SplashIsLief schreef:Tara_13 schreef:Hebben jullie tips voor een fijne voedingsbh?
Ik moet er wat bh's bij...
Ik heb 2 van deze: https://www.prenatal.nl/carriwell/carri ... ll#start=1
Voldoende steun door de gel beugel en makkelijk open en dicht te maken. Ik vind hem super fijn!
Ik ben nog steeds heel blij met deze

. Ze drinkt laatste tijd super slecht. Geef nu maar even fles met kv bij. Maar dat drinkt ze ook slecht. Ze is alleen tr troosten met bv maar toeschietreflex duurt soms even. Zitten exht even te klooien samen.                                                         
.                                                         
. Zou m iedereen kunnen aanraden.                                                         

. Tot dusver heb ik met de Avent een prima opbrengst en kolf ik voorlopig nog hoofdzakelijk om regelmatig een fles te kunnen geven/oefenen, en een klein beetje voor in de vriezer.                                                         
  De lactatiekundige komt gelukkig zo langs.                                                         
 ik neem aan dat je alle tips al wel kent toch? Warmte, meemasseren, evt elektrische tandenborstel oid, etc?                                                         
. Verder heeft bij mij lecithine heel goed geholpen, is een antiklontermiddel dat je alsvoedingssupliment kan krijgen en verdun dan een beetje je melk waardoor je minder snel verstoppingen krijgt. Werd mij hier aangeraden door de lactatiekundige