Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 15:06

Vraagje voor de mensen die voorhoofd+Frons hebben laten botoxen; kregen jullie last van hangende oogleden? Of andere complicaties?
Overweeg een babybotox voor voorhoofd alleen adviseerde ze wel frons mee te nemen ivm de kans op hangen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 15:22

Shaggy09 schreef:
Vraagje voor de mensen die voorhoofd+Frons hebben laten botoxen; kregen jullie last van hangende oogleden? Of andere complicaties?
Overweeg een babybotox voor voorhoofd alleen adviseerde ze wel frons mee te nemen ivm de kans op hangen

1 keertje. Toen ging een wenkbrauw hangen.
Voorhoofd is inderdaad soms moeilijk. Dan zou ik afgaan op het advies en ook frons laten doen.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 15:24

Mijn man doet altijd zijn frons, en heb een aantal vriendinnen die voorhoofd of frons doen, of beide.
Bij geen van hun hangende oogleden.

Ik wilde het toen ook ivm voorhoofdsrimpels, maar mijn PC zei toen dat dat bij mij niet de oplossing was omdat ik ze had door het optrekken van mijn wenkbrauwen door hangende oogleden :')
Dus als hij het zou platleggen, werd het effect niet mooi.
Dus oogleden laten doen, en inderdaad... groeven uit mijn voorhoofd zijn weg en ik heb opeens geen hoofdpijn meer. :+

Maar als hij het wel had gedaan, had het bij mij wel een effect van hangende oogleden gegeven.

Urielle

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 16:35

Ik liet alleen mijn voorhoofd doen, geen hangende oogleden maar daarna ergerde mijn frons me meer dan ik dacht.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 19:37

Suzanne F. schreef:
Shaggy09 schreef:

1 keertje. Toen ging een wenkbrauw hangen.
Voorhoofd is inderdaad soms moeilijk. Dan zou ik afgaan op het advies en ook frons laten doen.

Is de kans dat het met die combinatie van die twee gaat hangen heel klein? Want ik wil het best beide doen als ik dan garantie heb dat het niet gaat hangen of andere complicaties krijg. En ik wil nog wel kunnen bewegen maar met babybotox moet dat wel lukken lijkt me.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 19:41

100% garantie is er nooit. Er kan altijd iets misgaan. De kans dat het gebeurt is klein in ieder geval en nog kleiner als je het samen met frons doet. Maar dat had jouw arts al aangegeven toch? Die adviseerde ook frons te doen?

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 16:33

Klopt inderdaad!
Lijkt me ook zo naar omdat je botox niet kan oplossen, dus je moet er dan een paar maanden mee rondlopen.

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 17:52

Shaggy09 schreef:

Ik doe altijd voorhoofd, frons, en een wenkbrauwlift samen. Ik heb hier nog nooit complicaties van gehad. Ben er ook echt tevreden over.

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 17:43

Zo hier ook weer voor groot onderhoud geweest :D

Ook frons laten doen dit keer en neusplooi *D

Ben benieuwd naar het resultaat over een weekje als de zwelling van m’n lip weg is :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 18:06

Attitude schreef:
Zo hier ook weer voor groot onderhoud geweest :D

Ook frons laten doen dit keer en neusplooi *D

Ben benieuwd naar het resultaat over een weekje als de zwelling van m’n lip weg is :')

Hopelijk wordt het niet al te blauw.
Ik ga morgen weer, wilde eigenlijk een maand later maar begin 1 juni bij mijn nieuwe werk en ben tot die tijd vrij.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 20:13

Ik heb van de week de spiertjes laten doen die je mondhoeken omlaag trekken, en nu kan ik niet meer chagrijnig kijken, en ik vind t top :D

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 21:23

Cer schreef:
Ik heb van de week de spiertjes laten doen die je mondhoeken omlaag trekken, en nu kan ik niet meer chagrijnig kijken, en ik vind t top :D

Ik mis de like knop

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 19:25

Is er hier iemand die wat aan afhangende mondhoeken heeft laten doen?

Ik zie zowel botox als fillers als oplossing. Botox lijkt me natuurlijker?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 19:40

ClauH schreef:
Is er hier iemand die wat aan afhangende mondhoeken heeft laten doen?

