Automutilatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 08:49

PeePaardje, ik wou dat ik mijn cadeau's eerder kreeg :P
Mijn ouders (en vriend) vinden het leuk om me te pesten en me het pas op de dag zelf te geven, én het er half over hebben als ik erbij ben.
Ik vind ze niet meer lief :Y)
Ik weet wel dat ik een skullcandy krijg, en daar ben ik erg blij mee.

Jojoju

Re: Automutilatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 08:56

Peepaardje .. wat een mooi cadeau !! Lijkt me heerlijk als ej bij het strand woont .. lekker crossen en alles eruit laten !

Ben blij dat ik niet de enige ben met tics ... ik heb het ook met wekkers en eten. Ik kan het niet úítstaan als mijn eten elkaar aanraakt ... mijn aardappels raken mijn groenten no way aan ! Als ik chinees eet is het helemaal erg .. niks maar dan ook niks mar elkaar aanraken , ook het vocht van de gerechten niet. Ik zou bijna uit zo;n bord met apparte vakjes moeten eten. Als ik dan kijk naar hoe een vriend van mij zijn chinees eet .. ALLES door elkaar .. word ik al kriebel. Dan kijk ik maar weer snel naar mijn eigen bordje en zie dat alles 'netjes' ligt, met van die paadjes ertussen :)

ik kan trouwens ook helemaal blij worden van kleine dingen.. helemaal cadeautjes. Ik vier mijn verjaardag nooit (hekel aan feestdagen..nog meer mensen hier last van?) en krijg alleen van mijn ouders dan iets. Maar laatst kreeg ik een cd van een kennis, was helemaal happy de peppy :) hij vond het trouwens wel vreemd dat ik er zoo blij mee was..

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 09:06

Ik kom net van de tandarts af, er moest een kies getrokken worden en ik poepte 7 kleurtjes.... Ik ben toch blij dat ik het gedaan heb :)

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 09:08

oehw wat goed van je bromfiets ! Knap van je .. ik moet ook nog steeeeds een afspraak maken maaar durf niet. Echt goed van je..

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 09:10

Ik durfde ook niet, heb vanaf februari met een kaakholteontsteking gelopen := Nu werd ik gedwongen vanuit therapie :P

Jij ook sterkte :(:)

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 10:39

misschien moet ik ook gewoon een schop onder mijn kont krijgen. Ik ben nu op mijn werk , en heb net per ongeluk een heel oppervlakkige kras opgelopen. Het stomme is , is dat deze wel zeer doet en echt brand en als ik het expres doe, voel ik er niks van. vreeeeeemd

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 18:55

*geeft wiebke een schop* Goed voor jezelf zorgen :j

Is bij mij ook zo dat sneetjes die per ongeluk ontstaan wel zeer doen en die andere niet...

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 18:57

Mja, die leerkracht .. Ik wil echt weten wat ik verkeerd heb gedaan, anders kan ik het echt niet laten gaan. Ik heb die mail ook laten lezen aan 2 mensen, die ik wel vertrouw enzo dus ok, en zelf al 100 x gelezen en ik kan echt niks vinden.. Is ze niet oud genoeg geworden om dit kinderachtige gedrag te vermijden? Ze kon ook gewoon zeggen dat het te zwaar werd en dat ze niet meer wou praten. Maar iemand negeren, blokkeren en gewoon snel voorbijlopen deden we in het lager. Dit doet meer pijn dan als ze gewoon had gezegd dat ze niet meer wou praten. Iedere keer als ze me negeert heb ik zin om te gaan huilen. Ze was alles voor mij maar blijkbaar heb ik me voor de zoveelste keer vergist in de mensen. Ik dacht dat ze om mij gaf, blijkbaar verkeerd gedacht .. En dan verschieten ze ervan dat ik niemand meer vertrouw. Alles word me gewoon afgepakt..

sorry moest er even uit.

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 18:58

en ik heb ook altijd dat de krassen/sneden die ik maak veel minder pijn doen dan krasjes die veel oppervlakkiger zijn en per ongeluk, die doen dan pijn. heel onlogisch!

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 18:59

Horseees: :(:) En als je haar persoonlijk aanspreekt?

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 19:02

Durf de confrontatie niet aan, als ze dan ambetant doet stort ik ter plekke in.
En dan dring ik mij helemaaaaaal op, ik wil mezelf ook niet belachelijk gaan maken. Maar nu heb ik eens een reden om kwaad te zijn, en ik ben het niet eens. Ik wil het gewoon snappen wat ik verkeerd heb gedaan ..

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 19:04

Jij hebt niks verkeerd gedaan :n

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 19:06

Blijkbaar wel, als ik die mail niet had gestuurd was ik haar niet kwijt geweest ;( pff ik snap het niet. En ze is totaal niet zo, dat is het net! Ze heeft geen idee wat dit veroorzaakt/kon veroorzaken..

