Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Celebi schreef:Hoi annepaardoes, wat vervelend dat je met deze klachten kampt. Mocht deze week weer zo zwaar vallen, dan kun je misschien 2x 1 uurtje gaan werken? En dan wellicht een maandag en donderdag, zodat er voldoende rust tussen zit? Misschien dat 2 uurtjes dan ook beter vallen als er meer tijd tussen zit, maar ik weet niet hoe het nu voor je ingedeeld is natuurlijk.
Sandyislief schreef:Je wordt nooit meer helemaal hetzelfde als daarvoor maar dat is ook niet de bedoeling. Anders zit je binnen de kortste keren weer thuis met dezelfde klachten. (Of erger)
of in elk geval de balans tussen afspraken maken en bijkomen.
constant in de spanning en in de paniek, alleen maar huilen, ik verdroeg geen geurtjes en kreeg geen hap door mijn keel. Drinken wilde ik ook niet eens, terwijl mijn lichaam uitdroogde door mijn darmen en alle tranen. Constant hartkloppingen. Schoonmoeder geweest tot vriendlief terug was van werk om even te wandelen en afleiding te geven. Huisarts en praktijk ondersteuner gebeld, en hiervan Temazepam gekregen. S’avonds genomen en mijn hoofd werd rustig, alleen mijn lichaam zat nog vol spanning. Ondanks dat 4 uur weten te slapen.
Of als je niet in slaap kunt komen in bed, dat je dan gewoon weer naar de bank verhuist en een film op zet. Als je in slaap valt is dat mooi meegenomen, en zo niet, dan slaap je wel weer als de zon opkomt. Ik deed het ook elke middag een middagdutje. Dan was ik 's ochtends na een uurtje werk en even naar stal al zo bekaf dat ik slaap nodig had. Echt wekenlang. Uiteindelijk werd dat minder. Door die uren 's middags te slapen ging ik ook beter slapen 's nachts, hoe gek dat ook klinkt. Ik had gewoon enorm veel slaap nodig en door de rust te pakken wanneer mijn lichaam het nodig had kwam ik 's nachts ook beter tot rust.