Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annemarie89 schreef:Je bent alleen maar meteen beschermd als je met de pil begint op de eerste dag van je menstruatie; anders duurt het zowiezo een week. Dus volgens mij is het een heel dom plan
En denk niet dat het gezond is dat je dan wel slikt en dan niet; en ook dan zul je wel niet goed beschermd zijn.
Citaat:Je bent alleen maar meteen beschermd als je met de pil begint op de eerste dag van je menstruatie; anders duurt het zowiezo een week
Denim schreef:Ik kan dit in de bijsluiter nergens precies vinden, dus vraag ik het hier maar even.
Vorige week zondag had ik met een nieuwe strip moeten beginnen, dat was ik vergeten ds ben ik maandag begonnen. Dat leek me nog niet zo'n probleem, maar nu ben ik het vrijdag en zaterdag weer vergeten...
Ik was heel erg bezig met andere dingen en het schoot er allemaal een beetje bij in en zo, nou toen ben ik zondag gewoon weer doorgegaan met de pil, maar nu weet ik niet of ik nu zwanger kan worden?
Marijuhhhhh schreef:Hallo,
Ik wil binnenkort ook aan de Pil, maar wat mijn nog tegen staat is dat veel mensen zeggen dat ze er van zijn aangekomen?
Heeft iemand hier ervaring mee?