijsbrief, hij zag dat er genoeg hing, en schreef een verwijsbrief uit. "als jij dat wilt wie ben ik dan om te zeggen dat het niet mag".
mamabird schreef:x_Elise schreef:Ik kan amper paardrijden
Lichtrijden doet al zeer
Binnenkort ga ik het ingebandageert proberenmaar dat lijkt me ook geen pretje
Misschien een handige tip: De grootste maat tubegrip halen bij de apotheek. Dat is een sterke elstische kous zeg maar (maar dan zonder voet erin natuurlijk). Je kunt er dan twee armsgaten in knippen en er een soort van hemd van maken. Het is snijd niet in je huid en je kunt het prima over een beha aandoen. Ikzelf heb het gebruikt na amputatie van beide borsten (BrCa-1 positief). Zodra ik weer mocht paardrijden van de chirurg was alles enorm gevoelig. Omdat mijn nieuwe 'borsten' (opvul protheses) dat paardrijden nog niet echt accepteerden ben ik de tubegrip blijven gebruiken over een ondersteunende BH en dat voelde erg prettig. Beide prothese waren ieder gevuld met 650 cc zoutopl dus dat is een aardig handje vol. Een tubrgrip kan ook gewoon in de wasmachine. Je moet wel even wennen aan het feit dat het zo strak zit, maar je hebt geen last meer van prikkende en stekende dames. Het handigste is nog dat je hem zo lang laat dat ie goed in je broek kan (als een soort van lang hemd) dan heb je optimale ondersteuning
Falona schreef:26 november al? Dan gaat dat tegenwoordig een stuk sneller.
Ik moest 5 maanden wachten op een eerste consult hier in Eindhoven en dan nog eens zeker een jaar voordat ik geholpen zou worden. Ik ben uiteindelijk uitgeweken naar België en was een twee weken na mijn eerste consult in eindhoven geholpen. Had ook naar Lemmer ofzo gekund maar dat is voor mij een stukje verder weg dus daarom toch voor belgie gekozen.
Femke_L schreef:Falona schreef:26 november al? Dan gaat dat tegenwoordig een stuk sneller.
Ik moest 5 maanden wachten op een eerste consult hier in Eindhoven en dan nog eens zeker een jaar voordat ik geholpen zou worden. Ik ben uiteindelijk uitgeweken naar België en was een twee weken na mijn eerste consult in eindhoven geholpen. Had ook naar Lemmer ofzo gekund maar dat is voor mij een stukje verder weg dus daarom toch voor belgie gekozen.
Dan worden ze er ook nog niet afgehaald hoor!
Dat is mijn 'intake'-afspraak.
Dus het kan gerust zijn dat ik nog een jaar moet wachten voordat ik daadwerkelijk geholpen kan worden. Maar dat hoor ik dan wel.