Ik voelde mij gister ook al grieperig.. maar helaas is er toch niets van gekomen. Ik heb ook weer 2 hele slechte nachten gehad (en dan praat ik echt over maar 3 of 4 uur slapen) dus misschien was t ook wel vermoeidheid..
Vandaag weer aan de monitor gehangen. Nu moet ik 2 keer per week. En volgende week gaan ze dan een 'plan' maken met ons, als de kleine er dan nog niet is.
Ik ben ook helemaal klaar met zwanger zijn, zoals sommige hier. Dat gevoel overheerst soms zelfs t gevoel van t kindje te willen zien..
En ik erger mij echt kapot aan sommige vrienden/familieleden

.
Er gaat echt geen dag voorbij dat ik niet minstends 3 keer de vraag krijg of ik al bevallen ben

. Nee joh, dan had ik echt wel wat laten weten! Herinner mij er nog even aan dat dat vervelend kind er nog voor problemen zorgt

.
En soms ook echt je wensen niet willen respecteren. Zoals al gokken naar de naam (mijn man kan echt geen glad gezicht houden dus ze proberen hem zelfs apart te krijgen

). En ik heb al verschillende keren aangegeven dat ik wel iets zal laten weten als de baby er is. Maar dan blijven aandringen dat ze het willen weten als de weeën beginnen.
Daar ga ik echt niet aan beginnen. Ik zit daar gewoon niet op te wachten. Dan weet je al dat je elk uur een berichtje gaat krijgen.. en ik wil dat gewoon samen met mijn partner doen (hoever hij kan) en niet met allerlei media er nog bij.
Vandaag zelfs t antwoordt 'ow dan ga ik je gewoon meerdere keren per dag sturen en als je dan niet reageert weet ik genoeg'. Daar ben ik wel een beetje boos op geworden...
Misschien t grootste nadeel van na de uitgerekende datum bevallen?