2018 afvallen. Wie doet er mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MerleSimone

Re: 2018 afvallen. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 12:43

Wat jammer dat er zo veel dames zijn die tegenslagen ervaren! Knuffel voor jullie :(:)

Ieder lichaam is natuurlijk anders en een week is super kort om je levensstijl aan te passen en meteen veel kilo's kwijt te zijn. De meiden die niet zijn afgevallen/aangekomen zijn; hebben jullie gesport afgelopen week? Ik merk persoonlijk nog wel eens dat ik zwaarder ben als ik spierpijn (gehad) heb. Misschien toch extra vocht vasthouden? Nogmaals, een week is super kort en afvallen gaat nou eenmaal met ups en downs qua gewicht. Diepe zucht en er deze week weer lekker tegenaan!

Mijn kilo van de kerst is er weer af, maar toen ik me woog vorige week voelde ik me extreem opgeblazen en had ik echt een paar dagen slecht voedsel gehad. Nu zit ik dus weer op mn startgewicht dat ik hier invulde namelijk 68. Heb deze week wel een aantal dagen onder mn doel gegeten en gisteren zelfs maar 1000kcal omdat ik ziek was. Vandaag zal ik vast ook niet zo veel eten maar dus ook niet sporten -O-

Lieve dames, ik ben trots op ons dat we zo ons best doen en wij gaan stuk voor stuk knallen! Op naar weer een goede week!

Oh en wat betreft verleiding; ik ken het! Werk bij McDonald's en mag met mn nieuwe functie gratis eten, aaaah :')

TemptationV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 12:52

MerleSimone schreef:
Oh en wat betreft verleiding; ik ken het! Werk bij McDonald's en mag met mn nieuwe functie gratis eten, aaaah :')

Oooh dat is wel lastig! afblijven ~~}>

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 13:02

Oeh macdonalds <3

Zou voor mij niet te doen zijn, daar werken := al die verleidingen

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 13:07

Mc donalds maak je me gelukkig niet blij mee. Friet vind ik veel te zout en die kleffe broodjes.. brr.. Wat ik wel lekker vind is de milkshake aardbei.
Ik denk dat ik er maar twee keer per jaar kom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 13:13

Ik vind Mac zeker wel lekker, maar denk dat ik er makkelijker vanaf zou kunnen blijven als ik er zou werken en er dagelijks mee geconfronteerd zou worden. Nu is het af en toe een soort bevlieging, dat ik er ineens super veel zin in heb, maar als ik elke dag in die geur zou staan zou het denk ik snel over zijn met de pret :))

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 13:19

Stamper schreef:
Heb nog geen pb gehad voor de groepsapp.

Als je in een groep wil, kan je mij PB'en wij hebben een hele gezellige groep :)

Stuur mij even een PB met je telefoonnummer en naam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 13:26

De mac is goor :=

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 13:28

Ik vind het ook super smerig. Alleen de milkshakes zijn wel lekker.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 13:33

Ik lust helaas alles van de mac :') maar heb een half uur naderhand weer honger

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 13:44

Stroopwafel afgeslagen van jarige collega. Vind ik best een prestatie. Zooo lekker!

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 13:45

Nou, ik werk er 7 jaar en lust nog steeds ALLES, elke dag :') Maar mij helpt het invoeren dus erg goed, dikke reality check want het is gewoon echt vet.. En het is een overwinning als ik mn eigen eten opeet en geen mc meer hoef haha :)) Al is de verleiding altijd aanwezig haha.

Goedzo Imre!

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 13:58

Maar Merle, zijn die salades dan niks? Als je daar bijv. de saus van weglaat denk ik dat die prima te doen zijn?
(misschien eigen, gezondere dressing meenemen wellicht)

Als ze toch gratis zijn en je kan een gezonde keuze maken, dan lijkt me dat best ideaal. Natuurlijk niet voor elke dag oid, maar voor de afwisseling misschien wel lekker.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 14:03

Oh ja die nam ik ook wel toen ik moest betalen, maar kan net zo goed eigen eten meenemen :j Kan ik ool gewoon mn dag plannen en mn doel halen. En heel af en toe mag ik best een burgertje van mezelf haha. Maarja er zijn ook milkshakes, en ijsjes... oh en cookies <3

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 14:06

WOW dames... wat gaan we snel haha...

Nou gisteren 40 minuten gezwommen. Laatste baantjes waren moeilijk maar zoonlief kwam naast me zwemmen met een heel gesprek en zo toch volgemaakt. Maar ik was door de fysio goed los gemasseerd en mijn rugspieren vonden dat nou niet echt fijn, dat koude (28 gr ong) water in... Vole me vandaag dan ook wat brak, spierpijn, doe t rustig aan... Tot nu toe gezond bezig geweest met eten. En voor vanavond vis, courgette, rijst op het menu..

