Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Percy schreef:Earth, een te hoge ijzer kan blijkbaar extreme vermoeidheid geven en nog wat zaken. Hoge bloeddruk weet ik niet, zonder medicatie is mijn bloeddruk wel veel te hoog.
Telpeva schreef:Nog even een liefdevolle reminder voor wie het belangrijk is, volgende week is kerst en de thuisbezorgmomenten van de supermarkten zijn al vol aan het lopen. Ik heb zojuist mijn boodschappen online gedaan en er waren hier en daar nog plekken vrij in de dagen voor kerst, voor wie dat ook nog wil zou ik zeggen wacht niet te lang.
Earth schreef:Wat lief dat je een herinnering hierover plaatst. Ik vind shoppen voor kerst in de supermarkt wel leuk, maar ik snap dat het voor veel mensen lastig is.
Vandaag had ik een gekke dag. Gisteravond kreeg ik een migraineaanval, meteen medicatie erin en slapen. Gisteren heb ik ook paardgereden, dat was weer echt lekker. Meteen volle bak weer rijden natuurlik dus vanmiddag werd ik pas om 13 uur wakker, helemaal door de mangel gehaald voor mijn gevoelOveral spierpijn, oef
![]()
Meestal als ik wakker word, dan ga ik ontbijten en dan plof ik op de bank en kom ik daar de komende uren niet meer vanaf. Maar nu kwam ik echt heel vlot in de benen. Ik moest wat boodschappen doen en dat ging ik meteen doen, en daarna nog een pakketje opsturen dus nog een keer de deur uit. Ik stond van mezelf versteld!! Echt niet normaal haha. En net weer bezig geweest, even een kerststukje gemaakt. Nu zit ik eindelijk even rustig, dat voelt echt fijn.
Morgen wil ik weer paardrijden, ik heb er nu al zin in haha. Ik geniet maar even van mijn eigen opwelling, voor zolang dat duurt