Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
petravdmeerx schreef:Hi! Heb een vraag... Hoe verwijderen jullie je gellac?
Drunksheep schreef:Hier ook weer helemaal into hololakjes
Heb er 4 van F.U.N Lacquer besteld (waaronder twee van Simplynailogical haha). Vind ze echt prachtig!
[ [url=m/o1KRyI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Grape Soda:
[ [url=m/FjrMDQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En heb nu Flattering op (foto in kunstlicht helaas):
[ [url=m/XLxfya.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moet de wat minder neutrale nog testen dusFlattering vind ik echt perfect als nude met wat extra's. Zo'n mooie tint! En die gouden shift erin naast de holo is ook echt mijn ding.
_San87_ schreef:Oooh hoe bevallen die?
Drunksheep schreef:Ik heb deze bij F.U.N zelf besteld, er was 20% korting op alles en nog een keer 10% extra vanaf $50. Bestelde samen met een vriendin.
Verder bestel ik sowieso bijna niks in Nederland eigenlijk_San87_ schreef:Oooh hoe bevallen die?
Tot nu toe erg goed, mijn peel off basecoat is alleen ruk dus alles ligt er zo af. Ze lakken echt onwijs makkelijk, tot nu toe echt het beste waarmee ik gelakt heb eigenlijk
Iemand nog tips voor een fijne peel off basecoat?
justdiesel schreef:Leuk die kleurtjes.
Ik heb deze keer steeds haakjes aan mijn nagels, iets is er niet helemaal goed gegaan....
Er zijn uv lampen te koop bij de action, zou dat wat zijn?
LadyMadonna schreef:Erg mooie kleuren drunksheep
Justdiesel: heb je gegevens van de lamp?
Nou, m’n eerste klant van vanmorgen wilde gelijk spidergel, en zo makkelijk als het zaterdag ging.... het wilde voor geen meter... moet er even handig mee worden
Shenavallie schreef:Leuk, LM!Ik kreeg een paar maanden terug bij mijn bestelling bij de groothandel een rolletje met folie cadeau. Grappig spul. Ik had het toen alleen op de nagel 'getapt', zodat je een marmer-look krijgt (dus niet de hele nagel 'solid' ingewreven). Kreeg ik toen veel positieve reacties op. Maar dit is ook erg leuk om te zien.
_San87_ schreef:Drunksheep schreef:Ik heb deze bij F.U.N zelf besteld, er was 20% korting op alles en nog een keer 10% extra vanaf $50. Bestelde samen met een vriendin.
Verder bestel ik sowieso bijna niks in Nederland eigenlijk
Tot nu toe erg goed, mijn peel off basecoat is alleen ruk dus alles ligt er zo af. Ze lakken echt onwijs makkelijk, tot nu toe echt het beste waarmee ik gelakt heb eigenlijk
Iemand nog tips voor een fijne peel off basecoat?
Oh is alleen in t buitenland te bestellen?