Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LaraLise schreef:Ervaringsdeskundigen! Iemand nog een aanrader voor lipstick + potlood voor iemand met donker haar een een relatief lichte huid? Liefst een mooie rode maar wel subtiel. Niet te donker want daar heb ik al een mooie van van MAC! Prijs maximaal 30 euro.Hoor het graag!
Joolien schreef:[ [url=m/8Z2FCc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Look van de dag. Heb nu alleen bbcreme op en dat verschil met foundation is echt wel groot. Ga vanmiddag nieuwe halenwant hij is nu echt op na 13 jaar
Cchanny schreef:Ik plaats ook maar even een fotootje.
Vandaag een groene oogschaduw op. Vind dat altijd wel mooi staan. Maar zo lastig te combineren.
Met een matte lipgloss op min lippen
[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
Drunksheep schreef:Kijk eens bij Lime Crime Suliko! Ik heb daar meerdere kleuren van, waaronder paars en donkerrood van de liquid lipsticksblijft ontzettend goed zitten!
DnT schreef:Kiko en Zoeva zijn allebei fijne merken.
Hoe de kleuren uit gaan pakken durf ik niet te zeggen, die heb ik niet, maar ik heb verschillende lipsticks van Kiko en die zijn allemaal prima.
Lime Crime zou ik zelf niet aanraden heel eerlijk gezegd.
_Nelleke_ schreef:Ik heb zojuist Dior Addict Insoumise gekocht en hij is echt prachtig, niet vergelijkbaar met andere kleuren. Kan ook geen plaatje vinden op internet met een goede swatch.
[ Afbeelding ]