Ik kijk echt 5-15 keer per dag in je topic en hoop alsnog op een wonder! Het is echt moeilijk te bevatten! Ik hoop toch echt dat je nog een flink mooie tijd hebt!
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-17 22:34
prognose is wel duidelijk, Nabster...die was in oktober al duidelijk.
en nee,Kally- ik heb geen extra tijd.integendeel.enigste positieve, en ook weer negatief-ik onderga geen behandelingen meer.. en idd- geen zwaard boven mijn hoofd.
@Hagelslag- leuke foto. hoe heet de kleine schoonheid ?
zo, nu ga ik voor mijn 1 -regelige bucketlist. ik wil zo graag naar mijn vriendin, in Texas. kan pas in oktober, dus ik hoop dat ik dat haal, en financieel ntl. ook..
Oh Texas, dat zou toch fantastisch zijn. Wel jammer dat je nog 3 maanden moet wachten. je voelt je nu nog goed, hoe is het over 3 maanden? wie zal het zeggen? Kun je het echt niet eerder plannen?
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-17 10:20
@Knakker- helaas niet. augustus is te warm voor mij, september is een hele drukke maand voor haar ( eigen baas ).
Gatsie had zo gehoopt dat het gesprek in AvL ziekenhuis wat op zou leveren Heb zo hard zitten duimen. Vind je zo ongelofelijke doorzetter!
Pandora2
Geplaatst: 21-07-17 11:23
Duimen draaien hier voor jou dat jij nog een hele mooie reis naar je vriendin in Texas kan maken. Dit moet jou echt nog gegund zijn...kan gewoon niet anders.
zo triest dit.... geestelijk helemaal stuk is gewoon heel erg kl*te
Janneke2
Geplaatst: 24-07-17 20:54
*steekt kaarsjes aan*
Leven met zo'n zwaard van Damocles boven je hoofd - "het is niet niks".
Liebeskind
Geplaatst: 24-07-17 22:35
spicegirl schreef:
lichamelijk goed, geestelijk helemaal kapot..
Ik vind het zo jammer dat je je geestelijk zo slecht voelt. Ik hoop dat je de laatste maanden op aarde toch ook nog een positieve draai kunt geven, hoe moeilijk dat ook is.
saskiakefie
Geplaatst: 24-07-17 22:51
TS Ik kan me voorstellen dat je helemaal niet op zo'n reactie zit te wachten maar zou het geen optie zijn dat je naar een psycholoog of andere hulpverlener kan die je helpt om meer rust in je hoofd te krijgen, zodat je er op de een of andere manier toch anders mee om kan gaan?
Maar ik vind het echt naar voor je
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-17 23:58
iemand, die betaald word, om te luisteren, en dan cliche antwoorden geeft bedoel je ? no thanks.. en een positieve draai aan een lichamelijke aftakeling, geestelijk lijden en een veel te vroege dood kan ik helaas niet geven. als iemand anders daar een pluspuntje in kan zien ?
slimmerik
Geplaatst: 25-07-17 01:34
Daar zit inderdaad geen pluspunt in. Maar probeer kwaliteit te vinden! Je bent bezig herinneringen te maken voor je nabestaanden..... die hebben het ook vreselijk zwaar nu. Maar dat is allemaal gemakkelijker gezegd dan gedaan..... hoe kun je jezelf zoveel bij elkaar rapen? Geen idee.... het is ook allemaal te vers..... je moet zoveel meemaken..... dat gun je je ergste vijand nog niet.
Hoop toch dat het enigszins geestelijk dragelijk wordt. Blijf hier posten en spuw je gal aan ons.... wij kunnen er beter tegen dan je directe omgeving. Heel veel sterkte voor jou en je naasten.
Ben je al iets verder met de levenseinde kliniek? Of heb je iets anders kunnen regelen?
Knakker
Geplaatst: 25-07-17 08:07
inderdaad, gooi al je ellende maar hier neer, we zullen naar je luisteren! (we worden er niet voor betaald, we hebben er verder geen verstand van, maar we horen het graag voor je aan ).