Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HokeyPokey

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 14:45

Hij ligt al in mijn winkelmandje bij Douglas... :+

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 14:48

LaraLise schreef:
Ervaringsdeskundigen! Iemand nog een aanrader voor lipstick + potlood voor iemand met donker haar een een relatief lichte huid? Liefst een mooie rode maar wel subtiel. Niet te donker want daar heb ik al een mooie van van MAC! Prijs maximaal 30 euro. :) Hoor het graag!

Kijk anders even op mijn Instagram, staan redelijk wat foto's op van allerlei verschillende kleurtjes (nude, bruin, paars, rood enzovoort) en ik ben echt wit haha. Heb van nature donker haar maar op de meeste foto's rood of blond nu.

Herinner me nu ook dat ik een aantal kleurtjes nog niet geswatcht heb waaronder Persistence en Matte Royale.

Een link naar mijn Instagram is dan wel handig :+ http://instagram.com/nadiapiewie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 14:50

Kiko en Zoeva zijn allebei fijne merken.
Hoe de kleuren uit gaan pakken durf ik niet te zeggen, die heb ik niet, maar ik heb verschillende lipsticks van Kiko en die zijn allemaal prima.

Lime Crime zou ik zelf niet aanraden heel eerlijk gezegd.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 14:53

Joolien schreef:
[ [url=m/8Z2FCc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Look van de dag. Heb nu alleen bbcreme op en dat verschil met foundation is echt wel groot. Ga vanmiddag nieuwe halen :P want hij is nu echt op na 13 jaar :')

Jolien welke lipkleur is dat? Staat je goed :) Lekker kleurtje!

Haha LaraLise, denk niet dat je daar spijt van krijgt! Ik ga hem als mijn lipstick vd dag plaatsen op mijn Instagram :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 14:55

Cchanny schreef:
Ik plaats ook maar even een fotootje.

Vandaag een groene oogschaduw op. Vind dat altijd wel mooi staan. Maar zo lastig te combineren.
Met een matte lipgloss op min lippen

[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]

Waarom vind je groene oogschaduw lastig te combineren? Kan veel bij hoor, gaat om het totaalplaatje :) Gewoon wat kleuren bij uitproberen. Hangt ook af van de kleur groen natuurlijk. Bij deze kleur zou ik de lippen inderdaad niet te knal maken, maar meer een soort stain of balsem met een lichte dekking.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 14:56

Drunksheep schreef:
Kijk eens bij Lime Crime Suliko! Ik heb daar meerdere kleuren van, waaronder paars en donkerrood van de liquid lipsticks :) blijft ontzettend goed zitten!

Thanks! Die zijn er ook goed uit. En vegan, helemaal geweldig. *\o/*
Al moet ik die dus ook bestellen, want die zijn zeker nergens in Nederland te koop?
En wel bijna de dubbele prijs dan Zoeva, maar als ze echt goed zijn kan ik nog wel wat langer doorsparen.

DnT schreef:
Kiko en Zoeva zijn allebei fijne merken.
Hoe de kleuren uit gaan pakken durf ik niet te zeggen, die heb ik niet, maar ik heb verschillende lipsticks van Kiko en die zijn allemaal prima.

Lime Crime zou ik zelf niet aanraden heel eerlijk gezegd.

Oh haha, nu lees ik dit. Waarom zou je Lime Crime niet aanraden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 15:02

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 15:05

Ik persoonlijk geloof bar weinig van alle roddels rondom de eigenaresse van Lime Crime. Veel zogenaamde comments van haar zijn overduidelijk gephotoshopt.

Daarbij zijn haar producten imo gewoon goed en het dus waard om te kopen, 1. ze zijn vegan, 2. ze zitten als een huis.

Alleen de liquid lipsticks kosten in het begin wat moeite met aanbrengen. Maar de houdbaarheid maakt alles goed :D

Dit zijn trouwens swatches van een paarse en bruine van Lime Crime:
https://instagram.com/p/6alylWimCP/

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 15:33

Hmm, ik denk dat ik het toch maar riskeer om Zoeva te bestellen. Dan heb ik namelijk wel 2 lippenstiften voor de prijs van 1 van Lime Crime. Ik vind de kleuren van Lime Crime ook echt heel gaaf, even als het matte effect. Ik ben alleen bang dat door het extreem matte effect je lippen opeens een plat iets worden door de donkere kleur. :') Dus wat dat betreft spreekt de cream van Zoeva me meer aan. En de lippenstift van Zoeva is ook vegan ben ik net achter gekomen. *\o/*
Nu nog even wachten tot Douglas 'One Wish' weer op voorraad heeft.

Kiko had net niet de juiste diepe tinten die ik zoek, op zwart na (heb zin om eens extreem te experimenteren :Y) ), en zwart is zwart, daar kan gelukkig niet zo heel veel misgaan in kleurtint. :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 15:45

Anastasia is trouwens ook dierproefvrij en heeft echt geweldige liquid lipsticks in ontzettend veel kleuren <3 NikkieTutorials onder andere is er ook helemaal fan van.

