Ieder lichaam is natuurlijk anders en een week is super kort om je levensstijl aan te passen en meteen veel kilo's kwijt te zijn. De meiden die niet zijn afgevallen/aangekomen zijn; hebben jullie gesport afgelopen week? Ik merk persoonlijk nog wel eens dat ik zwaarder ben als ik spierpijn (gehad) heb. Misschien toch extra vocht vasthouden? Nogmaals, een week is super kort en afvallen gaat nou eenmaal met ups en downs qua gewicht. Diepe zucht en er deze week weer lekker tegenaan!
Mijn kilo van de kerst is er weer af, maar toen ik me woog vorige week voelde ik me extreem opgeblazen en had ik echt een paar dagen slecht voedsel gehad. Nu zit ik dus weer op mn startgewicht dat ik hier invulde namelijk 68. Heb deze week wel een aantal dagen onder mn doel gegeten en gisteren zelfs maar 1000kcal omdat ik ziek was. Vandaag zal ik vast ook niet zo veel eten maar dus ook niet sporten

Lieve dames, ik ben trots op ons dat we zo ons best doen en wij gaan stuk voor stuk knallen! Op naar weer een goede week!
Oh en wat betreft verleiding; ik ken het! Werk bij McDonald's en mag met mn nieuwe functie gratis eten, aaaah