Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:@goof:
Ik vindt het eerlijk gezegd nogal cru dat je het belachelijk noemt dat iemand met zijn studie stopt vanwege medische redenen. Dan zou ik dus ook belachelijk zijn?
Heb immers hetzelfde moeten doen, het ging gewoon niet meer.
Eleonoor schreef:Mag ik even inbreken in deze topic.
Heeft iemand van jullie die de diagnose fybromyalgie wat geprobeerd met de traditionele chinese geneeskunde? Was er gewoon nieuwsgierig naar. Ik studeer namelijk chinese geneeskunde en volgens die theorie zijn een aantal redenen waarom er fybromyalgie kan zijn. Ben gewoon zeer nieuwsgierig aangelegd en dacht dat ik niet beter deze vraag kan stellen aan een groep bokkers die er (helaas) last van hebben.
Oydis schreef:@ Urielle : van wat hebben ze foto's gemaakt bij jou??
Ik ben nu zelf 2 jaar aan het tobben en het lijkt me verschrikkelijk als ik net als Goof word weggestuurd. Ik weet heel goed wat ik voel, en wat ik voel is niet goed.
Urielle schreef:Mijn handen zijn op de foto geweest, zo'n 4 jaar geleden. En een paar maanden geleden mijn bekken en heupen.
Omdat je artritis en artrose op de foto kunt zien, maar dat was het niet, en toch zo stijf als een hout en reageren op de tenderpointtests. Dus: fibro.
liesje23 schreef:Ik had hetzelfde, ook mn bloed is gechecked. Volgens mijn reumatologe moeten ze idd ook alle andere soorten reuma uitsluiten, voordat je de diagnose fibro krijgt.
Citaat:Op zich zal het mij een zorg zijn. Probleem is echter dat mijn 6 jarige zoontje bevriendt is met haar dochter en ze bij elkaar in de klas zitten.
Haar dochter mag niet meer met mijn zoontje omgaan.
Hoe nu verder?
Citaat:Zo,voordat jij begint zal ik even mijn zegje doen.Dan hoef je me op school ook niet op te wachten. Ik heb daar namelijk helemaal geen zin in.En ik dacht dat ik dat in de afgelopen weken toch aardig duidelijk had gemaakt, maar schijnbaar nog niet duidelijk genoeg.Ik ben die competitie over gezondheidsproblemen meer dan zat. Altijd als ik wat heb heb jij ineens ook wat en altijd erger dan dat wat ik heb. Ik word dat spuugzat.Als t allemaal zo erg was met je dan hadden ze je onderhand weleens opgenomen in t ziekenhuis. In de vakantie heb ik de dood in de ogen gekeken en dat heeft voor mij de boel behoorlijk veranderd.Ik heb gewoon geen zin in dat gezeur van jou de hele tijd dat het allemaal zo erg met je is en dat de dokters niets doen. Ik heb genoeg gezondheidsproblemen binnen mijn gezin om die van jou er nog eens bij te krijgen.
En wat betreft dochter, die wil helemaal niet spelen.Ze is alleen niet bij machte om dat goed duidelijk te maken. Ze voelt zich zwaar onder druk gezet. En op 10 oktober kan ze gewoon echt niet en al had ze wel gekund dan had ze ook niet gewild.
Bij deze verzoek ik je met klem ons met rust te laten.Je hoeft me niet op te wachten op school of me aan te spreken ik ben namelijk niet van plan om te luisteren!
En je hoeft me ook niet terug te mailen;je email-adres is geblokkeerd dus mail komt toch niet aan.
Citaat:Mens lazer op!ik hoef je reactie niet, ik was al klaar met je! weet je wat pas onbeschoft is:iemand die zo ziek is als ik voortdurend lastig vallen met je eigen zogenaamde ziekzyn@laat my en mijn dochter met rust