Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sintara schreef:Wat een sensatie artikel zeg.
Maar het ligt denk ik niet aan sulfaat, aangezien dat in de andere shampoo ook niet zit. Normaal kon ik makkelijk een paar weken zonder te wassen, nu was het na wassen ogenschijnlijk vetter dan voor ervoordaarom nog eens gewassen met andere shampoo en daarna de yari Green. Het gedroeg zich op schoon haar ook anders dan op vies.. Maf spul
Jolien87 schreef:Ik ben juist gek op Yari, alleen je pakt er inderdaad al snel te veel van en dan wordt het vet.
Ook gebruik ik het niet op mijn hoofdhuid want anders zou ik geheid een allergische reactie krijgen.
Voor het refreshen heb ik trouwens mijn heilige graal gevonden: Aunt jackie's Don't shrink gel.
Even de haren nat maken met een plantenspuit en dan een beetje gel door het haar kneden, dan droop knijpen met een doek en ik kan er de hele dag tegenaan.
Ik zit nu op dag 4 en los van een beetje pluis, zitten de krullen er nog netjes in.
Wiwabalia schreef:Ik volg even, wil binnenkort nog steeds een keer langs de krullenkapper, de prijs heeft mij een beetje weerhouden tot nu toe. Ik probeer wel alles zoveel mogelijk CG te gebruiken.
Van mijn zusje heb ik deze lijn gekregen die ik nu aan het testen ben:
[ [url=m/u6NPXl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Omdat ik soms last heb van roos op mijn hoofdhuid was ik soms tussendoor met Petal Fresh (geloof de Tea Three versie).
ClaudiaHS schreef:Wiwabalia schreef:Ik volg even, wil binnenkort nog steeds een keer langs de krullenkapper, de prijs heeft mij een beetje weerhouden tot nu toe. Ik probeer wel alles zoveel mogelijk CG te gebruiken.
Omdat ik soms last heb van roos op mijn hoofdhuid was ik soms tussendoor met Petal Fresh (geloof de Tea Three versie).
Hoe bevalt deze of nog niet geprobeerd?
Ik had er ook naar gekeken maar gelezen dat deze behoorlijk 'zwaar' is.
Meer geschikt voor afro.
ClaudiaHS schreef:Wiwabalia schreef:Ik volg even, wil binnenkort nog steeds een keer langs de krullenkapper, de prijs heeft mij een beetje weerhouden tot nu toe. Ik probeer wel alles zoveel mogelijk CG te gebruiken.
Hoe bevalt deze of nog niet geprobeerd?
Ik had er ook naar gekeken maar gelezen dat deze behoorlijk 'zwaar' is.
Meer geschikt voor afro.
Yari Green werkte niet voor mij dus staat nu nutteloos in de kast.
Kapper gaf aan dat ik best wat proteïne kon gebruiken, dus vrijdag een bestelling geplaatst voor de lijn van Novex Moviestar.
Heb nu de shampoo, conditioner, deep mask en leave-in.
Deze vorig jaar ook al eens gebruikt en vond hem erg fijn maar was nog in de testfase en had überhaupt nog nooit gehoord van proteïne, hoog poreus haar e.d![]()
Gisteren een finale wash gedaan, en daarna shampoo, deep mask en klein beetje leave in.
Nu nog geen styling producten erin maar mijn haar is lekker luchtig en krullerig