[Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polivy

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 20:08

KylaLover schreef:
SuusJa schreef:
Jeetje de piercing onder de gordel zijn helemaal hip of niet *LOL* Ik hoor zoveel mensen er ineens over!

Nee daar zou ik het echt nooit durven. Is het niet de pijnlijkste piercing die je ooit kunt laten zetten '?!?!??!!

vraag ik me dus ook af Tong uitsteken
Zowieso lijkt t me pijnlijk, navelpiercing lijkt me ook behoorlijk pijn doen. Ik heb zelf niet z'n hoge pijngrens. Waardoor ik ook heel erg twijfel. Wat me ervan weerhoud nu op dit moment is: pijn.
Maar hij gaat er zeker weten komen die piercing. Waar weet ik nog niet, maar ik weet wel zeker dat er eentje gaat kmen Haha!

Ik heb ook een lage pijngrens en ja, het deed wel zeer, maar dat duurde niet lang. Daarna voelde je het nog wel een beetje, maar geen pijn ofzo.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 11:24

Chantal je kan het ook goed ontsmetten met Theatree ofzo. Zit in een potje bij de kruitvat, rond de 2 euro. Is een soort olie ofzo.

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 12:24

hallo! ik wil dit weekend een tong piercing laten zetten bij tatoo bob uit rotterdam kent iemand die??
ik heb wel wel gehoord dat het een goede piercer is maar heeft iemand er ervaring mee misschien??
en hoelang duurde het voordag jullie weer normaal konden eten en praten enzo?? ( ik heb 4 dagen vrij en daarna moet ik weer werken en praat heel de dag door Tong uitsteken)
en jullie ervaringen van jullie tong piercings de eerste week zeg maar hoe ging dat??
dit word mijn eerste piercing en vind het best spannend ik wil het al vanaf me 13de ( ja ben nu bijna 23!!) en wil het nogsteeds heel graag!! dus ik heb de knoop doorgehakt om het te gaan doen Lachen

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 12:47

iemand die ik ken heeft 3 dagen een dikke tong gehad, maar ligt per persoon verschillend. de 1 geneest sneller dan de ander.

maar hoe meer normaal je ermee doet dus gewoon eet zoals je dagelijks eet, geneest het sneller ( is ook al eerder geweest)

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 12:51

ja je kunt dus wel gewoon eten enzo??? dus de rare en vage verhalen van 1 week yoghurt en baby voeding zijn niet waar??? want ik heb 4 dagen later een etentje Tong uitsteken

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 13:01

ach ja, van mensen uit me omgeving hoorde ik dat ze zelfde dag nog lasagne aten, dus denk indd dat het meevalt.

gewoon paniek om niks. maar doe maar gewoon de regels van de piercer. die kan het je juist zeggen enne goed schoonhouden he. met mondwater. wel uitverdunnen met water anders is het te scherp

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 13:06

ok beter Haha!

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 13:39

Ach na paar dagen is je tong al veel minder dik!
Toen ik m'n tongpiercing had gezet had ik de volgende dag intake gesprekken. En dat ging ook allemaal goed!
succes!

DAndrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 13:52

Hoi,

ik meld me hier ook, ben op het moment in het ''bezit van'' een (tatoo),navelpiecing, tongpiercing, tragus, en sinds vorige week in m'n nek Lachen

kelcy: Ik ben vorige weer Vrijdag nog bij tatoo Bob geweest en heb er alleen maar goede ervaringen mee, rond mijn 15e heb ik er mijn navelpiercing laten zetten, rond mijn 16e mijn tongpiercing en mijn tatoo en vorige week Vrijdag mijn nekpiercing Lachen Ookwel ''surface piercing''.
Ben erg tevreden over ze, ze werken netjes en super steriel, goede uitleg en je wordt goed op je gemak gesteld ( voor hoever dat kan Knipoog

Groetjes Dionne

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 16:20

@Water_Olivia: In je nek, dat vind ik echt zó mooi! Lovers Ik wil er laten 2 laten zetten. Maargoed, dat is voor later. Ik moet nog stééds mijn moeder over halen voor die septum *LOL*

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 16:53

Ook goede ervaringen met tattoobob. Supergezellig en aardig personeel, alles wordt uitgelegd, je wordt goed geholpen, en op je gemak gesteld. Verder alles steriel,netjes en hygienisch.