Ik zie zowel botox als fillers als oplossing. Botox lijkt me natuurlijker?

Dat ligt eraan wat het probleem veroorzaakt. Als een spier je mondhoek naar beneden trekt dan is Botox de oplossing. Als je diepe marionetlijnen hebt dan helpt Botox niet maar zal je ze moeten opvullen. Maar dit is een hele moeilijke plek omdat er veel beweging zit. Ze zullen eerst proberen of ze de wang iets kunnen liften zodat deze lijn al minder wordt. En dan ter plaatse iets bijvullen.

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 20:00

Aha. Kan ik zelf checken hoe het komt?
Zit nu ook te twijfelen of ik niet gewoon gelijk een liquid facelift zal nemen ipv de ene keer dit, de andere keer dat..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 20:06

ClauH schreef:
Aha. Kan ik zelf checken hoe het komt?
Zit nu ook te twijfelen of ik niet gewoon gelijk een liquid facelift zal nemen ipv de ene keer dit, de andere keer dat..

Dat kan de arts beter bepalen. En ook adviseren over de plekken waar volume bij moet.

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 20:16

Dat snap ik. Ik vind het meestal zonde van mijn tijd om eerst een consult te hebben en dan nog een keer terug te moeten :Y)
Ik ga er even over nadenken. Zo'n liquid facelift is ook vrij prijzig natuurlijk.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 20:54

ClauH schreef:
Dat snap ik. Ik vind het meestal zonde van mijn tijd om eerst een consult te hebben en dan nog een keer terug te moeten :Y)
Ik ga er even over nadenken. Zo'n liquid facelift is ook vrij prijzig natuurlijk.

Je kan toch meteen laten behandelen? Je krijgt advies en je wordt behandeld.

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 21:24

Ja kan dat? Normaal kies ik de behandeling en druk dan op afspraak ipv consult.... (faceland).
Dan is dat eventueel een goed idee!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 21:33

ClauH schreef:
Ja kan dat? Normaal kies ik de behandeling en druk dan op afspraak ipv consult.... (faceland).
Dan is dat eventueel een goed idee!

Gewoon behandeling kiezen. En dan vraagt ze: wat kan ik voor je doen? En dan zeg jij: ik wil graag dat en dat en dat want ik stoor me aan dit. En dan zegt zij: Wat ik je zou adviseren is dit, want….
Oké zeg jij dan.

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 08:14

Ja als je daar al bent bedoel je. Dat kan natuurlijk. Moet ik alleen niet van afhangende mondhoeken naar een liquid facelift gaan ;)

Ik denk er even over na. Sowieso worden morgen mijn ogen gelift (flapjes ertussenuit gesneden) en dat moet eerst genezen zijn.

Dus ik heb nog even de tijd.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 08:56

Wellicht enkel het vullen van je midface al veel doet ipv een hele liquid facelift

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 10:19

ClauH schreef:
Ja als je daar al bent bedoel je. Dat kan natuurlijk. Moet ik alleen niet van afhangende mondhoeken naar een liquid facelift gaan ;)

Ik denk er even over na. Sowieso worden morgen mijn ogen gelift (flapjes ertussenuit gesneden) en dat moet eerst genezen zijn.

Dus ik heb nog even de tijd.

Oh gaaf. Waar laat je dat doen? Daar zal je heel blij van worden.

En ja ik bedoelde ter plaatse. Gewoon aangeven wat je wilt en dan adviseren ze je en kan je meteen behandeld worden.

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 10:52

Ik ga naar Ooglift in Maarssen. Zal een hele opluchting zijn!

Kan ik begin juli verder met mijn verjongingskuur ;-)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 11:30

ClauH schreef:
Ik ga naar Ooglift in Maarssen. Zal een hele opluchting zijn!

Kan ik begin juli verder met mijn verjongingskuur ;-)

Ben heel benieuwd hoor!
Hier zal alleen een facelift nog gaan helpen maar dat is iets voor als ik wat ouder ben.
Ik merk dat de fillers niet veel meer doen. Ja op bepaalde plekken maar je kan niet eindeloos fillen om iets te liften.