[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:18

Er gaat een naald door je lichaam dus je mag er van uit gaan dat het wel wat pijn zal doen Clown

Morrow_Lees: wil je gerust gesteld worden of wil je je kunnen voorbereiden? Clown Het deed voor mij nl wel meer pijn dan een prikje bij de dokter. Dat word nl niet volledig door het lichaam gestoken (met een ingang en een uitgang dus) gestoken en ook wat minder diep (vaak toch) Knipoog Het is iig niet ondraagelijk en echt maar een seconde, dan is het alweer vergeten Ja Bovendien zijn er ook mensen die er helemaal niets van voelen. Is voor iedereen persoonlijk. Lachen Hangt vermoed ik van je lichaam af.

kwadraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:21

Ja, vind ik wel.
Heb ik bij alle piercings die gezet worden.
Het is gewoon even een gemeen steekje van 1 seconde (langer duurt het echt niet) en dat is het. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:28

Ik vond mijn sternum nog het grappigst, toen gingen mijn benen dansen ofzo. En die duurde ook wel langer dan 'n seconde, dat was echt 'n bitch. *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:37

pharagirlke schreef:
Morrow_Lees: wil je gerust gesteld worden of wil je je kunnen voorbereiden? Clown Het deed voor mij nl wel meer pijn dan een prikje bij de dokter.

De dokter mag van mij z'n naalden bij zich houden (hoor eigenlijk elk jaar de griepprik te halen, maar ik verdom 't Nagelbijten / Gniffelen ), ik weet echter wel wat voor gaten d'r allemaal nog bij mogen in m'n oor. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:41

pharagirlke schreef:
Er gaat een naald door je lichaam dus je mag er van uit gaan dat het wel wat pijn zal doen Clown

Morrow_Lees: wil je gerust gesteld worden of wil je je kunnen voorbereiden? Clown Het deed voor mij nl wel meer pijn dan een prikje bij de dokter. Dat word nl niet volledig door het lichaam gestoken (met een ingang en een uitgang dus) gestoken en ook wat minder diep (vaak toch) Knipoog Het is iig niet ondraagelijk en echt maar een seconde, dan is het alweer vergeten Ja Bovendien zijn er ook mensen die er helemaal niets van voelen. Is voor iedereen persoonlijk. Lachen Hangt vermoed ik van je lichaam af.

Ligt aan je pijngrens. Mijne ligt behoorlijk laag *LOL*, maar wanneer je pijngrens gauw bereikt is, tsja.. dan doet 't wel even pijn denk ik Ja.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:42

rommeke schreef:
hallo,
ik ben van plan om een lowbret te laten zetten. ik vind het mooi en orgineler dan een madonna( wat ik ook erg gaaf vind!)
zijn er dingen waar je bij die piercing veel rekening moet houden, doet het pijn om hem te laten zetten ? duurt het lang voor dat deze genezen is?

je tandvlees Ja heb je een zwak of sterk tandvlees?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:43

kwadraatje schreef:
Ja, vind ik wel.
Het is gewoon even een gemeen steekje van 1 seconde (langer duurt het echt niet) en dat is het. Knipoog

*giechel* heb jij weleens een tepel gezet *LOL*

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:50

ok dank julie wel voor jullie reaties Haha!

kwadraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:15

xDramaQueen schreef:
kwadraatje schreef:
Ja, vind ik wel.

*giechel* heb jij weleens een tepel gezet *LOL*

Ja, hoezo?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:30

ik heb 3 dagen het gevoel gehad of iemand een knijper op me tepel had gezet ROFL dat was helaas geen 1 seconde *LOL*

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:37

men nicht heeft er eenjte is ze allebij Haha!
maar waar heeft die er geen Haha!

kwadraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:38

ah, ikke niet Tong uitsteken
alleen het zetten ervan, en erna natuurlijk nog ff.
als ik het koud kreeg haha Tong uitsteken

Pas wel op met douchen enzo, ik ben een keer blijven haken met een spons. *auw Tong uitsteken

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:43

ik heb hem al een jaar.. haha

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:45

Morrow_Less schreef:
ik krijg morgen een navelpiercing, nuw as mijn vraag hoe voelt dat. Een vriendin van mij zei dat het voelde als een prikje en dat als ze dat soort buisje eruit halen dat even pijn doet en dat het gedaan is voor je het weet. Is dat inderdaad ook zo ?