1 nadeel, het is er altijd ontzettend druk. Dus soms kan je best lang moeten wachten. Maar ze hebben daar een drankautomaat en een WC Haha!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 16:57

Haha een drank automaat en een WC in de piercingshop? Cool, moet ik later ook doen *LOL*.
Ik wil later misschien ook een piercing/tattooschop beginnen. Lijkt me echt leuk! Lachen
Maargoed, ik ben nog jong (bijna 15) dus die gedachte kan goed veranderen.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 17:03

Red_Savage schreef:
Haha een drank automaat en een WC in de piercingshop? Cool, moet ik later ook doen *LOL*.
Ik wil later misschien ook een piercing/tattooschop beginnen. Lijkt me echt leuk! Lachen
Maargoed, ik ben nog jong (bijna 15) dus die gedachte kan goed veranderen.

He dan wil ik meedoen , maar dan doe ik het management en de administratie en boekhouding enzo Knipoog

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 17:04

Oe, lijkt me leuk hoor Haha!
Maar ik ben natuurlijk wel zo slim om ook nog een Hells-Angel type in dienst te nemen. Het lijkt me zo vies om zo'n ventjes als klant te hebben die het geil vinden om hun edele delen door een dame te laten piercen Vork

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 17:07

hoi, moet je je hiervoor aanmelden ofzoiets? Tong uitsteken

ik wil graag een navelpiercing, alleen het lijkt mij superpijnlijk,
en van me moeder mag ik pas als ik 18 ben, dat duurt nog 4 jaar Gaaaap maar me vader vind het wel goed Lachen

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 17:08

ok dus alleen goede woorden over tatoo bob Lachen mooi Lachen ik vind het wel heel spannend dus krijgen ze aan mij een leuke Tong uitsteken maar goed Lachen het zetten van zoon ding zal nooit lang duren neem ik aan????

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 17:09

Ompraten, Naomi en blijven ompraten Haha! . Ben je trouwens wel al uitgegroeid? Dat is namelijk wel verstandig voordat je een navelpiercing neemt Knipoog

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 17:10

mijn ouders werden gek toen ik zei dat ik me tong liet piercen!!! en ik ben bijna 23 Tong uitsteken dus ze kunnen me niets maken haha Tong uitsteken

Naomi_Haffie

ja Lachen , ik word niet groter dan 1.52 hoe erg Gaaaap

Red_Savage

Normaal duurt dat absoluut niet lang. Succes Lachen

@naomi: Ik ben ook al een eeuw mijn moeder aan het ompraten, en het gaat zelfse de goede kant op! En het is indd verstandig om je navelpiercing te nemen wanneer je (bijna) uitgegroeid bent. Ongeveer 3 kwart jaar na je 1e ongesteldheid is het beste. Want het gaatje kan nog uitrekken als je groeit.
Succes Lachen

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 17:11

doet het niet ontzettend pijn, ik ben echt bang voor pijn Bloos

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 17:12

kelcy schreef:
mijn ouders werden gek toen ik zei dat ik me tong liet piercen!!! en ik ben bijna 23 Tong uitsteken dus ze kunnen me niets maken haha Tong uitsteken

Ben ook al bezig vanaf mijn 18-de. Als je het huis uit bent ;werd er gezegd. En toen twijfelde ik steeds vanwege mijn gebit. Wilde ik het doen, kreeg ik het 'leuke'' nieuws dat ik een beugel moest. Maar die mag er rond oktober uit. Dus ja, dan komt hij er eindelijk!! Haha!
Laatst bijgewerkt door Lous op 05-07-07 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 17:13

@naomi: Nee hoor, je voelt tijdens het zetten een irritante prik. Maar het is al voorbij voor je het zelf door hebt Lachen
Daarna voel je hem (bijna) niet meer, tenzij je eraan zit. Navelpiercing is echt niet erg.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 17:15

oke, dan word het dus ompraten, veel ompraten Tong uitsteken, ze zegt ook als je het huis uit bent tegen mij, densnoods betaal ik em zelf wel Tong uitsteken

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 17:17

@Lous ja me ouders werden kei boos maar ja jammer dan me zus liet op haar 21 ste aan tatoo zetten en die kan er nooit meer uit een piercing kun je er teminste uit halen Lachen goed argument hoor Lachen ze waren gelijk wat rustiger (niet blij maar rustig Tong uitsteken)