Oh, én ik moet van m'n moeder kiezen, óf m'n tattoo óf m'n piercing en aangezien ik morgen m'n tattoo ga laten zetten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskiaatje schreef:Nou, ik heb bijna een nieuwe lover en m'n piercing is onzéttend vervelend met zoenen (plus, zij heeft er ook één) en nee, aan dat gevoel ga je echt niet wennen. En het is een horseshoe, hij draait steeds naar binnen en dat doet best zeer. Én hij is steeds aan het ontsteken. Eerst alleen aan de binnenkant maar nu ook aan de buitenkant.
Oh, én ik moet van m'n moeder kiezen, óf m'n tattoo óf m'n piercing en aangezien ik morgen m'n tattoo ga laten zetten.
Red_Savage schreef:Argh kl*te zeg. Helaas ben ik weer eens verliefd geworden op veel te lastige piercings. Oké, dan heb ik dus pech.
Een Third Eye groeit zeker ook gigantisch snel uit?
Saskiaatje schreef:Nou, ik heb bijna een nieuwe lover en m'n piercing is onzéttend vervelend met zoenen (plus, zij heeft er ook één) en nee, aan dat gevoel ga je echt niet wennen. En het is een horseshoe, hij draait steeds naar binnen en dat doet best zeer. Én hij is steeds aan het ontsteken. Eerst alleen aan de binnenkant maar nu ook aan de buitenkant.
SmeeJ schreef:Jeetje, ik heb net gezien hoe een labret zetten werd gedaan.
Op youtube, ik ben er opeens niet meer zo zeker van.
dasj_02 schreef:doet een navel piericing veel pijn als je ze laat zetten
ik ben nogal kleinzeren
en hoe doen ze dat
dasj_02 schreef:het is toch niet te erg he
Anjatjeuh schreef:Red_Savage schreef:Argh kl*te zeg. Helaas ben ik weer eens verliefd geworden op veel te lastige piercings. Oké, dan heb ik dus pech.
Een Third Eye groeit zeker ook gigantisch snel uit?
Ja, als je een Third Eye gewoon met een ringetje wil is het net even gevoelig voor uitgroei. Misschien kan je overwegen om een microdermal als third eye te nemen?
Red_Savage schreef:Als third eye wil ik dan een staafje.Maar dan is de uitgroeikans toch net zo groot?
Het MDplan klinkt trouwensniet zo slecht.
dasj_02 schreef:ik wil wel maar ik ben bang van pijn
Myryana schreef:Kan je er niet een retainer in doen Nils?
Zodat ze hem niet zien?
dasj_02 schreef:ik wil wel maar ik ben bang van pijn