Viel me met paardrijden ook al op dat het vanochtend toen het pas 10 graden was, al voelde als zomer. Dat wordt wat als het echt zomer is Lig nu ook even in de tuin.
DideH
Geplaatst: 17-04-22 15:06
naomiiiii schreef:
DideH schreef:
Melkflessen alert, voor de eerste keer met korte broek [ [url=m/kkFNBU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van mij mag het vaker dit weer zijn in een lang weekend
Melkflessen? Mijn benen zijn nog niet zo bruin al lig ik een jaar lang in de zon.
Wij hebben wel vandaag lekker in de tuin gezeten tussendoor en vanmiddag even naar het strand geweest en in een strandtent lekker in de zon gezeten. Maar wel met kleren aan De plannen voor morgen zijn gewijzigd. Ik ben alleen morgen en moet om 18 uur naar stal. Dus overdag lekker zonnen in de tuin....
Hier twee uurtjes in de zon gezeten in bikini. Boekje erbij, wijntje erbij. Heerlijk
E4D
Geplaatst: 18-04-22 20:46
Ik ben ook regelmatig in de zon te vinden als het lukt. Dinsdag ben ik zelfs al een paar uur op het strand geweest, gewoon in spijkerbroek en topje en het was soms half bewolkt maar ik kon het niet laten. Witte voetjes allarm!
Gisteren toerist uitgehangen en een paar mooie plaatjes geschoten waaronder deze:
Vandaag had ik mijn vriendinnen uitgenodigd om te paasbrunchen want pa en moe zijn op vakantie en broerlief ging klussen met zijn vriendin. Had ze uitgenodigd in het huis van mijn ouders en daar hebben we van 13-16uur heerlijk buiten in de tuin gezeten. Na een paar uur voor de zekerheid toch maar even met factor 30 gesmeerd op mijn blote armen/schouders/rug want we zaten in de volle zon en de uv-index was al 4.
Checken jullie ook al regelmatig de uv-index? Ik kijk iedere dag even op Nivea daar kan je hem per plek laten berekenen en op de site van RIVM.
Vrolijk pasen nog allemaal!
Shenavallie