Ja haha vond ik zelf ook wel. Was wel echt verrast dat ze voor de deur stond.
DideH
Geplaatst: 14-12-21 20:53
Faringo schreef:
Ja haha vond ik zelf ook wel. Was wel echt verrast dat ze voor de deur stond. [ [url=m/msw9cB.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/tz7Zwj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja het zijn de kleine dingen die het doen. Nu in afwachting van het kerstpakket
Hilary
Geplaatst: 14-12-21 22:58
Oh dat is leuk, Faringo!
Ik wou ook gaan reageren op de lengte van de dag en zon op / onder, maar ik zie dat de verwarring al is ontward
Ik had bedacht met de pony te gaan wandelen vandaag, maar het miezerde toen ik op stal aan kwam en elke keer als ik dacht “oh, het is droog, dan kunnen we alsnog”, kon ik m’n gedachte niet eens afmaken of het miezerde alweer. Dus ik heb het maar gehouden bij mesten en voeren en testen of het scheerapparaat botte messen had (ja). Vrijdag nieuwe poging.
Hier gisteren ook praktisch de hele dag miezer. Ik ben er om 17 uur nog even een half uurtje uit geweest toen was het droog.
M'n vriendin haar test was negatief dus vanavond een nieuwe poging tot een rondje wandelen. Om 14 uur m'n deadline maar dat ga ik gelukkig makkelijk redden. Daarna niet minder werk maar gelukkig geen tijdsdruk meer dus dat werkt toch wel prettig, hoewel een deadline voor mij ook goed werk want dan heb iets minder last van uitstelgedrag haha.
Zaterdag spontaan met een aantal mensen van m'n Eifel tripje aan de wandel. Gaan richting Soesterduinen want dat ligt voor iedereen wat centraal. Nog nooit geweest dus en gezellig en weer een nieuw stukje Nederland.
Die miezer was echt vies, ik ben nog wel een rondje met pony geweest (bijrijder er op, ik lopend). Maar was hardstikke nat toen we terug waren met 3.5 km.
In Limburg hebben we nog 7.5 km gelopen. Rond de Bemelerberg. Was echt super fijn!
Faringo, wat een leuk plan de Soesterduinen. Heerlijk dat soort spontane acties.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 15-12-21 11:44
Faringo wat leuk.
Die flamingo is ook leuk trouwens
Gaucho fijn vooruitzicht bijna.
Miezer is altijd bah. Bemelerberg mooi wandelen daar.
Hier hobbel ik wel door, iedere dag korter of langer. Maar maak weinig fotos. De rondjes zijn afwisselend maar steeds dezelfde rondjes eigenlijk. En dat geeft steeds dezelfde fotos ook. Ben zelf wat kwakkelig geweest en mijn kleine dame is even iets minder fit geweest ook.
In het donker wandelen moet ik toch doen ivm de hond, dan loop ik meest buitenom het dorp als ik langer ga. Grasbermen en straatlantaarns en genieten van de lampjes overal nu.
Alleen het rondje van maandag fotos gemaakt. Grijs weer dus geen heel heldere fotos. Daar kom ik minder sinds mijn witte herder overleden is. Daarvoor moest ik altijd met de bus op stap en kwam ik hier best vaak. Blijft een maf bosje daar. Gortdroge zandgrond. En het vennetje heb ik pas na een paar maanden gevonden. Als je het niet weet loop je er zo langsheen. Altijd een lekker afkoel moment.
En de eerste keer dat ik daar kwam zag ik de wegwijzer, en dacht meteen hee dat ken ik ergens van maar waarvan. Dat lijkt wel van een tv serie van lang geleden. En jawel
Klopt de rode handwijzer was de weg naar de tent van Roberto geloof ik. Alleen is dat weggetje officieel priveterrein en niet toegankelijk. Staat een mooi landhuis en een enorm boerderij.
Ik was verrast dat ik het tegenkwam maar de serie is deels in dat bosje opgenomen destijds. Wist ik niet, nu wel. en de wat aparte verdeling in het bosje komt doordat er voor de opnames veel extra stuiken en planten aangebracht om het op een dicht bos te laten lijken.
Oh wat leuk de wegwijzer van de Zevensprong. Leuk vennetje ook.
Heerlijk goof zo'n rondje!
Goof
Geplaatst: 15-12-21 15:51
karuna schreef:
Mooie meer fotos. Is nog een best plasje water zo te zien.
Valt wel mee, vokgens mij is het 3 á 3,5 km als je er omheen loopt, dus je bent zo rond. Daarom combineer ik hem met het bos. Rondje Kralingse plas loop ik ook regelmatig en die is exact 5 km, dus die plas is groter.