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 14:06

Bij mijn werk kan ik gelukkig ook gezondere keuzes maken _O-
Waar ik nu ben is er maar een kleine salade bar. Ze eten hier veel meer frituur.

Afbeelding

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 14:08

Iloveiswan schreef:
Waar ik nu ben is er maar een kleine salade bar. Ze eten hier veel meer frituur.

[ [url=m/sXYfvf.jpg]Afbeelding[/url] ]

klein... is een licht understatement.... -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 14:20

Beetje zielig :+

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 14:21

Haha geweldig die saladebar! Ik hield nooit zo van salades maar begin het echt steeds meer te waarderen. Dus tegenwoordig eet ik haast geen brood meer en gewoon een lekkere salade. Vandaag in bedrijfskantine een heerlijke salade met perzik en serranoham op. Ik eet er nu zelfs geen brood meer bij, want heb mijn eiwitshake voor als ik de middag honger heb. Ik doe inspiratie op uit het body&fit slankplan en daar zou je de shake eigenlijk als lunch moeten nemen, maar dat zie ik mezelf niet doen in de kantine met al mijn collega's om me heen, dus nu zo en dat bevalt heel goed.

NoTwixLeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 14:26

Op zich dan wel goed dat ze maar een klein beetje aanbieden ipv grote hoeveelheden zo de prullenbak in kiepen.

Niet over macdo beginnen ;( Dat is ook echt iets wat ik dagelijks zou kunnen eten :Y) Vooral nu ze die potato dippers hebben Y)(^)
Maar ik moet me de komende dagen echt even streng aan mn dieet houden, want weet nu al dat komend weekend lastig gaat worden. Geen macdo voor mij dus!

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 14:28

Zilfstar schreef:
Iloveiswan schreef:

[ [url=m/sXYfvf.jpg]Afbeelding[/url] ]

klein... is een licht understatement.... -O-

"We doen mee met de gezonde trend op het werk hoor! Alleen frituur wordt veel meer gegeten dus fiets you"

@Merlesimone: Das ook weer waar!

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 14:30

ClaudiaHS schreef:
Ik twijfel ook over sportschool.

Er zit er hier 1 op 8km afstand.
Die kost 19.99 p.m voor daluren (tussen 12-17 sporten)
Of 26 euro p.m voor onbeperkt.
Nadeel is dat ik dan alleen moet en dat motiveerde me niet.

De andere zit op 20 km afstand. Dit is een basic-fit.
Die kost onbeperkt 19.99 p.m
Maar als ik dan 3 x in de week zou gaan is dat wel 120km rijden p.w.
Voordeel is dat ik dan samen met mn moeder of vriendin kan gaan.

Dilemma.... :\

Hier is januari gratis sport maand
En daarna 40 per maand en maandelijks opzegbaar
Of 35 euro per maan voor een half jaar

Goedkoopste is 20 euro per maand voor 2 jaar

Gisteren ben ik voor het eerst heen gegaan. Alleen
Ik vind dat heerlijk hoef ik ook alleen op mezelf te focussen. Zie wel mensen om me heen kletsen en doen, maar die sporten denk ik op de helft van hun kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 14:44

Linda_Fleur schreef:
Haha geweldig die saladebar! Ik hield nooit zo van salades maar begin het echt steeds meer te waarderen. Dus tegenwoordig eet ik haast geen brood meer en gewoon een lekkere salade. Vandaag in bedrijfskantine een heerlijke salade met perzik en serranoham op. Ik eet er nu zelfs geen brood meer bij, want heb mijn eiwitshake voor als ik de middag honger heb. Ik doe inspiratie op uit het body&fit slankplan en daar zou je de shake eigenlijk als lunch moeten nemen, maar dat zie ik mezelf niet doen in de kantine met al mijn collega's om me heen, dus nu zo en dat bevalt heel goed.

De normale B&F shakes hebben nog geen 100 kcal per beker, dus als ze dat als maaltijdvervanger aanprijzen zou dat toch wel heel gek zijn. Weet dat ze het in het verleden wel deden maar dat ze ermee gestopt zijn.. Ik zie die shakes echt als een supplement voor als ik laag in mijn eiwitten zit.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 14:44

Nies_ schreef:
Ik vind het ook super smerig. Alleen de milkshakes zijn wel lekker.

Milkshakes ja! En de McFlurry vind ik ook lekker, de Oreo+Caramel of de tijdelijke Tiramisu <3 <3 <3

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 14:47

Ik werk in de bedrijfscatering :p 2 voorbeelden van locaties waar wel veel sla word gegeten en verse soepen enzovoort *\o/*
Afbeelding
Afbeelding

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 14:48

Oeeh lekker! En mag je er dan ook zelf van eten?