We zijn zaterdag in de winkel geweest, maar na een uur wachten zijn we weer vertrokken. Medewerksters hadden het te druk om ons sneller te kunnen helpen. Dus we zijn vanavond nog een keer heen gereden. Dit keer had er eentje tijd voor ons, maar zij was niet bekend met het hele assortiment en greep eigenlijk meteen naar de Ergobaby Adapt. Daarnaast een Manduca First PureCotton en Manduca XT geprobeerd. Vriend had zaterdag eigenlijk al direct interesse in de Stokke Carrier, maar daarvan gaf de dame vandaag aan dat ze die niet goed kende en, na overleg met collega, dat daar geen nekkensteun voor pasgeboren baby's in zat. Hetzelfde zou voor de Manduca gelden. Vriend was het meest tevreden over de Ergobaby bij het passen. Wat mij echter stoorde is dat de verkoopster zei dat de voetjes mee in de zak kwamen. In mijn achterhoofd nog dat die er bij de doek ook zeker uit moeten. Na het "consult" wilde mijn vriend direct kopen en hij was not amused dat ik zonder koop wilde gaan. Eerst thuis maar eens nalezen. Net video van Ergobaby zelf bekeken en overduidelijk dat die het heel anders deden dan ons in de winkel werd getoond. Erg jammer!
Denk dat we uiteindelijk alsnog voor de Ergobaby Adapt gaan, maar wel eerst kijken welke en waar we willen kopen.
ben gewoon begeleid door 2 draagconsulentes 
Baby was alleen inmiddels al in slaap gesukkeld, dus hij is in ieder geval goedgekeurd.
)