Morrow_Lees: wil je gerust gesteld worden of wil je je kunnen voorbereiden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:Morrow_Lees: wil je gerust gesteld worden of wil je je kunnen voorbereiden?Het deed voor mij nl wel meer pijn dan een prikje bij de dokter.
pharagirlke schreef:Er gaat een naald door je lichaam dus je mag er van uit gaan dat het wel wat pijn zal doen
Morrow_Lees: wil je gerust gesteld worden of wil je je kunnen voorbereiden?Het deed voor mij nl wel meer pijn dan een prikje bij de dokter. Dat word nl niet volledig door het lichaam gestoken (met een ingang en een uitgang dus) gestoken en ook wat minder diep (vaak toch)
Het is iig niet ondraagelijk en echt maar een seconde, dan is het alweer vergeten
Bovendien zijn er ook mensen die er helemaal niets van voelen. Is voor iedereen persoonlijk.
Hangt vermoed ik van je lichaam af.
rommeke schreef:hallo,
ik ben van plan om een lowbret te laten zetten. ik vind het mooi en orgineler dan een madonna( wat ik ook erg gaaf vind!)
zijn er dingen waar je bij die piercing veel rekening moet houden, doet het pijn om hem te laten zetten ? duurt het lang voor dat deze genezen is?
kwadraatje schreef:Ja, vind ik wel.
Heb ik bij alle piercings die gezet worden.
Het is gewoon even een gemeen steekje van 1 seconde (langer duurt het echt niet) en dat is het.
xDramaQueen schreef:kwadraatje schreef:Ja, vind ik wel.
Heb ik bij alle piercings die gezet worden.
Het is gewoon even een gemeen steekje van 1 seconde (langer duurt het echt niet) en dat is het.
*giechel* heb jij weleens een tepel gezet
Morrow_Less schreef:ik krijg morgen een navelpiercing, nuw as mijn vraag hoe voelt dat. Een vriendin van mij zei dat het voelde als een prikje en dat als ze dat soort buisje eruit halen dat even pijn doet en dat het gedaan is voor je het weet. Is dat inderdaad ook zo ?
xDramaQueen schreef:rommeke schreef:hallo,
ik ben van plan om een lowbret te laten zetten. ik vind het mooi en orgineler dan een madonna( wat ik ook erg gaaf vind!)
zijn er dingen waar je bij die piercing veel rekening moet houden, doet het pijn om hem te laten zetten ? duurt het lang voor dat deze genezen is?
je tandvleesheb je een zwak of sterk tandvlees?
suze_ schreef:de mijne zit net boven mn borsten.
ik moest armen voor voren doen en boven het spleetje is ie geplaatst. vlgs mijn piercer dus juist beter dan ertussen qua irritatie
hij is nu rustig, alleen dus met bobbeltje...
xDramaQueen schreef:ik heb 3 dagen het gevoel gehad of iemand een knijper op me tepel had gezetdat was helaas geen 1 seconde
xDramaQueen schreef:rommeke schreef:hallo,
je tandvleesheb je een zwak of sterk tandvlees?
Anthea schreef:Ik heb 'n zwaar allergische reactie gehad op acryl.... Waardoor ik nu 4 mm kleiner zit.
[img] http://img381.imageshack.us/img381/5870/lekkahyp4.png [/img]