Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:33

BonaFide schreef:
Ik wil clip in extensions halen, wat zou ik daar ongeveer voor moeten betalen, en waar moet ik opletten?

Moet je een 3/4delige set kopen, met meerdere laagjes?
en hoeveel cm is het mooiste, ik wil lang haar maar niet tot op mn kont ofzo.

Kijk ook eens bij van die afro winkels. Daar hebben ze vaak complete sets met matten met 1x 4clips, 3x 3clips en 4x1 clips.
Bij ons zijn ze 45 euro, dan heb je ong haar tot halverwege je rug. (echt mensenhaar)

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:36

Li_lee_yang schreef:
BonaFide schreef:
Ik wil clip in extensions halen, wat zou ik daar ongeveer voor moeten betalen, en waar moet ik opletten?

Moet je een 3/4delige set kopen, met meerdere laagjes?
en hoeveel cm is het mooiste, ik wil lang haar maar niet tot op mn kont ofzo.

Kijk ook eens bij van die afro winkels. Daar hebben ze vaak complete sets met matten met 1x 4clips, 3x 3clips en 4x1 clips.
Bij ons zijn ze 45 euro, dan heb je ong haar tot halverwege je rug. (echt mensenhaar)

Precies dat heb ik voor 75,- ;(
Heb er trouwens nu al spijt van, die clipjes zitten voor geen meter.

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:03

BonaFide schreef:
maar welke kleur blond zou ik hebben :P?

Daarvoor zou je toch echt de extentions met je eigen haar moeten vergelijken.
Dat kunnen wij zo niet zien :D

Maar echt haar kan je verven, dan dus liever te licht haar dan te donker.
Licht haar kun je wel donker maken, maar donker haar niet lichter..

Li_lee_yang

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 23:40

Bij mij blijven de clipjes wel goed zitten, maar ik draag meestal alleen die 3x 3
die 4 is te groot voor mijn hoofd, heb maar een smal hoofd.
Als ik tijd heb draag ik er nog 2 van 1, maar meestal heb ik daar geen zin in smorgens :P

Ik heb mijn extensions juist wat donkerder dan mijn eigen haar, of bedoel je dat ook?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 11:21

Li_lee_yang schreef:
Bij mij blijven de clipjes wel goed zitten, maar ik draag meestal alleen die 3x 3
die 4 is te groot voor mijn hoofd, heb maar een smal hoofd.
Als ik tijd heb draag ik er nog 2 van 1, maar meestal heb ik daar geen zin in smorgens :P

Ik heb mijn extensions juist wat donkerder dan mijn eigen haar, of bedoel je dat ook?

Dat doe ik ook altijd, 3x3 gewoon erin. Maar dan zie je ze nog, weetje ik zal er wel gewoon niks van kunnen :+.

BonaFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 13:33

haha :), ik ga vandaag kijken bij zo'n indisch winkeltje, waar ze haar verkopen :P .. het nadeel is dat ze best duur zijn...

Emily ik vind de extensions wel erg mooi bij jou hoor!

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 13:37

BonaFide schreef:
haha :), ik ga vandaag kijken bij zo'n indisch winkeltje, waar ze haar verkopen :P .. het nadeel is dat ze best duur zijn...

Emily ik vind de extensions wel erg mooi bij jou hoor!

Bedankt, ik vind het ook heel mooi vooral op een staart. Maar los haar is niet te doen, ik heb het gevoel dat je de clipjes ziet zitten en het hoef maar te waaien en je ziet ze gewoon! Ik ga sparen voor microring extensions.
Succes met je clip ins, als je ze hebt plaats even een foto! :)

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 13:40

Ola allemaal , ga ook maar aan de Extensions, met name om lengte te creeren, weet iemand hier een goed adres omgeving hellevoet, rotterdam?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 13:53

nelis schreef:
Ola allemaal , ga ook maar aan de Extensions, met name om lengte te creeren, weet iemand hier een goed adres omgeving hellevoet, rotterdam?

Waxjes, microrings, weave, dubblehair, clip ins? ;)

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 14:25

uhhhhhh maagdelijk type hier wat betreft Extensions, dus dat weet ik nog niet. maar wil wel lengte creeren.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 14:33

ik zou voor double hair gaan ;) minder schadelijk voor je haar dan losse extensions, je doet er langer mee en het oog natuurlijker `(mijn mening) dan losse extensions, enige nadeel is dta het wel behoorlijk prijzig is, maar dan heb je ook wat!

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 15:00

CtjeLief schreef:
ik zou voor double hair gaan ;) minder schadelijk voor je haar dan losse extensions, je doet er langer mee en het oog natuurlijker `(mijn mening) dan losse extensions, enige nadeel is dta het wel behoorlijk prijzig is, maar dan heb je ook wat!

