Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jildau schreef:Het voelt voor mij heel erg alsof ze enorm aan 't prutsen en testen zijn en heel veel dingen nergens op gebaseerd zijn. Mondkapjes is daar een voorbeeld van. Daarnaast heb ik totaal geen vertrouwen in de objectiviteit van de media en heb ik het idee dat dingen sterk overdreven worden.. Dat helpt voor mij niet mee aan het vertrouwen in een vaccin.
[ [url=m/NmMjIe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Carol_Beer schreef:best wel grappig hoe iedereen t belachelijk maakt terwijl de lange termijn effecten niet eens bekent zijn
kijk maar naar asbest, eerst lekker gepromoot e zelfs verplicht door de overheid (echt te vertrouwen ja) en jaren later werd t bekend dat mensen er kanker van kregen
Blue_Eyes schreef:Jildau schreef:Het voelt voor mij heel erg alsof ze enorm aan 't prutsen en testen zijn en heel veel dingen nergens op gebaseerd zijn. Mondkapjes is daar een voorbeeld van. Daarnaast heb ik totaal geen vertrouwen in de objectiviteit van de media en heb ik het idee dat dingen sterk overdreven worden.. Dat helpt voor mij niet mee aan het vertrouwen in een vaccin.
[ [url=m/NmMjIe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Meneer Clarkson heeft zoals gewoonlijk kilo's boter op zijn hoofd, want de media hebben daar gewoon zijn eigen woorden herhaald.
loriene schreef:Carol_Beer schreef:best wel grappig hoe iedereen t belachelijk maakt terwijl de lange termijn effecten niet eens bekent zijn
kijk maar naar asbest, eerst lekker gepromoot e zelfs verplicht door de overheid (echt te vertrouwen ja) en jaren later werd t bekend dat mensen er kanker van kregen
Helemaal met je eens hoor.
Alleen de mensen hier willen zulks hier niet horen![]()
![]()
Staan allemaal te dringen voor een vaccin die pas in 2023 klaar is met testen.
Ik neem de prik ook niet en velen met mij.
Carol_Beer schreef:loriene schreef:Helemaal met je eens hoor.
![]()
Precies en zo is het!
Veel beter om je eigen gezonde verstand te gebruiken ipv klakkeloos de overheid te volgen die het vaak genoeg fout heeft
Relaxed schreef:Linkjes graag?
Nikass schreef:Ik ben zó benieuwd... wat hebben jullie afgelopen verkiezingen gestemd?
Carol_Beer schreef:Hmmmm ja laten we maar met zn allen dat spuitje vertrouwen!![]()
[ [url=m/jjaQ0b.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YH04RL.png]Afbeelding[/url] ]
Carol_Beer schreef:Relaxed schreef:Zeer oude en zwakke patiënten.. Je kunt je ook afvragen waarom die in godsnaam nog een vaccin krijgen..
Uhhhm das toch precies waarom iedereen die lockdown wil? Om die oudere zwakke mensen te beschermen?![]()
![]()
Maar ey ik dwing niemand om wakker te worden, ieder zn keus toch!
loriene schreef:Carol_Beer schreef:best wel grappig hoe iedereen t belachelijk maakt terwijl de lange termijn effecten niet eens bekent zijn
Helemaal met je eens hoor.
![]()
Abiola schreef:Carol_Beer schreef:Hmmmm ja laten we maar met zn allen dat spuitje vertrouwen!![]()
[ [url=m/jjaQ0b.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YH04RL.png]Afbeelding[/url] ]
Het is altijd naar, maar deze mensen hadden een zeer broze gezondheid. Die waren bij wijze van spreken ook overleden aan een broodje filet americain.
Femke_Tweety schreef:Carol, wil je kappen met het mapen van dit topic?
Je reageert eigenlijk altijd structureel overal precies tegenovergesteld aan wat anderen vinden.
Op zich prima, maar je drijft het vaak heel erg door richting rellen.
En dan gaat het dus niet meer om de inhoud maar om het gerel. En dat vind ik bloedirritant in een verder prima topic.
Carol_Beer schreef:Relaxed schreef:Zeer oude en zwakke patiënten.. Je kunt je ook afvragen waarom die in godsnaam nog een vaccin krijgen..
Uhhhm das toch precies waarom iedereen die lockdown wil? Om die oudere zwakke mensen te beschermen?![]()
![]()
Maar ey ik dwing niemand om wakker te worden, ieder zn keus toch!