Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arjaaaaa schreef:Nee, wij hebben niet tegen Dunas geoefend, dat zal THOR Rotterdam dan zijn.
Morgen spelen we tegen een ploeg waar we vorig jaar uit kansloos van hebben verloren in het najaar, maar thuis hebben gewonnen in het voorjaar.
Ik begin als wisselspeler(mag geen reserve zeggen van de nieuws coach). Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen!
jullie morgen een pittige start?
arjaaaaa schreef:Ja, omdat we nu 2 meer ervaren heren erbij hebben, denk ik dat we stabieler zullen zijn.
Ja precies dat. De vorige coach vond het belangrijk om spelers vertrouwen te geven. Nu hebben we afgesproken vol voor de winst te gaan, wat dus ook kan betekenen dat bepaalde spelers er meer naast staan. En toen begon ik er dus naast, haha.
Maar een andere dame had gister buikgriep, dus misschien start ik toch in de basis.
Succes vandaag!
arjaaaaa schreef:Gewonnen! 7-11. Toch in de basis begonnen. Maar wat een worstelpartij, als ik maar enigszins in de paalzone kwam had ik een arm of elleboog in mn rug, schouder, arm, waar dan ook. Bij ieder schot doorslaan. Maar helemaal nergens voor gefloten.
2e helft wat een stuk beter dan de 1e, met rust stond het 3-4. Heb zelf 1x gescoord, een wegtrekkertje vanuit de afvang na een schot.
Balen dide! Had lekker geweest om deze juist te winnen! Hoe gaat het nu met je enkel?
Ik zie in sportlink dat jullie tegen KCD en Koveni moeten. KCD hebben wij 2 seizoenen geleden tegen gespeeld, was toen gelijkwaardig en Koveni speelt ook nog niet zo lang 3e klasse. Een dame van onsnis daar vorig seizoen gaan spelen, zij schijnt daar nu de puntspeler te zijn. Als je toch besluit in het 1e te blijven, moet jij echt tegen haar opstellen. Tess heet ze.
arjaaaaa schreef:Helaas geen beeldmateriaal. O, dat wordt een latertje dan! Hopelijk valt je enkel mee. Zou leuk zijn als jullie bovenin mee kunnen draaien en mee kunnen doen voor het kampioenschap!
Flying_Angel schreef:Wij hebben 3-7 verloren van een stel jonkiesze waren niet eens goed
![]()
Wel nog even het kunstgras geknuffeld!
[ [url=m/zFZDDT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Flying_Angel schreef:We waren na elk schot de bal kwijt door hun lange heren. En veel miscommunicatie en slappe ballen. 7 tegen is idd ook niksSpoiler:
[ [url=m/PKBtML.jpg]Afbeelding[/url] ]
Inderdaad bij de elleboog, rotplek.
Flying_Angel schreef:Ja, dat was top!
Moeten jullie ook? Is echt geen korfbalweer meer
Heb vandaag trouwens voor het eerst ‘verdedigd’ gekregen. Tegenstander schoot en ik stond er dicht op. Ik krijg nooit verdedigd mee van de scheidsrechter haha.
arjaaaaa schreef:Balen Angel, dat je verliest terwijl je niet de mindere partij bent.
Fijn dat je even rust kan pakken Dide. Heb je al met de coach gesproken over of je verder gaat in 1 of 2?
Wij hebben een slechte 1e helft en een prima 2e helft gespeelt. Met rust stond het 5-6 en uiteindelijk wonnen we met 6-13. Ons 1e doelpunt kwam van mij. Na de vakwissel(2 achter) lette mijn dame niet op en ik kreeg de bal direct na het fluitsignaal perfect voor een doorloopbal. Gaf een lekker gevoel. Begin 2e helft ging ik giga door mn enkel, maar kon nog wel doorspelen, scoor ik in dezelfde aanval het eerste doelpunt na rust. Laatste 10 min ben ik er wel uit gegaan. Ik kon niet echt meer springen. Nu gaat mn enkel opzich prima, komt vast door mn brace, maar heb wat last van m'n voorvoet.
Maar wel heel blij met de winst!
Flying_Angel schreef:@Arja: balen van je enkel!hopelijk snel beter. En idd, lekker van die doelpuntjes!
@dide: ik heb het filmpje een paar keer gezien, maar echt hoe valt zij?lijkt ook nog alsof ze met haar hand tegenhoudt.
arjaaaaa schreef:Ja, 2e helft was verdedigend erg lekker. Ik weet niet precies hoe het gebeurde, maar het deed verrekte veel pijn.
Ow wow, die had je zo goed op t verkeerde been dat ze er zo doorheen zakt. Zou mij ook kunnen overkomen, haha
Lijkt me wel heerlijk als je zulke bewegingen kunt maken als jij kan!