Goedkope Beautytips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

absque_dubio

Re: Goedkope Beautytips

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 15:32

Ik ben een grote fan van Maybelline Define-A-Lash mascara. Klontert juist totáál niet! En het is goed aan te brengen, en blijft goed zitten. Ik doe wel vaak 2 laagjes.

Die rode bultjes heb ik ook op mn bovenarmen en benen. Lijkt een beetje op allemaal paarse/rode bultjes/vlekjes. Ik kan er wel een foto van maken, maar het is echt super lelijk. Scheve mond Het lijkt op een hele droge huid met kippenvel, schrubben helpt voor geen meter.. En met zwitsal voor droog huidje ook niet.. Het enigste wat tot nu toe geholpen heeft is als ik 2 weken in Duitsland op vakantie ben. Daar gebruiken ze de water uit de rivier, in de bergen, en tsjah, raar genoeg word het daar iets minder van. Scheve mond

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 15:45

kan er proberen naar te kijken om te zien of ik het herken. Zwitsal moet je ook niet gebruiken dit is afsteld op een babyhuidje en die is toch wel heel anders dan onze huid nu. Dan moet je echt een goeie creme voor een droge huid kopen Lachen

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 15:57

je benen scheren met conditioner voor je haar, ideaal! lekker ultra zachte huid, geen stoppels erna en geen rode bultjes!

had het op tv gezien en geprobeerd.
ik doe nooit meer iets anders, je kan ook gewoon lekker goedkope gebruiken hoor, doe ik ook, gebruik het verder toch nergens voor. voor mijn haar heb ik namelijk een andere maar die is duurder

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 16:07

Ik scheer mn benen altijd met mn shampoo, maar ik krijg het altijd voor elkaar om de helft van het haar te laten zitten, stront chaggerijnig word ik ervan. Scheve mond
creme voor droge huid werkt niet, alle soorten en maten geprobeert..
Weet misschien iemand iets om je haar zo lang mogelijk van je bikinilijn af te houden? Ik heb hier ergens een tip gelezen om het te epileren met een pincet, en dat doe ik af en toe, werkt goed, maar na een paar dagen komen er van die stoppels/bultjes waar je niks mee kan, vreselijk irritant. Scheve mond Zou harsen daar ook kunnen? Vork Ik heb nog nooit geharst, lijkt me echt zwaar pijnlijk. Maar dat was t epileren eerst ook, nu is t makkelijk te doen.. (als je een x te veel tijd over heb, ga je bikinilijn bewerken met een pincet! klinkt raar, maar het helpt goed!)

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 16:13

absque_dubio schreef:
Ik scheer mn benen altijd met mn shampoo, maar ik krijg het altijd voor elkaar om de helft van het haar te laten zitten, stront chaggerijnig word ik ervan. Scheve mond
creme voor droge huid werkt niet, alle soorten en maten geprobeert..
Weet misschien iemand iets om je haar zo lang mogelijk van je bikinilijn af te houden? Ik heb hier ergens een tip gelezen om het te epileren met een pincet, en dat doe ik af en toe, werkt goed, maar na een paar dagen komen er van die stoppels/bultjes waar je niks mee kan, vreselijk irritant. Scheve mond Zou harsen daar ook kunnen? Vork Ik heb nog nooit geharst, lijkt me echt zwaar pijnlijk. Maar dat was t epileren eerst ook, nu is t makkelijk te doen.. (als je een x te veel tijd over heb, ga je bikinilijn bewerken met een pincet! klinkt raar, maar het helpt goed!)

ik heb het vorig jaar laten harsen, ik ging echt door de grond, verschrikkelijk die pijn, nooit meer!

ik gebruik venus ontharingscreme voor mijn bikinilijn, die met dat sponsje, dat werkt wel goed

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 16:19

ontharingscreme is net als scheren je haalt geen wortels weg. Harsen of een epileer apparaat erlangs is idd het beste. Het is allebij idd in het begin pijlijk. Maar na een paar keer voel je er niks meer van.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 16:21

Aangezien ik het af en toe al epileer, en daar geen pijn meer bij heb, lijkt het mij dat ik dat met harsen ook niet ga krijgen.. Maar dan zou ik wel liever hele kleine oppervlakjes tegelijk doen. Vork
ontharingscreme zit ik ook vaak aan te denken, maar dan meer voor mn benen/oksels. Toch maar is naar de winkels binnenkort.

