[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 10:50

idinn schreef:
Volgens mij doet paracetamol echt niet veel voor zoiets. Tanden op elkaar en gaan. De ergste pijn is weg zodra ze stoppen. En 5x5 zijn ze niet zo lang mee bezig, dus komt zeker goed! :j

Ik neem niet zoveel speciaals mee. M'n vriend die naar de supermarkt mag hobbelen als ik iets wil. Maar vorige keer hadden we gewoon een hele uitgebreide hightea tussendoor <3

Paracetamol doet ook niet veel. En volgens mij word het ook niet echt aangeraden. Ze raden eerder aan een banaan te eten en even door te zetten. Maar als je geen pijn kan hebben, ben ik van mening dat je het niet eens moet doen

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 10:52

Een heel paracetemol schema lijkt me een beetje overdreven voor een tattoo van 5 bij 5. Zo erg is het echt niet :+

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 11:00

Wow wat een reacties, bedankt voor alle adviezen! :D Ik begin er steeds meer naar uit te kijken.
@smurffie
Het wordt een fineline/one line zeilbootje. Als hij er morgen op staat zal ik een foto sturen! :) Hij komt waarschijnlijk vlak boven dat ronde botje, ik weet even niet zo goed hoe ik dat moet noemen maar ik denk dat jullie het wel begrijpen :')

smurffie

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 11:06

Als ik het zo hoor zou ik me geen zorgen maken, dat is zo gepiept en valt echt heel erg mee kwa plek!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 11:25

Mand schreef:
Een heel paracetemol schema lijkt me een beetje overdreven voor een tattoo van 5 bij 5. Zo erg is het echt niet :+

Nou inderdaad, zeker bij alleen lijnwerk. Voor je je blikje red bull leeg hebt is t al gepiept.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 13:56

Inderdaad maak je niet te druk. Zoala gezegd goed slapen en ondanks de spanningen genoeg eten is heel belangrijk. Niks is zo vervelend als vermoeid en hongerig in de stoel zitten. Ik heb altijd een krentenbol en cola bij al heb ik er geen op die plek het is geen fijn gevoel maar het is echt wel te doen!

Succes en enjoy!

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 11:10

Ik was voor mijn eerste tattoo ook mega gespannen omdat ik niet wist wat ik kon verwachten qua pijn.

Tegenwoordig ben ik tijdens het zetten alweer na aan het denken over de volgende tattoo en denk ik helemaal niet aan de pijn.
Bij de tattoo op mijn ruggengraat viel ik zelfs in slaap terwijl allemaal mensen die ook tattoos hebben, incl de tattoo artiest me hadden gewaarschuwd dat een tattoo over de hele lengte van je ruggengraat miss niet in een zit te doen was qua pijn.

Zo is dus de pijn voor iedereen verschillend en het maakt ook echt uit hoe je er mee om gaat. Je moet je vooral niet te veel willen focussen op de pijn of het gevoel van het tatoeëren maar op het resultaat en ondertussen lekker kletsen met je artiest, spelletje spelen, serie kijken, dutje doen etc.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 11:20

ikheetesmee schreef:
Ik was voor mijn eerste tattoo ook mega gespannen omdat ik niet wist wat ik kon verwachten qua pijn.

Tegenwoordig ben ik tijdens het zetten alweer na aan het denken over de volgende tattoo en denk ik helemaal niet aan de pijn.
Bij de tattoo op mijn ruggengraat viel ik zelfs in slaap terwijl allemaal mensen die ook tattoos hebben, incl de tattoo artiest me hadden gewaarschuwd dat een tattoo over de hele lengte van je ruggengraat miss niet in een zit te doen was qua pijn.

Zo is dus de pijn voor iedereen verschillend en het maakt ook echt uit hoe je er mee om gaat. Je moet je vooral niet te veel willen focussen op de pijn of het gevoel van het tatoeëren maar op het resultaat en ondertussen lekker kletsen met je artiest, spelletje spelen, serie kijken, dutje doen etc.

Haha hier ook mijn hele rug vol, en mijn tattoo artiest maakte op een gegeven moment de opmerking dat het meer leek alsof ik met een vriendin in de bar zat, ipv een tattoo kreeg. Vriendin was mee voor de support en we zaten heel de tijd te kletsen :') maar de stukjes op mijn ruggegraat voelde ik toch wel hoor :P

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 12:09

Fineline voel je echt niks van! Ik heb een fineline zinnetje in de plooi van mijn elleboog staan en dat was met 5 seconden afgewerkt. Gewoon flink ademen als het pijn doet en indien mogelijk iets meebrengen qua afleiding (telefoon oid).

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 14:55

Ik wil ook een tattoo laten zetten. Mijn eerste. Ontwerp in gedachte maar dan de plek. Moeilijk.

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 15:30

Hij staat erop. :D Was echt een hele fijne ervaring en mijn tatoeëerder was heel aardig en rustig, dat hielp ook zeker! Heb uiteindelijk helemaal niks van pijnstilling oid gebruikt. Ik vond de pijn reuze meevallen dus dat was een grote opluchting! :)

Afbeelding

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 15:37

Wauw die is enorm strak gezet! Gaaf ontwerp

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 15:47

Heel mooi geworden!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 15:48

Mooi!

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 15:57

Mooi geworden!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 16:08

Die staat er netjes op!

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 16:56

Netjes! Ook goed om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad. Dat is natuurlijk ook superfijn. :j

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 17:03

Super mooi! En fijn dat het mee viel :)

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 18:05

Bedankt voor jullie reacties en nogmaals ook nog bedankt voor jullie adviezen! Ik ben er echt super blij mee, moet er ook nog een beetje aan wennen hahah. Ik ga alvast bedenken wat de volgende wordt :')

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 18:53

Juliette schreef:
Hij staat erop. :D Was echt een hele fijne ervaring en mijn tatoeëerder was heel aardig en rustig, dat hielp ook zeker! Heb uiteindelijk helemaal niks van pijnstilling oid gebruikt. Ik vond de pijn reuze meevallen dus dat was een grote opluchting! :)

[ [url=m/wFo8nH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi gezet :+:

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 19:02

Vanavond wordt mijn vriendje ingeslapen en daarbij wordt mijn leven lang met berner sennens afgesloten.. Er komt geen nieuwe meer, wellicht later als ik op mezelf woon

Nu wil ik graag een one line tattoo laten zetten van het hoofd van mijn berner, weet iemand waar ik dit ontwerp kan laten maken? Ik weet bij welke shop ik hem wil laten zetten, maar zoek nu iemand die het ontwerp wilt maken

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 19:15

Wat dacht je van gewoon bij die shop zelf?

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 19:26

Die hebben geen ervaring in het tekenen van een one line drawing. Afbeelding
Zoiets wil ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 19:26

Amado schreef:
Vanavond wordt mijn vriendje ingeslapen en daarbij wordt mijn leven lang met berner sennens afgesloten.. Er komt geen nieuwe meer, wellicht later als ik op mezelf woon

Nu wil ik graag een one line tattoo laten zetten van het hoofd van mijn berner, weet iemand waar ik dit ontwerp kan laten maken? Ik weet bij welke shop ik hem wil laten zetten, maar zoek nu iemand die het ontwerp wilt maken

Je mag mij ook wel een pb doen met wat je wil, heb momenteel niet veel beters te doen en heb zin om te tekenen hahaha

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 19:34

Lijkt me dat als ze geen ervaring hebben in het tekenen van een one-line tattoo, dat ze ook geen ervaring hebben in het zetten ervan. Kun je dan niet beter zoeken naar een shop die dat vaker doen?