Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shaggy09 schreef:Vraagje voor de mensen die voorhoofd+Frons hebben laten botoxen; kregen jullie last van hangende oogleden? Of andere complicaties?
Overweeg een babybotox voor voorhoofd alleen adviseerde ze wel frons mee te nemen ivm de kans op hangen
Suzanne F. schreef:Shaggy09 schreef:Vraagje voor de mensen die voorhoofd+Frons hebben laten botoxen; kregen jullie last van hangende oogleden? Of andere complicaties?
Overweeg een babybotox voor voorhoofd alleen adviseerde ze wel frons mee te nemen ivm de kans op hangen
1 keertje. Toen ging een wenkbrauw hangen.
Voorhoofd is inderdaad soms moeilijk. Dan zou ik afgaan op het advies en ook frons laten doen.
Shaggy09 schreef:Vraagje voor de mensen die voorhoofd+Frons hebben laten botoxen; kregen jullie last van hangende oogleden? Of andere complicaties?
Attitude schreef:Zo hier ook weer voor groot onderhoud geweest![]()
Ook frons laten doen dit keer en neusplooi![]()
Ben benieuwd naar het resultaat over een weekje als de zwelling van m’n lip weg is
ClauH schreef:Is er hier iemand die wat aan afhangende mondhoeken heeft laten doen?
Ik zie zowel botox als fillers als oplossing. Botox lijkt me natuurlijker?
ClauH schreef:Ja kan dat? Normaal kies ik de behandeling en druk dan op afspraak ipv consult.... (faceland).
Dan is dat eventueel een goed idee!
ClauH schreef:Ja als je daar al bent bedoel je. Dat kan natuurlijk. Moet ik alleen niet van afhangende mondhoeken naar een liquid facelift gaan
Ik denk er even over na. Sowieso worden morgen mijn ogen gelift (flapjes ertussenuit gesneden) en dat moet eerst genezen zijn.
Dus ik heb nog even de tijd.
ClauH schreef:Ik ga naar Ooglift in Maarssen. Zal een hele opluchting zijn!
Kan ik begin juli verder met mijn verjongingskuur