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 16:28

ach tis in 1 keer RATS en dan is het meeste eraf Tong uitsteken ff doorbijten!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 16:29

Ja ik hoor van iedereen dat het pijnlijk is, ben ik even blij dat ik er nog geen ervaringen mee heb gehad. Clown En dan snap ik niet, als iedereen het zo ontzettend pijnlijk vind, waarom doen ze het dan weer en weer. Vork

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 16:33

Dat spul met dat sponsje is het duur?

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 16:33

absque_dubio schreef:
Ja ik hoor van iedereen dat het pijnlijk is, ben ik even blij dat ik er nog geen ervaringen mee heb gehad. Clown En dan snap ik niet, als iedereen het zo ontzettend pijnlijk vind, waarom doen ze het dan weer en weer. Vork

Omdat het effectief is Haha!
Ik heb het nooit laten harsen, wel eens met zo'n doe het zelf pakket aan de slag gegaan maar ik doe iets verkeerd want de helft van alle haren blijven zitten..

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 16:34

Oh, ik was het ook van plan om zelf te doen.. Clown
Iemand een idee welke dan wel goed werkt? Vork

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 16:34

Als je het dan toch wilt, laat het dan doen Lachen Dan kan je ook nog klagen als het resultaat niet goed is Knipoog

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 16:38

je kan goeie hars kopen die je in een pannetje moet warm maken. Hiermee heb je wel vaak dat het te warm kan worden. Ik heb een hele harsverwarmer apparaat waar je van die hars rollers in kan doen. Deze werkt heel goed. Maar om alles bij elkaar te kopen kost wel wat.

manutjuh

brittje88 schreef:
ach tis in 1 keer RATS en dan is het meeste eraf Tong uitsteken ff doorbijten!

nou bij mij niet, moest echt een paar keer dezelfde plek, komt ze pas daarna, 'ja dat komt omdat je rood haar hebt, dat pakt niet goed'. had ze even iets eerder mogen zeggen!

CielitoLindo schreef:
Dat spul met dat sponsje is het duur?

net zo duur als nieuwe scheermesjes, je doet er wel lang mee

Daphna

Dat kost alleen wel een stuk duurder Boos!

Ik heb ook vanalles geprobeerd, kleefspul gekocht.... veelste pijnlijk, harsstrips.. idd de helft blijft zitten. Die haar oplos creme werkt wel goed alleen is het denk ik erg slecht voor je huis, en bovendien zijn die haren net zo snel weer terug als scheren...

@ CielitoLindo. Wat een ranzig onderschrift, ik ben aan het eten Vingers aflikken

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 16:39

Denk dat het niks word, klinkt alweer veel te moeilijk voor mij. Clown

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 16:50

aah dat wist niet van dat rooie haar. Wat erg! En ja als ze als begonnen is kan ze het beter meteen afmaken Tong uitsteken

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 16:52

Daphne dat is een stukje uit een liedje van Hans Teeuwen Clown

Ik denk dat ik het binnenkort een keer ga laten ontharen in een beautysalon, dan kan je wel effe vooruit meestal

Mirte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 17:22

Ik heb vanmiddag een mengsel van olijfolie en honing op m'n gezicht gesmeerd.
helpt niet veel tegen puistjes naar mij mening, maar m'n huid is wel stuk zachter. Lachen

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 17:33

Plakt dat niet ongelofelijk?

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 17:33

Je zou juist denken dat je daar meer puistjes van krijgt van die vettigheid?

Ga eens naar de parfumerie en vraag een proefmonster van clinique 3 stappenplan, dat werkt echt goed tegen vette huid

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 17:53

Ik heb een hele droge huid, maar regelmatig ook een puistje, hoe kan dat dan? Scheve mond
edit; en kan ik het dan het beste vet houden, of juist niet? Verward

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:33

zelfs een droge huid kan verstopte porien krijgen. Bij vet heb je het gewoon veel sneller maar bij droog is het niet onmogenlijk. Bij droog zie je wel vaker gerstekorrels. Je moet gewoon een goeie cremé voor jou huidtype nemen.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:40

En wat zijn gerstekorrels dan? Bloos