Die rode bultjes heb ik ook op mn bovenarmen en benen. Lijkt een beetje op allemaal paarse/rode bultjes/vlekjes. Ik kan er wel een foto van maken, maar het is echt super lelijk.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
absque_dubio schreef:Ik scheer mn benen altijd met mn shampoo, maar ik krijg het altijd voor elkaar om de helft van het haar te laten zitten, stront chaggerijnig word ik ervan.![]()
creme voor droge huid werkt niet, alle soorten en maten geprobeert..
Weet misschien iemand iets om je haar zo lang mogelijk van je bikinilijn af te houden? Ik heb hier ergens een tip gelezen om het te epileren met een pincet, en dat doe ik af en toe, werkt goed, maar na een paar dagen komen er van die stoppels/bultjes waar je niks mee kan, vreselijk irritant.Zou harsen daar ook kunnen?
Ik heb nog nooit geharst, lijkt me echt zwaar pijnlijk. Maar dat was t epileren eerst ook, nu is t makkelijk te doen.. (als je een x te veel tijd over heb, ga je bikinilijn bewerken met een pincet! klinkt raar, maar het helpt goed!)
absque_dubio schreef:Ja ik hoor van iedereen dat het pijnlijk is, ben ik even blij dat ik er nog geen ervaringen mee heb gehad.En dan snap ik niet, als iedereen het zo ontzettend pijnlijk vind, waarom doen ze het dan weer en weer.
brittje88 schreef:ach tis in 1 keer RATS en dan is het meeste erafff doorbijten!
CielitoLindo schreef:Dat spul met dat sponsje is het duur?