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 19:08

Haha, Savasan, ik zou gráág met je willen ruilen hoor :j Het is ook echt niet het je van het om al vanaf dat ik heel klein ben zelf mijn cadeautjes uit te zoeken ;)
En blij worden van kleine dingen... Het hoofdstel heeft vannacht naast mijn bed gelegen :D :o

Tandarts, brrr :(:)

Bij mij idd ook zo, dingen die perongeluk gebeuren doen gewoon pijn, en als ik het zelf doe niet.

:(:) horseees, niet opgeven. Het is gewoon poedersuiker, ook van die lerares. Maar zo zijn sommige mensen, er zijn ook genoeg leuke en aardige mensen. Alleen zie jij die nu even niet :(:)

Damn, ik had echt een poedersuiker gymles vandaag. Heb op een gegeven moment half staan huilen ;(

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 19:09

Ik denk dat je haar toch wel kwijt was geraakt, maar de manier waarop is niet netjes en daar mag je best verhaal voor halen :j

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 19:09

@ Rebecca, denk niet dat dat een optie is waarschijnlijk word ze dan alleen nog maar kwader (om wat dan ook :?) Maar idd laten rusten .. Maar een uitleg van haar zou wel gepast zijn denk ik :(

@ peepaardje: wat was er tijdens gym?

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 19:11

Heel herkenbaar Horsees.. van de een op de andere dag aan de kant gezet, en de vragen daar blijf je mee zitten. Gelukkig heb ik gister weer contact gehad met degene die mij dat heeft aangedaan.. Ik hoop at jij ook snel weer contact met haar hebt :)

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 19:11

horseees schreef:
@ Rebecca, denk niet dat dat een optie is waarschijnlijk word ze dan alleen nog maar kwader (om wat dan ook :?) Maar idd laten rusten .. Maar een uitleg van haar zou wel gepast zijn denk ik :(

En wat dan nog? Als ze alleen maar kwader wordt?

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 19:12

PeePaardje schreef:
horseees schreef:

En wat dan nog? Als ze alleen maar kwader wordt?

Kan ik écht niet aan.

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 19:15

En gym, dat is echt het allerergste wat er is voor mij. Maar om dat te snappen moet je eigenlijk weten wat er vroeger gebeurt is...
Meestal gedraag ik me gewoon boos, vijandig met gym. Kan ik niks aan doen, gebeurt me gewoon. Alles gaat dan gewoon langs me heen. Maar zo gauw ik weer op school ben gaat het dan wel weer. Dat heeft inmiddels geresulteerd in ruzie's met gymleraren, ik die ze gewoon midden op het veld negeer en uiteindelijk zelfs een onvoldoende voor gym.
Maar vandaag was voor het eerst echt in mn nieuwe klas, en ze begonnen allemaal te zeuren, waarom ik iets niet wou doen enz.

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 19:17

Oh, dat herken ik ! ik haaaat LO! Heb ookal ruzie gemaakt met leraren enzo. Als ik een oefening niet wil doen, omdat ik bv. niet durf, word ik ook altijd boos ofzo als ze aandringen. En ik ga deze week weer spijbelen met sportdag & de dag erna LO, moet naar de dokter met sportdag en woensdag .. tsja. Krassen verbergen ,even geen zin in .

Als je wil zeggen wat er vroeger gebeurt is stuur je maar PB :) misschien lucht het op.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 19:20

Ik vind LO juist heerlijk :o Ik hou ervan om even helemaal fanatiek mee te gaan voetballen oid. Al moest ik me ook heel vaak in allerlei bochten wringen om alles te kunnen verbergen..

Aankomende woensdag ga ik klimmen, maar heb een schouderblessure..

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 19:23

Peepaardje ook sterkte :(:)

Ik mocht niet meedoen met LO, omdat ik volgens die leraar "motorisch gestoord" was. In plaats daarvan heb ik 3 jaar lang e'tjes in een schrift moeten schrijven :\ Ik vond het niet erg om niet mee te hoeven doen, maar ik vond het verschrikkelijk om op zo'n manier buitengesloten te worden...

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 19:25

Ik had die leerkracht hoogstpersoonlijk gaan aanklagen bij de directeur, LO haten of niet! Dat kan toch niet zeg !

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 19:26

Vroeger is vroeger en dat is geweest. Ik praat er liever niet meer over :) Misschien valt het dan ooit te vergeten.

Dat van dat verbergen is niet zo moeilijk Robin_, ik gym sowieso in een langebroek en meestal ook gewoon een vest/sweater...

Das best banketstaaf bromfiets...