Emma, als ik je gisteren hoorde zit er inderdaad nog weinig verbetering in
hopelijk zijn er andere behandelingen die wel meer effect hebben. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hopelijk zijn er andere behandelingen die wel meer effect hebben. linoleum schreef:Maanlicht, nee die vaste spieren komen van m’n gekneusde stuitje. Dus duidelijke oorzaak.
Emma, als ik je gisteren hoorde zit er inderdaad nog weinig verbetering inhopelijk zijn er andere behandelingen die wel meer effect hebben.
Zijn zulke rotproblemen.
Leuk!
Ja hoop ik ookTravel_me schreef:@Linoleum: Top dat je het al gepland hebtJa hoop ik ook
@Dilan: Deze ga ik proberen:
https://www.lowcarbchef.nl/recept/koolhydraatarme-tosti
Geen idee of het lekker is, maar ga een poging wagen (wel met bloemkoolrijst vd jumbo, want heb geen keukenmachine)

Au, stuitje is zo pijnlijk. Dat kan idd echt lang duren. Zelf er een keer op gevallen van een paard, een week niet kunnen zitten en er wss verkrampte bekkenbodemspieren aan overgehouden. Hopelijk ben je er snel weer vanaf. Top dat je een afspraak voor massage gepland hebt
Dus nu een dikke voet, maar mentaal voel ik me gelukkig al wel wat beter.
Slim dat je even niet gaat trainen, maar wel gaat wandelen. Dan ben je iig even lekker in beweging.
Met twee keer in de week is dat idd het beste.
: mini stukje kerststol (61)
Ik hoop voor je dat die therapeut je snel op weg kan helpen!
Nee hersenschuddingen slepen lang voort. Heb zelf de fout gemaakt te snel weer te gaan trainen en daardoor nu een jaar of 8 later nog altijd concentratieverlies daardoor.
Nu hopen dat het morgen meevalt qua spierpijn en dat het niet nog erger moet, want werken 9-17 Dilan93 schreef:Is wel heel fijn als je die zelf kunt makenGeen bestelstress, want volgens mij zijn ze razendsnel uitverkocht. Heb ze pas 1x besteld.

Sportmassage werkt bij mij altijd heeeel goed, echt een aanrader. Heb nog wel een goed adresje maar jij woont hier niet in de buurt..
ben een echte boekenwurm en op vrije dagen kan ik heel wat uren daaraan besteden. Als ik fulltime werk, gaat het een stuk minder hard.
nee ik ga lekker naar de sportmasseur die bij m’n sportschool in zit. Lopen heel veel (semi-)professionele tennissers en voetballers enzo ook bij hem. Dus dat zit vast goed.
Travel_me schreef:Goed bezig met hardlopen!
Wie gebruikt er hier whey allemaal? Ik zie het regelmatig voorbij komen, maar twijfel of ik het ook nodig heb. Wil wel 6x per week gaan sporten, maar zit nu makkelijk op de 2 gram per kilo lichaamsgewicht uit mijn voeding. Helpt het echt om wat voller te zitten? Want anders ga ik het gewoon een keer proberen
Travel_me schreef:Goed bezig met hardlopen!
Wie gebruikt er hier whey allemaal? Ik zie het regelmatig voorbij komen, maar twijfel of ik het ook nodig heb. Wil wel 6x per week gaan sporten, maar zit nu makkelijk op de 2 gram per kilo lichaamsgewicht uit mijn voeding. Helpt het echt om wat voller te zitten? Want anders ga ik het gewoon een keer proberen

Orangefit is een van de weinigen die ik nog niet geprobeerd heb maar de meeste plantaardige whey vind ik echt heel goor. De structuur is mega korrelig en blijft echt in je keel hangen. Maar ik hoor wel veel mensen om me heen die tevreden zijn met Orangefit dus wellicht is dat gewoon het geheim.