Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Jeanine_x schreef:Ik heb wel een hele poos meegelezen, maar breek toch even in.
Zelf heb ik een eco-cup maat 1, maar nu heb ik hem vorige week getest in het zwembad, ik zwem dus, maar doe aan waterpolo en ben keepsterEn nu was die niet meer vacuüm en kwam het er ook langs zetten.
Kan het zijn door te veel watertrappen en omhoog komen in het water dat deze 'los' gaat zitten of is de cup te klein
_Mirjam schreef:x_Jeanine_x schreef:Ik heb wel een hele poos meegelezen, maar breek toch even in.
Zelf heb ik een eco-cup maat 1, maar nu heb ik hem vorige week getest in het zwembad, ik zwem dus, maar doe aan waterpolo en ben keepsterEn nu was die niet meer vacuüm en kwam het er ook langs zetten.
Kan het zijn door te veel watertrappen en omhoog komen in het water dat deze 'los' gaat zitten of is de cup te klein
Ik werk in een zwembad en ben zelf ook zeer regelmatig in het water te vinden. Ik heb ook met duiken of watertrappen (laatst tijdens mijn periode onderwaterrugby meegedaan, zo leuk om eens te doen haha!) totaal geen problemen met mijn cupdus ik verwacht dat jouw cup toch niet helemaal perfect zit.