Evelijn schreef:Ik vind dat soort dingen ook zo oppervlakkig... uitslapen, reizen... en daarnaast als je maar twee tellen je verdiept in kinderen weet je al dat dat het eerste is wat niet meer mogelijk is. Dan ben je vooral erg naief geweest ipv volwassen toen je kinderen kreeg.
Ik vind ouders die het zo jammer vinden dat hun kind opgroeit vooral irritant... dat gezucht over dat hij/zij niet meer hun kleine jongen/meisje is.... ja hallo.. dat is toch het hele idee dat ze opgroeien tot leuke zelfstandige volwassenen... help ze daarmee ipv je kids klein te houden. (maar misschien is dat vooral mijn irritatie als leerkracht)
Tja en wat is volwassen.... volgens mij is het juist belangrijk om naast serieus en verantwoordelijk te zijn ook speels en open te blijven ... dat zijn niet dingen die elkaar uitsluiten.
Ik hou van reizen, maar wil ook kinderen. Je kunt reizen met kinderen alleen moet je de reis wat aanpasse. Lijkt me geweldig om mijn kinderen ooit te kunnen laten zien hoe mooi de wereld is.