Heb hem 5 daagjes geleden laten zetten Lachen Voor mij voelde het idd als een soort van prik van de dokter. Hij blijft trouwens nog weg even gevoelig hoor, maar niet zo dat het pijn doet! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 20:19

xDramaQueen schreef:
rommeke schreef:
hallo,
ik ben van plan om een lowbret te laten zetten. ik vind het mooi en orgineler dan een madonna( wat ik ook erg gaaf vind!)
zijn er dingen waar je bij die piercing veel rekening moet houden, doet het pijn om hem te laten zetten ? duurt het lang voor dat deze genezen is?

ik heb een plastic staafje, is veel beter daarvoor Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 20:21

heb ik ook geprobeerd de 2de keer maar ik blijf erop bijten, t buigt zo lekker ROFL

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 20:26

kan je dan dan niet over bijte Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 00:21

suze_ schreef:
de mijne zit net boven mn borsten.
ik moest armen voor voren doen en boven het spleetje is ie geplaatst. vlgs mijn piercer dus juist beter dan ertussen qua irritatie Nagelbijten / Gniffelen

hij is nu rustig, alleen dus met bobbeltje...

Dan heb je een gunstige plek inderdaad.. Dat is de plek vwaar ik mijn bovenste wil hebben. Kan het niet zijn dat er een ingegroeit haartje zit wat is gaan irriteren en wat steeds terug komt?

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 00:27

xDramaQueen schreef:
ik heb 3 dagen het gevoel gehad of iemand een knijper op me tepel had gezet ROFL dat was helaas geen 1 seconde *LOL*

Ik denk ook misschien over een tepel piercing..of 2..

doet het echt heel pijn? Schijnheilig

Ach eigenlijk maakt de pijn mij nooit zoveel uit..het engste voor mij van een tepelpiercing zou zijn daar in de winkel zitten met mijn blote boobs Huilen van het lachen ROFL

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 01:28

Ik moet zeggen.. naast mijn outer labia waren mijn tepelpiercings de meest pijnlijke piercings die ik heb laten zetten.

Vooral omdat ik de naald door elk laagje van mijn tepel voelde doorgaan (iig zo leek het alsof het in slowmotion ging)..

000

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 07:49

xDramaQueen schreef:
rommeke schreef:
hallo,

ik heb volgens mij gewoon normaal tot redelijk sterk tandvlees, ben dan wel van plan een plastic achterkantje te halen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 14:05

Ik heb toch maar weer streches ingedaan... kon ze nog niet missen Clown

Heb nu acryl streches geprobeerd en dat gaat beter qua oorkaas vorming Clown Haha! Heb nu geen last meer van stank Tong uitsteken

Ik hoor iedereen allemaal over pijn enzo praten... tja, ik zeg het altijd maar..... als je iets echt wilt..... dan heb je het er voor over toch? pijn is een relatief begrip toch? Wie mooi wil zijn..... juist Lachen

Ik ben een echt watje want mijn pijngrens is echt laag geloof ik, kan ik ook niets aan doen, maar ik ga het niet uit de weg. Maar ik vond de piercings zetten c.q stretches, die ik zelf gedaan heb, niet vervelend. Het is iets waar je mee bezig bent en wat je voor een doel doet. Dan is het niet erg vind ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 15:16

Ik heb 'n zwaar allergische reactie gehad op acryl.... Waardoor ik nu 4 mm kleiner zit.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 15:26

jeetje lin Bloos!
dat ziet er naar uit Ach gut

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 15:30

Anthea schreef:
Ik heb 'n zwaar allergische reactie gehad op acryl.... Waardoor ik nu 4 mm kleiner zit.

[img] http://img381.imageshack.us/img381/5870/lekkahyp4.png [/img]

Iewwwww getsie (auw)... Ik heb ook nog wat van acryl liggen, eerst maar kijken of m'n huidje daar tegen kan voordat ik 't in een gat stop... Nagelbijten / Gniffelen