Hier nog niet gereden met mijn paard omdat ik er ook geen regelmaat in krijg momenteel. Dus dan nog maar een maandje langer stilstaan, hij staat toch al sinds November 2023 stil (enkel nog gelongeerd tijdens zwangerschap) maar zelfs longeren lukt me nu nog niet.
Ik hoop dat ik weer een momentje voor mezelf krijg vanaf dat ons kleintje naar de opvang gaat. Want ik kom altijd zo gelukkig van stal, ik mis het rijden ook erg.
Suus-Toes, hij vond het wel fijn zo te zien

Redbutton, lastig zo'n dagen.. En herkenbaar dat niet kunnen aanzien, ik verdraag ook geen seconde gehuil bij wijze van spreken. Ik krijg daar echt stress van

Fenn, fijn dat alles zo goed gaat! Ben je lang thuis gebleven?
De nachten zijn pittig met zo'n kleintje, vandaag is ons meisje 12 weken maar wij slapen nog steeds apart

Waar ik 2 weken nog tegen de kinderarts "klaagde" dat ze zo lang doorsliep, is nu allemaal geen sprake meer van. Toen liet ze 2 keer 7 uur tussen haar voedingen, KA vond 6u beter. Deze week advies gekregen om te starten met droomvoedingen zodat we beter kunnen timen qua ochtend enz. Met als gevolg dat ze nu maar 4 uur meer tussen voedingen laat in de nacht

Verder al paar dagen meer krampjes, hopelijk is dat weer een fase