OCC, Coloured Raine en Melt zijn ook vegan btw, en staan bekend om hun goede kwaliteit en toffe kleuren! Vooral OCC heeft veel keuze.

En ik persoonlijk vind dat matte lipsticks mijn lippen helemaal niet plat maken, zou gewoon even wat swatches opzoeken :j

Zoeva lipsticks heb ik eigenlijk geen idee van, en lees er weinig over. Alleen hun kwasten zijn goed weet ik, haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 16:01

Ik moet zeggen dat ik ook niet alles geloof, maar dat het niet waar is geloof ik ook niet.
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, maar dat er mensen gedupeerd zijn is absoluut waar en dat Lime Crime daar niks aan gedaan heeft, is ook absoluut waar.

Voor wat betreft haar producten, ik weet het niet...
Maar voor mij is haar slechte klantenservice meer dan genoeg om het merk niet aan te raden.

Ieder zijn mening ;)

Ik draag veel matte lipsticks en ook echt hele donkere, maar plat... nee, dat vind ik niet.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 16:07

Ah oké, bij sommige foto's viel het me namelijk op. Dat het leek alsof er compleet geen vorm meer in de lippen zaten. := Al kan dit ook komen door een effect wat ze over de foto gedaan hebben, dat vind ik dus zo lastig bij het bestellen van iets via internet, veel foto's zijn achteraf toch wel bewerkt in contrast oid. Want verder vind ik mat eerder mooi dan glimmend en lichte lippenstift zal ik sowieso niet dragen.
Creamy lippenstift is meestal ook niet erg glimmend toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 16:08

Suliko, ook fijn merk(vind ik)is Hauschka. Heeft ook lipstick.

en anders af en toe eens kijken op
http://www.projectnaturalbeauty.nl zij doet alleen dierproefvrije, natuurlijke producten..

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 16:16

Hauschka heeft helaas te lichte kleuren.
Zelfde had ik met de bodyshop, al heb ik daar meer heel even binnen gekeken, had haast.

De andere merken die @Drunksheep noemde ga ik nog even opzoeken.

En thanks voor het blog! Hou er nu al 2 in de gaten die alleen aan proefdiervrije producten doen, in de hoop dat ik hét tegenkom

Ik zat trouwens een tutorial te kijken over hoe je het beste liquid lipstick op kan brengen en dat is me toch echt te veel werk. :') := Heb wat dat betreft liever een gewone lipstick.
Ik draag al eigenlijk anderhalf jaar helemaal geen make-up meer, daarvoor enkel mijn ogen. En dus af en toe lippenstift (heb alleen rood nu), wat ik wel echt heel erg gaaf vind, vandaar dat ik toch maar eens op zoek ben gegaan naar de juiste kleuren.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 16:25

Liquid lipsticks kan je ook gewoon zo met de applicator aanbrengen hoor, laat je niet afschrikken :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 16:52

Ha zo gaaf! Net mailtje van Douglas dat ik een Benefit Cosmetics wenkbrauwwaxing heb gewonnen! Dus nu contact opnemen voor een afspraak. Cool!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 17:06

Ah vet Djilan! Gefeliciteerd :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 17:13

Gaaf Djilna! Niet verkeerd om te winnen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 17:24

Nee toch? Al blijf ik het altijd spannend vinden als iemand anders aan mijn wenkbrauwen zit.. Zo bang dat ze van een standaard model uitgaan ipv mijn model en dat perfectioneren. We gaan het zien!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 18:08

Ik heb zojuist Dior Addict Insoumise gekocht en hij is echt prachtig, niet vergelijkbaar met andere kleuren. Kan ook geen plaatje vinden op internet met een goede swatch.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 19:06

Oeh dat ziet er mooi uit.
Zoiets zoek ik ook maar dan net een tikkie lichter...
Beetje framboos kleur

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 19:10

Leuk gedaan. :j

Ies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 19:22

Jeetje wat gaan jullie hard! Ik lees altijd braaf mee, maar plaatsen schiet er vaak bij in.
Suus, ik heb echt prachtige looks van jou voorbij zien komen!
Djilna, mega tof dat je dat gewonnen hebt! Wordt vast heel pretty!

Ook maar weer een look van mij, momenteel echt vreselijke ruzie met mijn wenkbrauwen haha :') Niet zo een hele charmante foto, maaaar wel een goed beeld van de look!

Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 19:30

Tof filmpje

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 19:46

_Nelleke_ schreef:
Ik heb zojuist Dior Addict Insoumise gekocht en hij is echt prachtig, niet vergelijkbaar met andere kleuren. Kan ook geen plaatje vinden op internet met een goede swatch.

[ Afbeelding ]

Wauw!! Mooi