Emma, als ik je gisteren hoorde zit er inderdaad nog weinig verbetering in

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linoleum schreef:Maanlicht, nee die vaste spieren komen van m’n gekneusde stuitje. Dus duidelijke oorzaak.
Emma, als ik je gisteren hoorde zit er inderdaad nog weinig verbetering inhopelijk zijn er andere behandelingen die wel meer effect hebben.
Travel_me schreef:@Linoleum: Top dat je het al gepland hebtJa hoop ik ook
@Dilan: Deze ga ik proberen:
https://www.lowcarbchef.nl/recept/koolhydraatarme-tosti
Geen idee of het lekker is, maar ga een poging wagen (wel met bloemkoolrijst vd jumbo, want heb geen keukenmachine)
Dilan93 schreef:Is wel heel fijn als je die zelf kunt makenGeen bestelstress, want volgens mij zijn ze razendsnel uitverkocht. Heb ze pas 1x besteld.
Travel_me schreef:Goed bezig met hardlopen!
Wie gebruikt er hier whey allemaal? Ik zie het regelmatig voorbij komen, maar twijfel of ik het ook nodig heb. Wil wel 6x per week gaan sporten, maar zit nu makkelijk op de 2 gram per kilo lichaamsgewicht uit mijn voeding. Helpt het echt om wat voller te zitten? Want anders ga ik het gewoon een keer proberen
Travel_me schreef:Goed bezig met hardlopen!
Wie gebruikt er hier whey allemaal? Ik zie het regelmatig voorbij komen, maar twijfel of ik het ook nodig heb. Wil wel 6x per week gaan sporten, maar zit nu makkelijk op de 2 gram per kilo lichaamsgewicht uit mijn voeding. Helpt het echt om wat voller te zitten? Want anders ga ik het gewoon een keer proberen