Maar: bezig met gezondere/positievere gedachten over eten en diëten.
Ik ben goed zoals ik ben. Ik mag blij zijn met mezelf (ook mét buik). Het is niet erg als ik teveel eet, ik hoef mezelf daarvoor niet te straffen, het is eerder vragen waarom ik dat doe. Wat wil ik wegstoppen? Zijn er slechte/stomme gevoelens die ik met eten wil dempen? Ik hoef mezelf ook niet uit te hongeren, mag best een tussendoortje nemen. Maar wel stoppen na één portie. Dat is nu een eerste doel. Niet denken dat gelijk alles verloren is. Van een mindere dag kom ik niet 10 kg aan. Het komt goed. Ik doe het zo goed mogelijk, en daar horen ook mindere dagen bij.
gaucho: klinkt als een top maaltijd! En geniet (van jezelf, van het eten en van elkaar) morgen.
Vulina: Fijn die positieve gedachte over jezelf, goed bezig!
Roosch: Beterschap! En groetjes aan Foxy

Gypsy: Wat goed die 10 kg! En fijne positieve posts!
Dustinlover: Sterkte met je oog! Hoop dat je snel minder moe bent

_Nelleke_:
_Nelleke_ schreef:Niet boos zijn op jezelf. Gewoon accepteren dat jij ook maar een mens bent en soms zwakke momenten hebt. En doorrrrr...En met een gezonde maaltijd maak je de dag niet goed, maar je maakt hem wel beter.
Precies dit!
rockwitch: Wat goed dat je start met PT! Veel succes, you can do it!
juval: Minder in je vel... dat zijn extra uitdagingen. Sterkte, hoop dat je hoofd wat rust vindt en je dan ook verder kunt met de afval-doelen

Sonja_vR: Goed bezig! Wat fijn ook, met de honden wandelen. En zondag wat voorbereiden voor de week doen we hier ook, vaak erg positief!
Janneke2: Goede tip/vraag, helpt mij ook!
Amyyy: Wow schrikken met je paard! Hoop dat het de goede kant op blijft gaan!