Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xx_ladyilse schreef:ik had eerder ook al eens een berichtje geplaatst toen mn spiraal werd geplaatst, nou......... Morgen bel ik voor controle maar ik ben er niet zo zeker van. Rot ding. Ben nu al 9 dagen ongesteld, en heb 's avonds steeds **** pijn in mijn buik.....word er niet goed van. Hopen dat het beter word, anders ga ik gewoon weer over naar de pil. Heb de mirena nu 6 week. Eerste weken waren best prettig, maar nu ben ik toch ff aan het twijvelen,hihi
Shahazai schreef:Nou, dan hoop ik dat die man het vandaag bij me wil doen, dan ben ik ervanaf! Voor zover de HA het voor elkaar kreeg deed het vreselijk zeer. Hoop dat het nu meevalt.
MandyR schreef:Ik heb even een vraagje voor de mensen met spiraal waarbij het plaatsen niet in 1 keer is gelukt. Niet omdat ik er zelf 1 wil, maar ben gewoon nieuwsgierig.
Als het plaatsen bij de huisarts niet lukt en je wordt doorgestuurd naar het ziekenhuis, moet je dan zelf weer een nieuw spiraaltje kopen of krijg je dat vergoed of wordt dat hygienisch verpakte spiraaltje wat al in je muts is geweest weer in de doos gestopt, een paar weken aan de bacterievolle lucht blootgestelt om dan vervolgens weer naar binnen te proppen? Ik vind de laatste optie nogal zeer onhygienisch klinken en zou doodsbang zijn voor baarmoederontsteking ofzo, maar ik heb nog van niemand gehoord dat ze een nieuwe moesten halen na een mislukte plaatsing of heb ik daar over heen gelezen?
Utixo schreef:Ghehe, dat is een goede vraag. Nooit over nagedacht eigenlijk... Maar ze pakken hem toch pas uit nadat de controle op de baarmoeder is geweest?
xx_ladyilse schreef:ik had eerder ook al eens een berichtje geplaatst toen mn spiraal werd geplaatst, nou......... Morgen bel ik voor controle maar ik ben er niet zo zeker van. Rot ding. Ben nu al 9 dagen ongesteld, en heb 's avonds steeds **** pijn in mijn buik.....word er niet goed van. Hopen dat het beter word, anders ga ik gewoon weer over naar de pil. Heb de mirena nu 6 week. Eerste weken waren best prettig, maar nu ben ik toch ff aan het twijvelen,hihi