Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:mie123gie schreef:Flink pijnlijk, hij is bij mij vrij hoog gepierced omdat ik een beetje een rare neus heb. Hij moest dus echt door een dik stuk kraakbeen heen! Mijn neus is ook best scheef, hij moest daar door ook scheef gepierced worden zodat ie recht lijkt waardoor het allemaal vrij langzaam moest. Laten we zo zeggen dat ik voorlopig even niks laat piercenhet was niet eens echt ondraaglijk maar het duurde zo ontiegelijk lang
Hij zit in je softspot hé? Dus niet in het harde deel van je tussenschot. Als het goed is gedaan althansbij mij was het vrijwel pijnloos.
Astrid_Brann schreef:Hoe zit het bij jullie met de traguspiercing en oordopjes voor muziek? Gaat dat nog of zit dit erg vervelend? Het ligt natuurlijk ook aan de bouw van het oor zelf, daar ben ik mij bewust van, maar ik ben er benieuwd naar.
Ik zit al een tijdje te dubben of ik een tragus ga laten zetten en het oordopverhaal is het enige wat mij nog tegen houd. Ik heb eigenlijk bijna altijd wel oordopjes in als ik 'on the move' ben.
Astrid_Brann schreef:Hoe zit het bij jullie met de traguspiercing en oordopjes voor muziek? Gaat dat nog of zit dit erg vervelend? Het ligt natuurlijk ook aan de bouw van het oor zelf, daar ben ik mij bewust van, maar ik ben er benieuwd naar.
Ik zit al een tijdje te dubben of ik een tragus ga laten zetten en het oordopverhaal is het enige wat mij nog tegen houd. Ik heb eigenlijk bijna altijd wel oordopjes in als ik 'on the move' ben.