Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Willl65 schreef:Ben nu 52 en alles staat gelukkig nog strak. Ben aan het uitbreiden.
Maar laten we eerlijk zijn mensen als we 80 zijn ziet ons lichaam er sowieso niet meer strak uit en is het sowieso niet meer appetijtelijk . Dan maar liever vol stoere tatoeages. Als we zover zijn zien we wel weer
marley93 schreef:Ik heb weer verschrikkelijk mooie tattoos voorbij zien komen! Prachtig zeg!![]()
Heeft iemand hier ervaring met Pure Ink Purmerend?
Langzaamaan ben ik me weer aan het oriënteren op een artiest voor mijn volgende tattoo. Wil denk ik iets in de richting van een semi-realistisch carrousel paard. Wel ingekleurd.
Arethe schreef:marley93 schreef:Ik heb weer verschrikkelijk mooie tattoos voorbij zien komen! Prachtig zeg!![]()
Heeft iemand hier ervaring met Pure Ink Purmerend?
Langzaamaan ben ik me weer aan het oriënteren op een artiest voor mijn volgende tattoo. Wil denk ik iets in de richting van een semi-realistisch carrousel paard. Wel ingekleurd.
Vaak langsgelopen maar vind het zelf altijd wen beetje zo’n donkere duistere shop. Weet dat m’n schoonouders daar wel zijn geweest voor een kleine tattoo en die was netjes gezet. Is le nou in Purmerend niet iets voor je?
marley93 schreef:Heeft iemand hier ervaring met Pure Ink Purmerend?