Ik weet eigenlijk niet zoveel van double hair af.. Maar je kunt ook microrings nemen, kan je hergebruiken. Dus als ze er naar 3/4 maanden uit gehaald moeten worden, kun je ze nog 2 of 3 keer herbruiken.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 15:01

Hebben jullie een paar website waar het beetje duidelijk op staat?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 15:05

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 15:39

ja maar bij micro rings heb je toch verder hetzelfde principe als bij losse extensions alleen is de verbinding anders.. dus het gewicht blijft lange tijd op heel veel haren.. en het voordeel van double hair is dat de matjes op slechts 5 punten bevestigd worden, en deze om de 6-8 weken opnieuw geplaatst worden.. dus veel minder belasting voor je haar.. en ik vind het gewoon ook veel natuurlijker ogen.. losse extenions ga je op een gegeven moment echt zien, hoe langer ze erin zitten..

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 16:45

CtjeLief schreef:
ja maar bij micro rings heb je toch verder hetzelfde principe als bij losse extensions alleen is de verbinding anders.. dus het gewicht blijft lange tijd op heel veel haren.. en het voordeel van double hair is dat de matjes op slechts 5 punten bevestigd worden, en deze om de 6-8 weken opnieuw geplaatst worden.. dus veel minder belasting voor je haar.. en ik vind het gewoon ook veel natuurlijker ogen.. losse extenions ga je op een gegeven moment echt zien, hoe langer ze erin zitten..

Klopt, heb verder geen ervaring met doublehair.
Ik zou persoonlijk geen zin hebben om iedere 6-8 weken naar de kapper te gaan.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 16:55

tja dat kan natuurlijk.. ik vind echter belangrijker dat mn haar heel blijft, en als ik daarvoor wat vaker naar de kapper moet, so be it..! ;) maar dat is natuurlijk ieder voor zich..

Marnixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 17:07

Ik wil heel graag dikker en langer haar..
Weet ik iemand een goed adres in het noorden?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 18:58

CtjeLief schreef:
tja dat kan natuurlijk.. ik vind echter belangrijker dat mn haar heel blijft, en als ik daarvoor wat vaker naar de kapper moet, so be it..! ;) maar dat is natuurlijk ieder voor zich..

Ja dat vind ik ook, maar microrings is toch niet schadelijk voor je haar als je er goed mee om gaat?

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 19:29

moet eerlijk zeggen dat ik daar te weinig van af weet om er wat van te zeggen, maar volgens mij maakt het niet zo heel veel verschil met 'normale' losse extensions? Of vergis ik me?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 20:52

CtjeLief schreef:
moet eerlijk zeggen dat ik daar te weinig van af weet om er wat van te zeggen, maar volgens mij maakt het niet zo heel veel verschil met 'normale' losse extensions? Of vergis ik me?

Nouja, normale (waxjes) dus worden er als het waare in gebrand. Microrings niet, die maken ze vast met een ringetje.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 20:54

Dat is dus niet bij alle losse extensions.
Van Great Lenghts worden ze de waxjes dus niet verwarmd en worden ze je haar niet ingebrand.
Het zit meer als een hulsje om je haar heen :j

De waxjes breken ze met een tangetje bij het eruit halen en dan komen ze er zo vanaf.
Blijven geen restjes van in je haar en je haar wordt er ook niet meer uitgetrokken :n

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 20:56

Hoe duur is dat die greats lenghts?
En weet jij een adres bij jou in de buurt?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 20:59

Ik ga altijd bij John Beerens in Tilburg.
Per extensions betaal ik ongeveer 5 euro.

Niet goedkoop, maar de extensions zijn van zeer goede kwaliteit en de service is super!

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 22:56

Hello, ik kom even binnenvallen, hoor!

Ik heb ongeveereen halfjaar geleden bakken met geld betaald voor een setje clip-in extensions, maar ik werd er zo moe van dat het niet netjes bij mijn eigen haar pastte dat ik mijn eigen haar heb geverfd. Ik had niet het idee dat ik ze ooit nog zou gaan dragen. :P

Inmiddels heb ik ze 2 keer op EA gezet, maar er is niet echt iemand die ze wil. Nu liggen ze maar in de kast en da's toch wel een beetje zonde. Vandaar dat ik hier even om raad kom vragen. :P

Op de site van het bedrijf waar ik ze heb gekocht staat dat de garantie vervalt als je ze verft, omdat er een speciaal laagje overheen gemaakt is wat dan aangetast kan worden oid? Die garantie kan me eigenlijk gestolen worden, maar het zou natuurlijk wel fijn zijn als ze een beetje mooi blijven, voor dat geld... :o Het is trouwens wel echt mensenhaar. Hoe zit dat dan met verven?

En verder vroeg ik me af, is het mogelijk om zo'n matje in 2en te knippen? := ik vind een mat met 3 clipjes namelijk ECHT te lang. :n

Oja en als laatste, ik heb stijle extensions genomen bij mijn krullen, omdat dat handiger zou zijn ivm dat krullen er na 1 keer wassen uit gaan. Achteraf had ik dat niet hoeven doen, want hoe vaak was je die dingen nou. Ik heb een carmenset erbij gekocht om ze te krullen, maar dat helpt helemaal niet goed. Iemand enig idee wat wel goed werkt?