Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Lughnassadh schreef:Klikpedalen…… voor nu is het iets waar ik van besloten heb dat ik me daar niet aan ga wagen.

Lughnassadh schreef:Ja, heb ik!

Zebrastreep schreef:Lughnassadh schreef:Klikpedalen…… voor nu is het iets waar ik van besloten heb dat ik me daar niet aan ga wagen.
Ik heb ook jaren met geen klik pedalen gefietst, leek mij zo eng en niet fijn. Inmiddels toen een beetje verplicht de overstap moeten maken , en nu wil ik eigenlijk niet meer terug. Maar zonder had ik wel wat meer skills qua bochten maken met de mountainbike dan nu met klik pedalen, ik ben wel wat voorzichter geworden nu ik echt vast zit aan de fiets.
Maar voor jumps vind ik het wel een stuk leuker!

Tiggs schreef:Dank voor de broekentips! Time2Tri: wat vind je fijne merken zonder bretels? Ik heb nu dus ook 2 broeken zonder bretels en wil een keer met proberen.
Volgens mij is de zeem in de Sport2x trouwens van Bioracer en die vind ik dus erg fijn. Alleen de rest van de broek minder.
I

.
.

Gefeliciteerd !
  Gefeliciteerd ! 
  Heb je gespot !
 Heb je gespot ! 
  En ik nog effe chill fietsen .
 En ik nog effe chill fietsen .
 . Terug gefietst maar ik vond niks. Wat dan? Mezelf nog steeds rustig houdend. Gaan fietsen tot ik weer een bordje vond van de MTB-route. Die heb ik ik nog niet helemaal gehad maar weet wel dat die rond loopt en dat ik dus uiteindelijk op een voor mij bekende plek kom. Het duurde even maar die kwam. Terug gefietst naar huis. En daar raakte is dus compleet in paniek. Niet omdat ik de weg kwijt was geweest maar door het verliezen van een duur mobiel en het onverwachte. Nu heb ik een geweldige lief die mij snel rustig kreeg. Lief zette snel Find my iPhone aan, zijn in de auto gesprongen en vonden gelukkig zonder problemen mijn mobiel weer terug. Het was wel een donkere boswandeling........
 . Terug gefietst maar ik vond niks. Wat dan? Mezelf nog steeds rustig houdend. Gaan fietsen tot ik weer een bordje vond van de MTB-route. Die heb ik ik nog niet helemaal gehad maar weet wel dat die rond loopt en dat ik dus uiteindelijk op een voor mij bekende plek kom. Het duurde even maar die kwam. Terug gefietst naar huis. En daar raakte is dus compleet in paniek. Niet omdat ik de weg kwijt was geweest maar door het verliezen van een duur mobiel en het onverwachte. Nu heb ik een geweldige lief die mij snel rustig kreeg. Lief zette snel Find my iPhone aan, zijn in de auto gesprongen en vonden gelukkig zonder problemen mijn mobiel weer terug. Het was wel een donkere boswandeling........

CoonArt schreef:Ik deeeeeeeeeenk dat ik ook maar even aanschuif met mijn mooie Gelderse Batavus (geen e-bike!)
Mag dat???

. Misschien dat ik vanmiddag nog even ga boulderen, de klimhal is op 10 minuten van mijn werk. Maar tot half 8 vanavond heb ik een soort van huisarrest
 . Misschien dat ik vanmiddag nog even ga boulderen, de klimhal is op 10 minuten van mijn werk. Maar tot half 8 vanavond heb ik een soort van huisarrest   .
 .